Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz:
Stwórz wirtualne call center z pomocą naszego wielokanałowego oprogramowania Voiptime już dziś! Zwiększ zadowolenie klientów i osiągnij najwyższą produktywność agentów.
Zaplanuj demo POBIERZ OFERTĘ
Mieliśmy za zadanie szybko
stworzyć call center w chmurze przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud.
Rostyslav K., CTO
Wielokanałowe oprogramowanie w chmurze - Twój wirtualny call center
Enterprise-level oprogramowanie contact center jest całkowicie dostosowane do Twoich potrzeb.
System samoobsługi IVR i chatboty
Zapewnij lepszą obsługę i uwolnij swoich agentów do bardziej skomplikowanych interakcji.
Inteligentne trasowanie połączeń i ACD
Zwiększ rozstrzygnięcie pierwszego kontaktu przekierowywaniem żądań klientów z wielu kanałów do najlepszego agenta zespołu.
Monitorowanie połączeń i podsłuch rozmów
Monitoruj i nadzoruj połączenia w trybie czasu rzeczywistego oraz poprawiaj jakość obsługi klienta.
Skrypty rozmów contact center
Wspieraj swoich agentów za pomocą kwestionariuszy i bazy wiedzy, aby odpowiedzieć na każde pytanie klienta i zrobić obsługę klienta jeszcze lepiej.
Najszybszy Predictive dialer
Docieraj do 3x więcej leadów na godzinę na całym świecie i zwiększ wydajność swoich agentów.
Szczegółowa analiza cloud call center
Śledź statystyki agentów, aktywność połączeń, tendencji wybierania numerów i podejmuj świadome decyzje.
Zaufało nam już ponad 1000 firm
Pomagamy Twojej firmie osiągnąć sukces:
Zamów subskrypcję na 21+ użytkowników rozwiązania chmurowego Voiptime Contact Center
i uzyskaj 20% zniżki na opłatę miesięczną za cały rok 2021.
To znaczy że będziesz oszczędzać od 1361$ rocznie.
*Oferta jest ważna do 31 marca 2021 roku.
Dostarczanie spersonalizowanej obsługi klienta
oraz zwiększenie liczby odebranych połączeń dla osiągnięcia 80/20
Poprawienie wskaźników kontaktów
i zwiększenie objętości agenta do 80-90%
Zwiększenie zadowolenia klientów
i skrócenie czasu oczekiwania w kolejce o ponad 60%
System
płatności
Firma
marketingowa
BPO,
Outsourcingowe wirtualne call center