English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

Polityka prywatności

Aktywna od: 25 maja 2020 r.

My w Voiptime Cloud (Voiptime Cloud) jesteśmy zobowiązani do ochrony Twojej prywatności. Niniejsza Polityka prywatności dotyczy naszej strony internetowej voiptimecloud.pl (Strona internetowa), oraz naszej Usługi subskrypcji (Usługa subskrypcji). Wyjaśnia ona, w jaki sposób gromadzimy, przetwarzamy i chronimy dane osobowe użytkowników korzystających ze Strony internetowej lub Usługi subskrypcji lub kontaktujących się z nami w inny sposób. Opisuje również możliwości aktualizacji i poprawiania swoich danych osobowych.

"Voiptime Cloud", "my", "nas" lub "nasz" w niniejszej polityce oznacza Voiptime Cloud, która oferuje internetowe rozwiązanie call center, które pomaga zorganizować obciążenie pracą działów sprzedaży, call center i obsługi klienta.

Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia:

Korzystając ze Strony lub Usługi subskrypcji, użytkownik wyraża zgodę na praktyki dotyczące danych opisane w niniejszej Polityce prywatności. Jeśli nie zgadzasz się z praktykami dotyczącymi danych opisanymi w niniejszej Polityce Prywatności, nie powinieneś korzystać ze Strony lub Usługi Subskrypcji.

Okresowo aktualizujemy niniejszą Politykę Prywatności. W przypadku korzystania z Usługi subskrypcji, użytkownik otrzyma powiadomienie o zmianie niniejszej Polityki Prywatności. Powiadomienie zostanie dostarczone za pośrednictwem powiadomienia w aplikacji w Usłudze Voiptime Cloud lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zachęcamy do okresowego przeglądania niniejszej Polityki Prywatności.

1Jakie informacje zbieramy

Zbieramy informacje o Tobie, kiedy wprowadzasz je do usługi Subskrypcji lub w inny sposób dostarczasz je bezpośrednio do nas. Tzn. zbieramy informacje, kiedy użytkownik rejestruje się na konto, tworzy lub modyfikuje swój profil, ustawia preferencje, zapisuje się lub dokonuje zakupów za pośrednictwem Usługi Subskrypcji.

1.1Kiedy odwiedzasz naszą Stronę

Użytkownik może swobodnie przeglądać Stronę internetową bez podawania jakichkolwiek informacji o sobie. Kiedy użytkownik odwiedza Stronę lub rejestruje się w Usłudze subskrypcji, prosimy o podanie Informacji osobistych o sobie i zbieramy Informacje nawigacyjne.

1.2Informacje osobiste

Odnosi się to do wszelkich informacji, które użytkownik dobrowolnie przekazuje nam i które identyfikują go osobiście, w tym informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, numer telefonu oraz inne informacje o nim samym lub jego firmie. Dane osobowe mogą również obejmować informacje o wszelkich transakcjach, zarówno bezpłatnych, jak i płatnych, które zawierasz na Stronie, a także informacje o Tobie dostępne w Internecie, takie jak z serwisów Facebook, LinkedIn, Twitter i Google, lub publicznie dostępne informacje, które pozyskujemy od dostawców usług.

1.3Treści udostępniane przez Ciebie za pośrednictwem naszej Usługi

Gromadzimy i przechowujemy treści, które zamieszczasz, wysyłasz, otrzymujesz i udostępniasz. Treści te obejmują wszelkie informacje o Tobie lub Twoich kontaktach, które możesz zdecydować się zamieścić. Treści te obejmują również pliki i linki, które przesyłasz do Serwisu. Przykłady treści, które zbieramy i przechowujemy to: pliki, które dołączasz do karty klienta, nazwa zespołu, opisy zadań na kartach klienta, komentarze, które wprowadzasz na karcie klienta.

