English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

Kompleksowy system
do automatycznej dystrybucji połączeń

Zapewnij sobie hiper wydajny system automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) w przystępnej cenie!

Otrzymaj wycenę

Najlepszy sposób, aby udowodnić, że cenisz czas swoich klientów

Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD system, czasami nazywany "kolejkowanie rozmów") jest narzędziem inbound call center, które odbiera połączenia i rozdziela je pomiędzy określone grupy agentów. ACD system call center używają menu głosowego do kierowania rozmówców w oparciu o określone kryteria - numer telefonu, lokalizację geograficzną, preferowany język, umiejętności agenta, wybór klienta itp. Zoptymalizuj przepływ pracy swojego zespołu i popraw satysfakcję klientów dzięki jednemu prostemu, ale bardzo skutecznemu narzędziu - kolejkowaniu połączeń przez system ACD call center.

Automatyczna dystrybucja połączeń

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Uniwersalna kolejka dla wszystkich kanałów

Niezależnie od tego, którym kanałem Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą (telefon, email, webchat), ich zgłoszenia będą przetwarzane tak szybko, jak to tylko możliwe - dzięki contact center ACD systems. Rozdziel zadania pomiędzy grupy agentów i ustal priorytety obsługiwania każdego kanału przez system ACD call center.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Łatwe integracje

Połącz contact center ACD system call center z ulubionymi systemami biznesowymi, aby poprawić obsługę klienta i zoptymalizować przepływ pracy agentów. Nasze oprogramowanie bezproblemowo integruje się nie tylko z ACD system call center, ale również system CRM, system IVR oraz innymi zewnętrznymi komponentami

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Inteligentne kierowanie połączeń

Zidentyfikuj klienta jeszcze na IVR i skieruj go do kolejki obsługiwanej przez call center ACD z wymaganymi kwalifikacjami. Zaawansowany routing przez ACD systems pozwoli Ci znacząco poprawić rozwiązywanie problemów przy pierwszym połączeniu i zwiększyć lojalność klientów.

Zobacz, jak Twój inbound call center
może korzystać z call center ACD system

Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich możliwościach które możesz odblokować dzięki naszemu oprogramowaniu call center ACD system.

"Nasza funkcja ACD pozwala na tworzenie bardziej skomplikowanych reguł routingu niż tylko mieszanie (blending) połączeń. Z pomocą ACD możesz szybko kierować zgłoszenia od klientów niezależnie od kanału, z którego korzystali."

Voiptime Cloud

Funkcja grupowania połączeń dla Twojego Call Center

Optymalizacja strategii kierowania połączeń i dystrybucji połączeń poprzez jednoczesne dzwonienie do wielu agentów przez call center ACD system. Ta możliwość system ACD zapewnia, że połączenia są dystrybuowane zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Grupy połączeń system ACD są doskonałym rozwiązaniem, gdy musisz zapewnić, że klienci są kierowani do najbardziej wykwalifikowanych agentów. Zastosuj unikalne tagi do numerów telefonów i agentów i kieruj klientów przez system ACD do kilku agentów jednocześnie, aby ułatwić natychmiastową reakcję i wysoką jakość usług.

Korzystaj z zalet naszego rozwiązania do automatycznej dystrybucji połączeń (call center ACD)

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Optymalizuj jakość usług z call center ACD

Wykorzystaj system ACD dla kierowania połączeń do najbardziej wykwalifikowanego agenta i rozwiązywania potrzeb klientów tak skutecznie, jak to możliwe. Dzięki naszemu oprogramowaniu system ACD nie tylko zwiększysz liczbę trafnych rozwiązań uzyskiwanych przy pierwszym połączeniu, ale także poprawisz zadowolenie klientów. Koniec z uciążliwymi transferami i sfrustrowanymi rozmówcami przez system ACD. Spraw, aby od samego początku rozmawiali z właściwym specjalistą.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Personalizuj doświadczenia klientów z call center ACD

System ACD gromadzi istotne dane, aby spersonalizować routing i zapewnić najlepsze doświadczenie klienta dla Twoich rozmówców. Wzmocnij lojalność klientów i wzmocnij relacje między nimi a Twoją marką, przypisując preferowanego agenta do każdego dzwoniącego klienta. Połącz to z innymi funkcjami Voiptime, i będziesz rutynowo dostarczał pięciogwiazdkową obsługę klienta.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Zwiększ produktywność agentów z call center ACD

Usługa call center ACD minimalizuje powtarzającą się pracę i pozwala agentom skupić się na odpowiadaniu na pytania klientów. Z pomocą tego systemu call center uprościsz przepływ pracy swoich agentów, pozwalając im od razu przejść do trybu rozwiązywania problemów. Twoi agenci będą mogli przeglądać wszystkie informacje o kliencie i historię interakcji podczas połączenia bez potrzeby przechodzenia do innego oprogramowania.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Uzyskaj cenne spostrzeżenia

