Ekskluzywna oferta na Black Friday od Voiptime Cloud*

Zyskaj do 50% zniżki
na oprogramowanie Call Center typu all-in-one

i zapewnij obsługę klienta na najwyższym poziomie w ciągu zaledwie 24 godzin!**

Złap ofertę

* Ta oferta jest przeznaczona wyłącznie dla nowych klientów

** Obowiązuje dla miesięcznych subskrypcji od 10 listopada do 10 grudnia 2021 r.

Zmień swój contact center w centrum zysku dzięki
oprogramowaniu Voiptime Contact Center v chmurze

Zapewnij 5-gwiazdkową obsługę klienta

Zidentyfikuj klienta przed rozmową z agentem;

Użyj inteligentnego routingu, aby skontaktować klienta z wykwalifikowanym agentem;

Zmniejsz liczbę nieodebranych połączeń niemal do zera;

Rozwiązuj pytania klientów przy pierwszym kontakcie.

Potrój swoje zyski
z cold calling

Wykorzystaj technologie predictive dialing, aby zadzwonić do każdego kontaktu w bazie cold calling;

Szanuj strefę czasową klienta i używaj lokalnych numerów dla połączeń międzynarodowych;

Konfiguruj elastyczne interwały dla prób połączeń bez odpowiedzi;

Potrójnie zwiększ liczbę rozmów na żywo i konwersję sprzedaży;

Śledź aktywności Twojego zespołu
w czasie rzeczywistym

Szybkie szkolenie agentów przy użyciu skryptów połączeń i kart jakości;

Kontrolowanie statusu każdego połączenia lub wiadomości;

Bezproblemowe zarządzanie strategią połączeń przychodzących i wychodzących;

Szybkie skalowanie liczby użytkowników (do 1 000).

Uruchom call center w chmurze z Voiptime

Uzyskaj maksymalny rabat w zależności od wielkości zespołu!

Ten abonament będzie obowiązywał przez pierwszy rok współpracy

Oferta ograniczona czasowo

Dla małych zespołów

2-9 użytkowników

$70

użytkownik/miesiąc

10-19 użytkowników

$55

użytkownik/miesiąc

Dla średnich call center

20-49 użytkowników

$50

użytkownik/miesiąc

50-99 użytkowników

$40

użytkownik/miesiąc

Dla dużych przedsiębiorstw

100+ użytkowników

$34

użytkownik/miesiąc

Drastycznie zwiększ wydajność zespołu agentów przy niewielkim wysiłku

Łatwo zmieniaj biegi na połączenia o dużym natężeniu ruchu i proaktywnie komunikuj się z klientami. Dostosuj obciążenie pracą dla każdego agenta i kontroluj działanie zdalnego call center za pomocą wskaźników KPI.

Komunikacja omnichannel za pośrednictwem telefonu, e-mail i czatu internetowego;

Oszczędzająca czas automatyzacja połączeń wychodzących;

Najwyższa widoczność wydajności zespołu call center;

Pełne wdrożenie w ciągu 24 godzin;

Szybka skalowalność;

SLA 99,9 czasu sprawności;

ROI w czasie krótszym niż 1 miesiąc.



Zamów oddzwonienie teraz i uzyskaj w pełni przygotowany system call center w ciągu 24 godzin.

Uznany przez profesjonalistów

Opinie

To naprawdę świetne oprogramowanie call center oparte na chmurze, które pomaga prowadzić i zarządzać naszymi klientami.
Pomaga zorganizować naszą sprzedaż w bardziej produktywny sposób, abyśmy nie przegapili żadnej okazji. Dzięki pulpitowi nawigacyjnemu w czasie rzeczywistym mogę teraz analizować i kontrolować wskaźniki call center oraz monitorować pracę mojego zespołu.

Vladimir L., koordynator IT, Dunapack Tavria LLC