1.4Informacje przekazywane przez Ciebie za pośrednictwem naszych kanałów wsparcia

Usługa obejmuje również wsparcie klienta, w ramach którego możesz zdecydować się na przesłanie informacji dotyczących problemu, z którym masz do czynienia w związku z Usługą. Niezależnie od tego, czy użytkownik wyznaczy siebie jako osobę do kontaktu technicznego, otworzy bilet do działu pomocy technicznej, porozmawia bezpośrednio z jednym z naszych przedstawicieli, czy też w inny sposób skontaktuje się z naszym zespołem pomocy technicznej, zostanie poproszony o podanie informacji kontaktowych, podsumowania problemu, z którym się boryka, a także wszelkiej innej dokumentacji, zrzutów ekranu lub informacji, które mogą być pomocne w rozwiązaniu problemu.

1.5Informacje o płatnościach

Zbieramy i przetwarzamy informacje o płatnościach od Użytkownika podczas korzystania z Usługi Subskrypcji, w tym numery kart kredytowych i informacje rozliczeniowe, korzystając z zewnętrznych dostawców usług zgodnych z PCI. Z wyjątkiem tego, nie gromadzimy Informacji Wrażliwych od użytkownika.

Niektóre informacje są gromadzone automatycznie podczas korzystania z naszej Strony lub Usługi subskrypcji, w tym podczas przeglądania Strony i podejmowania określonych działań w ramach Usługi subskrypcji.

1.6Korzystanie przez użytkownika z naszej Usługi

Zbieramy statystyki użytkowania Usługi. Obejmują one częstotliwość korzystania z naszej Usługi, funkcje, z których korzystasz, zdarzenia, które mają miejsce w ramach Usługi, dane dotyczące jej wydajności. Informacje te są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia Państwu lepszych doświadczeń z klientami oraz do analizy wydajności naszego Serwisu.

1.7Informacje nawigacyjne

Dotyczy to informacji o Państwa komputerze i Państwa wizytach na tej stronie, takich jak adres IP, lokalizacja geograficzna, typ przeglądarki, system operacyjny i urządzenie, źródło odesłania, długość wizyty i przeglądane strony. Używamy adresu IP i/lub preferencji kraju w celu przybliżenia Państwa lokalizacji, aby zapewnić Państwu lepsze doświadczenia związane z Serwisem. Prosimy o zapoznanie się z sekcją "Informacje nawigacyjne" poniżej.

aPliki cookie

Używamy plików "cookies", aby pomóc Ci spersonalizować Twoje doświadczenia online. Plik cookie to plik tekstowy umieszczany na dysku twardym przez serwer internetowy. Pliki cookie nie są wykorzystywane do uruchamiania programów ani dostarczania wirusów do komputera użytkownika. Pliki cookie są jednoznacznie przypisane do użytkownika i mogą być odczytane jedynie przez serwer sieciowy w domenie, która je wydała. Jednym z głównych celów plików cookie jest zapewnienie wygody, aby zaoszczędzić czas. Celem plików cookie jest poinformowanie serwera sieciowego, że użytkownik powrócił na określoną stronę. Na przykład, jeśli użytkownik spersonalizuje strony na naszej Witrynie lub zarejestruje się w Usłudze Subskrypcji, plik cookie pomoże nam przywołać konkretne informacje podczas kolejnych wizyt. Kiedy użytkownik powraca na tę samą stronę, informacje, które wcześniej podał mogą być odzyskane, dzięki czemu można łatwo korzystać z dostosowanych funkcji.

Użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia plików cookie. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie, ale zazwyczaj można zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby odrzucić pliki cookie, jeśli użytkownik woli. Jeśli zdecydujesz się odrzucić pliki cookie, możesz nie być w stanie w pełni korzystać z interaktywnych funkcji usługi subskrypcji Voiptime Cloud lub odwiedzanej strony internetowej. Voiptime Cloud śledzi stronę internetową i strony odwiedzane przez użytkownika w ramach Voiptime Cloud, w celu określenia, która część strony internetowej lub Usługi abonamentowej Voiptime Cloud jest najbardziej popularna lub najczęściej używana. Dane te są wykorzystywane do dostarczania dostosowanych treści i promocji w ramach Strony Internetowej Voiptime Cloud i Usługi Abonamentowej klientom, których zachowanie wskazuje, że są zainteresowani określonym obszarem tematycznym. Używamy plików cookies do zapamiętania ustawień użytkowników, do uwierzytelniania.

bPliki dziennika (Log Files)

Możemy zbierać pewne informacje automatycznie i przechowywać je w plikach dzienników. Informacje te obejmują adresy protokołu internetowego (IP), typ przeglądarki, dostawcę usług internetowych (ISP), strony odsyłające/wychodzące, pliki przeglądane na naszej stronie (np. strony HTML, grafiki, itp.), system operacyjny, znacznik daty/czasu oraz dane dotyczące strumienia kliknięć. Informacje te są wykorzystywane przez Voiptime Cloud do obsługi Usługi Subskrypcji, do poprawy i utrzymania jakości Usługi Subskrypcji oraz do dostarczania ogólnych statystyk dotyczących korzystania ze strony Voiptime Cloud. Dla tych celów łączymy te automatycznie zbierane dane z Danymi Osobowymi, takimi jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres i numer telefonu.

cClear Gifs (Web Beacons/Web Bugs)

Stosujemy technologię oprogramowania zwaną clear gifs (Web Beacons/Web Bugs), która pomaga nam lepiej zarządzać Stroną i Usługą Subskrypcji poprzez informowanie nas o tym, jaka treść jest skuteczna. Clear gifs to maleńkie pliki graficzne z unikalnym identyfikatorem, podobne w działaniu do plików cookie, które są wykorzystywane do śledzenia ruchu użytkowników w sieci. W przeciwieństwie do plików cookie, które są zapisywane na dysku twardym komputera użytkownika, clear gifs są osadzane w sposób niewidoczny na stronach internetowych lub w wiadomościach e-mail i mają wielkość kropki na końcu tego zdania. Używamy czystych gifów w naszych e-mailach opartych na HTML, aby poinformować nas, które e-maile zostały otwarte przez odbiorców. Pozwala nam to ocenić skuteczność niektórych wiadomości oraz efektywność naszych kampanii marketingowych. Wiążemy informacje zebrane przez clear gifs w wiadomościach e-mail z danymi osobowymi naszych klientów. Jeśli chcą Państwo zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości e-mail, prosimy o zapoznanie się z sekcją "Aby zrezygnować z naszej komunikacji".

dReklama

Współpracujemy z siecią reklamową osób trzecich w celu wyświetlania reklam na naszej stronie internetowej lub zarządzania naszymi reklamami na innych stronach. Nasz partner sieci reklamowej wykorzystuje pliki cookie i sygnalizatory WWW do zbierania nieosobistych informacji o działaniach użytkownika na tej i innych stronach internetowych w celu zapewnienia ukierunkowanych reklam opartych na zainteresowaniach użytkownika. Jeśli nie życzysz sobie, aby te informacje były wykorzystywane w celu serwowania Ci ukierunkowanych reklam, możesz zrezygnować klikając tutaj http://preferences.truste.com/. Uwaga: nie oznacza to rezygnacji z otrzymywania reklam. Użytkownik nadal będzie otrzymywał ogólne reklamy. W UE można skorzystać z narzędzia rezygnacji EDAA: http://www.youronlinechoices.eu/.

eTechnologie śledzenia stron trzecich

Używanie plików cookie i sygnałów nawigacyjnych przez dowolną firmę śledzącą nie jest objęte naszym oświadczeniem o prywatności. Nie mamy dostępu ani kontroli nad tymi technologiami śledzenia stron trzecich.