Voiptime Cloud to wszechstronne i bogate w funkcje oprogramowanie, które zapewnia agentom i menedżerom call center szerokie możliwości monitorowania i raportowania połączeń. Słuchaj nagrań rozmów i łącz się z połączeniami na żywo w trybie czasu rzeczywistego, monitoruj wydajność call center i każdego agenta oraz uzyskaj lepszy obraz tego, co dzieje się w Twoim dziale.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Optymalizuj każdy zasób

Podobnie jak wiele innych narzędzi oprogramowania w chmurze Voiptime, system ACD sprawia, że wszystko jest możliwe, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby Twojej firmy. Dzięki ACD systems, Twoi klienci łączą się z właściwym agentem znacznie szybciej, niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi agenci, co oznacza, że interakcje stają się krótkie i wydajne. Dzięki temu narzędziu możesz osiągnąć więcej, robiąc mniej, a obsługa połączeń wychodzących i przychodzących będzie na najwyższym poziomie.

ACD system do automatycznej dystrybucji połączeń | Voiptime Cloud

Obniżenie kosztów

Każda firma skorzysta z rozsądnej redukcji kosztów, , które zapewnia contact center ACD. Jest to dokładnie taki wynik, jakiego może oczekiwać Twój wirtualne call center i obsługa połączeń wychodzących i przychodzących po połączeniu wszystkich korzyści wymienionych powyżej. Czasami wystarczy wymienić jedno rozwiązanie techniczne, aby przekształcić dział obsługi klienta w dobrze prosperujący i wydajny contact center.

FAQ: Inbound ACD systems

Co to jest ACD?

Co to znaczy ACD system in call center? Inbound ACD - Automatic Call Distribution - znaczy automatyczna dystrybucja połączeń, albo automatyczne kolejkowanie rozmów. Używamy również terminu ACD VoIP, ponieważ technologia ACD call centre działa również dzięki technologii VoIP. ACD systems (automatyczna dystrybucja połączeń) to specjalne oprogramowanie dla centrów telefonicznych, które umożliwia przekierowywanie połączeń przychodzących od klientów do operatorów przy użyciu zestawu zdefiniowanych parametrów i kryteriów. ACD systems są ważnym narzędziem do skracania czasu oczekiwania na linii, a także automatyzacji wyboru operatorów w celu poprawy szybkości i skuteczności rozwiązywania zapytań klientów. Inbound ACD systems działają tylko z linią przychodzącą i nie może w pełni funkcjonować bez IVR. Inbound ACD i IVR to podstawowy "pakiet" narzędzi do budowania inteligentnego routingu połączeń.

Jakie są zalety VoIP ACD systems?

Główne zalety ACD systems to skrócenie czasu oczekiwania w kolejce, lepsza obsługa klienta dzięki indywidualnemu doborowi operatorów, kolejkowanie rozmów przez inbound ACD, wyższa wydajność linii przychodzącej, możliwość zapewnienia spersonalizowanej obsługi oraz możliwość optymalizacji obciążenia operatorów.

Czego potrzebujesz, aby mieć inbound ACD call centre system?

Jeśli posiadasz już system telefoniczny, który nie zawiera inbound ACD (automatyczna dystrybucja połączeń) na swojej liście opcji, możliwość jego wdrożenia zależy wyłącznie od Twojego dostawcy. Jeśli nadal szukasz rozwiązania dla swojego call center, oferujemy kompletny system, który ma już zarówno inbound ACD, jak i IVR.

Jak mogę skonfigurować inbound ACD contact centre systems?

W zależności od potrzeb, w skrócie. Kolejkowanie rozmów przez inbound ACD można skonfigurować tak, aby zoptymalizować obciążenie operatorów, zgodnie z kryterium umiejętności operatora, cyklicznie, według przestojów i tak dalej - wszystko zależy wyłącznie od bieżących zadań. ACD contact center technologia (automatyczna dystrybucja połączeń) jest adaptacyjna i oferuje wiele możliwości dostosowania do własnych potrzeb.

Dlaczego należy skonfigurować IVR i ACD system in call center razem?

Pakiet “IVR ACD contact center” jest podstawowy i współzależny. System IVR zbiera informacje o żądaniu klienta, takie jak język komunikacji, temat pytania, identyfikacja numeru (czy były wcześniejsze żądania, co pozwala dowiedzieć się, jak nazywa się klient, status zgłoszeń itp. Kolejkowanie rozmów jest możliwe, ponieważ VoIP ACD system in call center analizuje te informacje, aby wybrać logikę routingu. Niemniej jednak, ACD contact centre system jest czasami używane bez IVR, co jednak prowadzi do utraty wydajności.

Jakie wymierne korzyści przyniesie mi wdrożenie ACD contact centre system?

Przede wszystkim, system ACD VoIP pomoże zwiększyć satysfakcję klientów i poprawić ogólne doświadczenie klienta. Automatyczna dystrybucja połączeń znacząco poprawi tak ważne wskaźniki, jak średni czas obsługi, First Call Resolution (FCR), średni czas oczekiwania i lojalność klientów. ACD VoIP to najprostszy sposób na pozbycie się złych klientów i zmniejszenie kolejkowanie rozmów.