Voiptime Contact Center

System call center w chmurze

Uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz do obsługi klienta i sprzedaży, użytkując jedyny program call center:

  • Infolinia z IVR;
  • Inteligentny dialer predyktywny;
  • Skrypty rozmów contact center;
  • Call center CRM z historią kontaktów;
  • Nagrywanie i monitorowanie rozmów;
  • Statystyki i raporty.

Co osiągnęli nasi klienci używając system contact center:

45-50
minut

rozmów z klientami każdej godziny, zamiast ciągłego oczekiwania na połączenie;

-60%

redukcji rytunowych zgłoszeń, dzięki wdrożeniu systemu samoobsługowego IVR;

+300%

wzrostu wydajności agenta w porównaniu z wybieraniem manualnym;

-65%

zmniejszenia liczby nieodebranych połączeń.

Voiptime Contact Center -
jeden z najlepszych systemów call center i obsługi klienta

Infolinia

  • Inteligentne kierowanie połączeń (system ACD) i ich dystrybucja do operatora według priorytetów o najdłuższej dostępności lub informacji z wewnętrznych baz danych;
  • Automatyczne menu samoobsługowe IVR i kolejki połączeń;
  • Prosta konfiguracja różnych logik przetwarzania połączeń według warunków czasowych;
  • Zamówienie automatycznego wywołania zwrotnego z kolejki;
  • Nagrywanie i monitorowanie rozmów;
  • System jakości dla call center (systemy QM).
System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Telemarketing i sprzedaż

  • Importowanie listy kontaktów (lista połączeń) z pliku lub przez API;
  • Wyświetlanie numeru regionu klienta dla połączeń międzynarodowych;
  • Predictive Dialer i robocalls dla skutecznego cold calling, sprzedaży i windykacji;
  • Automatyczne oddzwanianie dla nieudanych prób nawiązania połączenia;
  • Scenariusze rozmów, baza wiedzy (skrypter);
  • Monitorowanie pracy agentów;
  • Statystyki i raporty w czasie rzeczywistym.
System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Wybierz wersję program Voiptime Contact Center,
która najlepiej spełnia Twoje potrzeby

Voiptime Basic

Rozwiązanie dla infolinii, które zwiększy poziom zadowolenia klientów (system ACD)

83 PLN

miesiąc / stanowisko*

przy zobowiązaniu miesięcznym

Voiptime Premium

Chmurowe oprogramowanie dla contact center do obsługi klienta (połączenia przychodzące/wychodzące, czaty, itp.)

155 PLN

miesiąc / stanowisko*

przy zobowiązaniu miesięcznym

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

*minimalna liczba stanowisk – 2

Zamów prezentację, aby dowiedzieć się, jak oprogramowanie Voiptime Contact Center może poprawić produktywność Twojego call center.

Co nas wyróżnia?

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Uzyskaj dostęp do gotowego oprogramowania wirtualnego contact center, wstępnie skonfigurowanego tak, aby spełniało Twoje potrzeby już w ciągu 24-48 godzin. Przyjazny dla użytkownika interfejs systemu umożliwia wykonywanie wszystkich codziennych operacji bez konieczności angażowania informatyka. Co więcej, agenci mogą zostać przeszkoleni w ciągu kilku minut, dzięki czemu natychmiast rozpoczną pracę.

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Twój sukces jest dla nas ważny. Dlatego w pierwszym miesiącu oferujemy intensywny etap zapoznawczy. Podczas spersonalizowanego szkolenia online, wraz z dedykowanym menedżerem, możesz zaprojektować wszystkie niezbędne procesy z obsługi klientów w call center system i otrzymać stałe zalecenia oparte na dogłębnej analizie Twojej firmy.

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży oprogramowania, w wirtualnym call center nie tylko rozwiązujemy problemy, ale także aktywnie im zapobiegamy. Zapewniamy wsparcie 24/7 lub 8/5 i pracujemy zgodnie z zapisami SLA. Nasi eksperci zapewniają stały monitoring sieci i wsparcie techniczne. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej, telefonu lub działu pomocy technicznej.

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Systemy call center to efektywny sposób pracy w biurze obsługi klienta. Połączenia przychodzące zawsze trafiają do właściwego konsultanta. Zapewnia to właściwy podział pracy, a jeśli jeden konsultant jest zajęty, połączenie zostanie przekazane do innego – zmniejsza to szanse na utratę klienta! Aplikacja Voiptime Cloud (wirtualny contact center) dostarcza narzędzia do zdalnego monitorowania wydajności zespołu, zapewniania jakość, wysokiej klasy połączenia i śledzenie głównych wskaźników KPI call center.

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Przejście z przestarzałego systemu telefonów biznesowych do rozwiązania contact center w chmurze. Nie potrzebujesz już dużych inwestycji w sprzęt serwerowy, specjalistów technicznych i utrzymania własnej serwerowni. Organizuj pracę swoich zdalnych agentów niezależnie od ich położenia geograficznego. Do pracy wirtualnego call center potrzebują jedynie komputera, Internetu i zestawu słuchawkowego.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Mamy bogate doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań contact center dla organizacji z branży finansowej, zdrowotnej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej, e-commerce, BPO i wielu innych. Określamy i wdrażamy najbardziej efektywne systemy contact center, które spełnią Twoje potrzeby.

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud

Płać tylko za liczbę potrzebnych stanowisk, wybierz abonament miesięczny lub roczny (sprawdź powyższy cennik). Niższe koszty początkowe i większa wartość dla każdego użytkownika. Zobacz wyniki wdrożenia oprogramowania Voiptime Cloud call center w mniej niż miesiąc.

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Sezonowe zmiany popytu nie mają wpływu na wydajność wirtualnego call center. Zwiększaj liczbę subskrypcji dla zespołów onsite lub zespołów zdalnych w ciągu godzin w zależności od potrzeb, a w kolejnym miesiącu wróć do poprzedniej liczby, gdy popyt spadnie.

Usłysz głos naszych klientów
Dlaczego zaufało nam już ponad 1000 firm

Szybka integracja;

Relacja z klientem i elastyczność;

Wsparcie klienta.

Mieliśmy za zadanie szybko stworzyć wirtualne call center przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud.

Rostyslav K., CTO, TOAST

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

To naprawdę świetne oprogramowanie call center, które pomaga prowadzić i zarządzać naszymi klientami. Pomaga zorganizować naszą sprzedaż w bardziej produktywny sposób, abyśmy nie przegapili żadnej okazji. Dzięki dashboardom w czasie rzeczywistym mogę teraz analizować i kontrolować dane oraz monitorować pracę mojego zespołu.

Vladimir L., koordynator IT, Dunapack Tavria LLC

System Call Center - Oprogramowanie Contact Center | Voiptime Cloud

Wygodna aplikacja call center do pracy zdalnej! Wszystko jest proste i intuicyjne. Po zarejestrowaniu się, możesz od razu zacząć wybierać numer, czy może być coś łatwiejszego? No i oczywiście muszę przyznać, że są to najtańsze stawki za połączenia jakie kiedykolwiek znalazłem. Jestem bardzo zadowolony z Progressive Dialera, który zaoszczędził mnóstwo czasu nie tylko mi, ale także mojemu zespołowi. Obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, zawsze odpowiadają bardzo szybko.

Oleksandr I., CEO, Beforehello