2Jak wykorzystujemy gromadzone przez nas informacje

2.1Zgodność z naszą polityką prywatności

Wykorzystujemy zebrane przez nas informacje wyłącznie zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności. Klienci, którzy korzystają z Usług subskrypcji są zobowiązani poprzez nasze umowy z nimi do przestrzegania niniejszej Polityki prywatności.

2.2Nigdy nie sprzedajemy Informacji osobistych

Nigdy nie sprzedamy Twoich Danych Osobowych żadnej stronie trzeciej.

2.3Wykorzystanie Danych Osobowych

Oprócz zastosowań określonych w innym miejscu niniejszej Polityki Prywatności, możemy wykorzystywać Państwa Dane Osobowe, aby:

aświadczyć Usługi i poprawić twoje doświadczenie:

Wykorzystujemy informacje o Tobie w celu świadczenia Usługi, w tym do przetwarzania transakcji z Tobą, uwierzytelniania Cię podczas logowania, zapewnienia wsparcia klienta oraz obsługi i utrzymania Usługi.

bwykonywać działalność badawczo-rozwojową:

Szukamy sposobów na zwiększenie wartości naszej Usługi dla Państwa i zrozumienie potrzeb naszych klientów. Wykorzystujemy zbiorową wiedzę o tym, jak ludzie korzystają z naszej Usługi, oraz informacje zwrotne przekazywane nam bezpośrednio w celu określenia trendów, sposobu korzystania z Usługi, wzorców aktywności i obszarów, w których można ją ulepszyć, oraz opracowania nowych funkcji.

ckomunikować się z Tobą na temat Usługi:

Wykorzystujemy Państwa dane kontaktowe do wysyłania transakcyjnych wiadomości e-mail oraz do komunikacji w ramach Usługi, w tym do potwierdzenia dokonanych przez Państwa zakupów, przypominania o wygaśnięciu subskrypcji, zapewnienia wsparcia dla klientów, wysyłania powiadomień technicznych, aktualizacji i wiadomości administracyjnych. W zależności od Twoich ustawień, wysyłamy Ci powiadomienia e-mail, gdy nowy lead zostanie dodany za pośrednictwem Web-to-lead API lub lead zostanie ponownie przypisany do Ciebie, przypomnienia o zaplanowanych wydarzeniach itp. Zapewniamy również komunikację dostosowaną do Twoich potrzeb w oparciu o Twoją aktywność i interakcje z nami. Na przykład, niektóre działania podejmowane przez Ciebie w ramach Usługi mogą automatycznie wywołać funkcję lub sugestię aplikacji strony trzeciej w ramach Usługi, która ułatwiłaby to zadanie. Wysyłamy również do użytkownika komunikaty w ramach poszczególnych usług, aby pomóc mu w osiągnięciu większej biegłości w korzystaniu z nich. Komunikaty te są częścią Usługi i w większości przypadków nie można z nich zrezygnować. Jeśli dostępna jest opcja rezygnacji, można ją znaleźć w samym komunikacie lub w ustawieniach konta.

dpromować i zwiększać zaangażowanie w Usługach:

Wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe oraz informacje o tym, jak korzystasz z Usługi, aby wysyłać komunikaty promocyjne, które mogą być dla Ciebie interesujące, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez wyświetlanie reklam Voiptime Cloud na stronach internetowych i w aplikacjach innych firm, a także na platformach takich jak Facebook i Google. Komunikacja ta ma na celu zwiększenie zaangażowania i maksymalizację korzyści z Usługi, w tym informacji o nowych funkcjach, prośbach o wypełnienie ankiety, biuletynach i wydarzeniach, które naszym zdaniem mogą być dla Ciebie interesujące. Komunikujemy się z Tobą również w sprawie ofert nowych produktów, promocji i konkursów. Użytkownik może kontrolować, czy otrzymuje takie komunikaty, jak opisano poniżej w punkcie "Aby zrezygnować z naszej komunikacji".

eobsługiwać klientów:

