Zwiększ zadowolenie klientów poprzez

System Call Center w chmurze

Zapewnij najlepsze doświadczenia klientów we wszystkich kanałach komunikacji (głos, czat, SMS, email) i kontroluj wszystkie interakcje
z klientami dzięki platformie Voiptime Сontact Center.

Usłysz naszych klientów
Dlaczego zaufało nam już ponad 1000 firm

Szybka integracja

Relacja z klientem i elastyczność

Wsparcie klienta

Mieliśmy za zadanie szybko stworzyć call center w chmurze przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud.

Rostyslav K., CTO, TOAST

To naprawdę świetne oprogramowanie call center, które pomaga prowadzić i zarządzać naszymi klientami.
Pomaga zorganizować naszą sprzedaż w bardziej produktywny sposób, abyśmy nie przegapili żadnej okazji.
Dzięki dashboardom w czasie rzeczywistym mogę teraz analizować i kontrolować dane oraz monitorować pracę mojego zespołu.

Vladimir L., koordynator IT, Dunapack Tavria LLC

Wszystko jest proste i intuicyjne.
Po zarejestrowaniu się, możesz od razu zacząć wybierać numer, co może być łatwiejsze?
No i oczywiście muszę przyznać, że najtańsze stawki za połączenia jakie kiedykolwiek znalazłem.
Jestem bardzo zadowolony z Progressive Dialera, który zaoszczędził mnóstwo czasu dla mnie i mojego zespołu.
Obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, zawsze odpowiadają bardzo szybko.

Oleksandr I., CEO, Beforehello

Odkryj nieskończone możliwości z Voiptime

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Skonfiguruj inteligentny routing połączeń i rozdzielaj połączenia zgodnie z godzinami pracy, wyborem klientów, dostępnością agentów i połącz klientów z agentami, którzy mogą rozwiązać ich problem w najlepszy możliwy sposób. Zoptymalizuj przepływ połączeń i zapewnij doskonałą obsługę klienta, korzystając z bogactwa funkcji: automatyczny dystrybutor połączeń (ACD), wielopoziomowy system interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), routing oparty na umiejętnościach, wywołanie zwrotne z załadowanej strony internetowej (web callback) i wywołanie zwrotne przez IVR.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zautomatyzuj proces wybierania numerów i zmaksymalizuj sprzedaż na godzinę dzięki naszemu najszybszemu automatycznemu dialerowi (Preview & Progressive & Predictive dialery) z w pełni konfigurowalnymi ustawieniami stref czasowych i reguł ponownego wybierania. Przeprowadzaj kampanie bez agentów dla ankiet, promocji, potwierdzeń zamówień lub windykacji.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zmniejszenie liczby połączeń i czasu bezczynności agentów dzięki rozdzielaniu połączeń przychodzących i wychodzących w obrębie grup agentów i pomiędzy nimi. Skrypty połączeń i ekrany CTI umożliwiają agentom uzyskanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta na każdym kanale (głos, SMS, e-mail, czat). Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS w trakcie rozmowy, bez konieczności przełączania się na inne oprogramowanie. Kontroluj efektywność agentów w zakresie komunikacji niegłosowej.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Popraw wydajność agentów za pomocą kart wyników oceny jakości, nagrywania rozmów i monitorowania rozmów na żywo. Twórz i zarządzaj optymalnymi harmonogramami call center, śledź spóźnienia i inteligentnie rozdzielaj obciążenie pracą dzięki naszemu wbudowanemu narzędziu do zarządzania personelem.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Przeglądaj obszerne metryki wydajności każdego agenta; monitoruj indywidualne i zespołowe wskaźniki KPI na pulpitach nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Zrozum status przetwarzania każdej interakcji, znajdź wąskie gardła i uzyskaj użyteczne spostrzeżenia z ostatecznych raportów historycznych i analiz.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zintegruj oprogramowanie do zarządzania call center z podstawowymi systemami biznesowymi za pomocą API, Zapier lub Iframe. Pokaż skonsolidowane informacje o kliencie z systemu zarządzania relacjami z klientem w zunifikowanym interfejsie agenta Twojego rozwiązania call center Voiptime Cloud.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Działaj globalnie i zwiększaj liczbę kontaktów na nowych rynkach dzięki lokalnym i bezpłatnym numerom telefonów. Bądź pewien niezrównanej niezawodności i krystalicznie czystej jakości połączeń dzięki naszemu partnerowi Twilio, sprawdzonemu operatorowi VoIP dla call center.