Wykorzystujemy informacje o użytkowniku do rozwiązywania napotkanych problemów technicznych, odpowiadania na prośby o pomoc, analizowania informacji o awariach oraz naprawiania i ulepszania Usługi.

fzapewnić bezpieczeństwo i ochronę:

Wykorzystujemy informacje o użytkowniku i korzystaniu przez niego z Usługi w celu weryfikacji kont i aktywności, monitorowania podejrzanych lub oszukańczych działań oraz identyfikacji naruszeń zasad Usługi.

gdostarczać ochronę naszych uzasadnionych interesów biznesowych i praw ustawowych:

Jeśli wymaga tego prawo lub jeśli uważamy, że jest to niezbędne do ochrony naszych praw ustawowych, interesów i interesów innych osób, wykorzystujemy informacje o Użytkowniku w związku z roszczeniami prawnymi, zgodnością z przepisami, funkcjami regulacyjnymi i audytowymi oraz ujawnieniami w związku z nabyciem, połączeniem lub sprzedażą przedsiębiorstwa.

hwykorzystywać za Twoją zgodą:

Informacje o użytkowniku, gdy użytkownik udzielił nam na to zgody w określonym celu niewymienionym powyżej. Na przykład możemy publikować referencje lub wyróżnione historie klientów w celu promowania Usług, za zgodą użytkownika.

iPodstawy prawne przetwarzania (dla użytkowników z EOG):

Jeśli jesteś osobą fizyczną w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG), zbieramy i przetwarzamy informacje o Tobie tylko wtedy, gdy mamy do tego podstawy prawne zgodnie z obowiązującym prawem UE. Podstawy prawne zależą od Usług, z których korzystasz i sposobu, w jaki z nich korzystasz. Oznacza to, że zbieramy i wykorzystujemy informacje o użytkowniku tylko wtedy, gdy:

  • Potrzebujemy ich do świadczenia Ci Usług, w tym do obsługi Usług, zapewnienia wsparcia klienta i spersonalizowanych funkcji oraz do ochrony bezpieczeństwa i ochrony Usług;
  • Zaspokaja uzasadniony interes (który nie jest nadrzędny wobec Twoich interesów związanych z ochroną danych), np. w celu prowadzenia badań i rozwoju, wprowadzania na rynek i promowania Usługi oraz ochrony naszych praw i interesów prawnych;
  • Użytkownik udziela nam zgody na przetwarzanie danych w określonym celu; lub
  • Musimy przetwarzać Twoje dane, aby spełnić obowiązek prawny.

Jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie przez nas informacji o Tobie w określonym celu, masz prawo do zmiany zdania w dowolnym momencie, ale nie będzie to miało wpływu na przetwarzanie, które już miało miejsce. Jeśli wykorzystujemy informacje o użytkowniku, ponieważ my lub strona trzecia (np. pracodawca) mamy w tym uzasadniony interes, użytkownik ma prawo sprzeciwić się takiemu wykorzystaniu, choć w niektórych przypadkach może to oznaczać zaprzestanie korzystania z Usług.

2.4Wykorzystanie informacji nawigacyjnych

Używamy Informacji nawigacyjnych do:

  • obsługi i udoskonalania Strony internetowej oraz Usługi subskrypcji, personalizacji naszej Usługi, np. zapamiętywania informacji Użytkownika lub Odwiedzającego, dzięki czemu Użytkownik lub Odwiedzający nie będzie musiał ich ponownie wprowadzać podczas wizyty lub przy kolejnych wizytach;
  • dostarczania dostosowanych reklam, treści i informacji oraz analizowania skuteczności działań marketingowych stron trzecich;
  • monitorowania zbiorczych danych dotyczących korzystania z witryny, takich jak łączna liczba odwiedzających i przeglądanych stron;
  • śledzenie wpisów, zgłoszeń i statusu użytkownika w promocjach lub innych działaniach w Serwisie.