Kluczowe cechy

rozwiązania Voiptime Contact Center

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudZunifikowany interfejs agenta (głos, web chat, email)

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudAutomatyczna dystrybucja połączeń (ACD)

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudIntegracja z telefonią komputerową (CTI)

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudCRM

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudInteligentny routing połączeń

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudSystem interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR)

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudTworzenie skryptów połączeń

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudPredictive, Progressive, and Preview dialers

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudNarzędzia do zarządzania call center

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudCzarne listy numerów

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudNagrywanie połączeń

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudPulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i monitorowanie połączeń na żywo

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudRaportowanie historyczne

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudIntegracje z CRM

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudZarządzanie jakością

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudZarządzanie pracownikami

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudNumery lokalne i bezpłatne

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime CloudOpcja BYOC (przynieś własnego operatora)

Zapewnij najlepszą obsługę
aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów

Z pomocą naszego oprogramowania omnichannel call center wzmocnisz pozycję swoich agentów i zapewnisz nieprzerwaną obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.
Skontaktuj się z nami, aby usprawnić swoją firmę już dziś!

Co nas wyróżnia?

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Uzyskaj dostęp do gotowego rozwiązania wirtualnego contact center, już skonfigurowanego zgodnie z Twoimi potrzebami. Łatwy w obsłudze interfejs pozwala na wykonywanie wszystkich codziennych operacji bez konieczności angażowania specjalistów IT. Jednocześnie szkolenie agentów trwa kilka minut i mogą oni z łatwością rozpocząć pracę niemal natychmiast.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego oferujemy intensywny okres adaptacyjny przez pierwszy miesiąc. Podczas spersonalizowanej sesji szkoleniowej na żywo, wspólnie z osobistym menedżerem, możesz zaprojektować wszystkie wymagane procesy i stale otrzymywać zalecenia, oparte na szczegółowej analizie Twojej działalności.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży oprogramowania dla call center nie tylko rozwiązujemy problemy, ale także aktywnie im zapobiegamy. Nasi eksperci zapewniają stały monitoring sieci i wsparcie techniczne. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej, telefonu lub działu pomocy technicznej.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Aby zweryfikować najlepszy sposób działania call center, pomożemy Ci w przeprowadzeniu szczegółowego audytu infrastruktury IT oraz audytu procesów call center (jeśli to konieczne). Nasi eksperci ocenią obecną sytuację i przedstawią szczegółowe rekomendacje. Taki audyt pomoże Ci uniknąć nieplanowanych przestojów i zwiększy wydajność Twojego call center.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Opisz swoje procesy biznesowe i poprzednie konfiguracje swojemu osobistemu menedżerowi pierwszego dnia, a my sprawimy, że migracja z poprzedniego systemu telefonicznego przebiegnie tak sprawnie, jak to tylko możliwe.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Mamy ogromne doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań contact center dla organizacji finansowych, medycznych, edukacyjnych, ubezpieczeniowych, firm e-commerce, BPO i wielu innych. Zdefiniujemy i wdrożymy najbardziej efektywne rozwiązanie programowe, które będzie pasowało do Twoich potrzeb.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Zapłać mniej na początku i uzyskaj większą wartość dla każdego użytkownika. Odczujesz rezultaty wdrożenia oprogramowania call center w chmurze od Voiptime w czasie krótszym niż 1 miesiąc.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Sezonowe zmiany zapotrzebowania nie będą miały wpływu na wydajność Twojego wirtualnego call center. W ciągu kilku godzin, gdy zajdzie taka potrzeba, zwiększ liczbę abonamentów dla zespołów onsite lub zdalnych i wróć do poprzedniej liczby, gdy zapotrzebowanie spadnie.

Uznane przez profesjonalistów

Popraw ciągłość biznesu i odzyskiwanie danych po awarii
dzięki rozwiązaniu call center w chmurze od Voiptime Cloud!

Pomagamy małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom w rozwiązywaniu krytycznych wyzwań, przed którymi stoją obecnie i utrzymaniu konkurencyjności.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.