Możemy również wykorzystywać Informacje nawigacyjne samodzielnie lub w połączeniu z Danymi osobowymi, aby zapewnić użytkownikowi spersonalizowane informacje o Voiptime Cloud.

2.5Wykorzystanie informacji o kartach kredytowych

Jeśli podasz nam informacje o karcie kredytowej, wykorzystujemy je wyłącznie do sprawdzenia Twoich kwalifikacji finansowych i pobrania od Ciebie płatności. Do zarządzania przetwarzaniem danych dotyczących kart kredytowych używamy usługodawcy zewnętrznego. Usługodawca ten nie ma prawa przechowywać, zatrzymywać ani wykorzystywać podanych przez Ciebie informacji z wyjątkiem wyłącznego celu przetwarzania kart kredytowych w naszym imieniu.

3Udostępnianie informacji

Udostępniamy informacje osobom trzecim, które pomagają nam w obsłudze, dostarczaniu, ulepszaniu, integrowaniu, dostosowywaniu, wspieraniu i marketingu naszych Usług.

3.1Dostawcy usług

Współpracujemy z zewnętrznymi dostawcami usług w celu zapewnienia rozwoju strony internetowej i aplikacji, hostingu, konserwacji, tworzenia kopii zapasowych, przechowywania, infrastruktury wirtualnej, przetwarzania płatności, analizy i innych usług dla nas, co może wymagać od nich dostępu do informacji o użytkowniku lub ich wykorzystania. Jeśli dostawca usług musi uzyskać dostęp do ograniczonych informacji o Tobie, aby wykonać usługi w naszym imieniu, robi to zgodnie z instrukcjami od nas, w tym przestrzegając zasad i procedur zaprojektowanych w celu ochrony informacji. Niektóre z naszych stron wykorzystują techniki ramkowania w celu dostarczenia treści do lub od naszych partnerów, zachowując jednocześnie wygląd i klimat naszej strony. Należy pamiętać, że użytkownik przekazuje swoje dane osobowe tym stronom trzecim, a nie https://voiptimecloud.pl.

3.2Opinie i komentarze klientów

Na naszej Stronie internetowej zamieszczamy referencje i komentarze klientów, które mogą zawierać Dane osobowe. Przed zamieszczeniem nazwiska i opinii klienta uzyskujemy jego zgodę za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli chcesz zaktualizować lub usunąć swoją opinię, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

3.3Funkcje mediów społecznościowych

Nasza strona internetowa zawiera funkcje mediów społecznościowych, takie jak przycisk Facebook Like i Widgety, takie jak przycisk Share This lub interaktywne mini-programy, które działają na naszych stronach. Funkcje te mogą gromadzić adres IP użytkownika, stronę, którą odwiedza w naszych witrynach, a także mogą ustawić plik cookie, aby umożliwić prawidłowe działanie funkcji. Funkcje mediów społecznościowych i widżety są hostowane przez osoby trzecie lub bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Niniejsza Polityka Prywatności nie ma zastosowania do tych funkcji. Twoje interakcje z tymi funkcjami są regulowane przez politykę prywatności i inne polityki firm, które je udostępniają.

3.4Zewnętrzne strony internetowe

Nasza Strona internetowa zawiera linki do innych stron internetowych. Nie kontrolujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za treść lub praktyki tych innych stron internetowych. Udostępnienie przez nas takich linków nie stanowi naszego poparcia dla tych innych stron internetowych, ich treści, ich właścicieli lub ich praktyk. Niniejsza Polityka prywatności nie ma zastosowania do tych innych stron internetowych, które podlegają wszelkim zasadom prywatności i innym zasadom, które mogą mieć. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności każdej odwiedzanej witryny.

3.5Wydarzenia korporacyjne

Jeśli my (lub nasze aktywa) zostaną przejęte przez inną firmę, czy to w drodze fuzji, przejęcia, upadłości lub w inny sposób, firma ta otrzyma wszystkie informacje zebrane przez Voiptime Cloud na Stronie Internetowej i w Usłudze Subskrypcji. W takim przypadku użytkownik zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub widocznego powiadomienia na naszej Stronie Internetowej o wszelkich możliwościach wyboru dotyczących jego Danych Osobowych.

3.6Ujawnienie pod przymusem

Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania lub ujawnienia Informacji osobistych użytkownika, jeśli jest to wymagane przez prawo lub jeśli mamy uzasadnione powody sądzić, że wykorzystanie lub ujawnienie jest niezbędne do ochrony naszych praw, ochrony bezpieczeństwa użytkownika lub innych osób, zbadania oszustwa lub przestrzegania prawa, nakazu sądowego lub procesu prawnego.

4Przechowywanie i bezpieczeństwo Państwa Danych Osobowych

4.1Przechowywanie i bezpieczeństwo informacji

Korzystamy z usług dostawców hostingu danych w Stanach Zjednoczonych w celu hostowania gromadzonych przez nas informacji i stosujemy środki techniczne w celu zabezpieczenia Państwa danych. Chociaż wdrażamy zabezpieczenia mające na celu ochronę Państwa informacji, żaden system bezpieczeństwa nie jest nieprzenikniony, a ze względu na nieodłączną naturę Internetu nie możemy zagwarantować, że dane podczas transmisji przez Internet lub podczas przechowywania w naszych systemach lub w inny sposób pod naszą opieką są całkowicie bezpieczne przed ingerencją innych osób. Na zapytania w tej sprawie odpowiemy w rozsądnym terminie.

Wykorzystujemy różne technologie i procedury bezpieczeństwa, aby pomóc chronić Państwa Dane Osobowe przed nieautoryzowanym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Zabezpieczamy podane przez Państwa Dane Osobowe na serwerach komputerowych w kontrolowanym, bezpiecznym środowisku, chronionym przed nieautoryzowanym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Wszystkie Dane Osobowe są chronione przy użyciu odpowiednich środków fizycznych, technicznych i organizacyjnych.

Twoje konto jest chronione hasłem dla Twojej prywatności i bezpieczeństwa. Musisz zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do konta i Informacji osobistych poprzez wybór i ochronę hasła odpowiednio i ograniczenie dostępu do komputera lub urządzenia i przeglądarki poprzez wylogowanie się po zakończeniu dostępu do konta.

Podczas wprowadzania poufnych informacji, takich jak numer karty kredytowej i/lub dane geolokalizacyjne w naszych formularzach zamówień lub korzystania z Usługi subskrypcji, szyfrujemy transmisję informacji przy użyciu protokołu Secure Socket Layer (SSL). Przestrzegamy ogólnie przyjętych standardów, aby chronić przekazane nam Dane Osobowe, zarówno podczas transmisji, jak i po ich otrzymaniu. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących bezpieczeństwa na naszej stronie, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

4.2Przechowywanie Danych Osobowych

To, jak długo przechowujemy zebrane o Państwu informacje, zależy od ich rodzaju, co zostało szczegółowo opisane poniżej. Po upływie tego czasu usuniemy lub zanonimizujemy Państwa dane lub, jeśli nie będzie to możliwe, bezpiecznie przechowamy Państwa dane i odizolujemy je od jakiegokolwiek dalszego wykorzystania do czasu, gdy usunięcie danych będzie możliwe.

Zachowujemy dane osobowe, które nam Państwo przekazali, gdy mamy bieżącą uzasadnioną potrzebę biznesową, aby to zrobić (na przykład, w celu spełnienia naszych zobowiązań prawnych, rozstrzygania sporów i egzekwowania naszych umów). Gdy nie mamy bieżącej uzasadnionej potrzeby biznesowej do przetwarzania Państwa Danych Osobowych, bezpiecznie usuwamy informacje lub anonimizujemy je lub, jeśli nie jest to możliwe, bezpiecznie przechowujemy Państwa Dane Osobowe i izolujemy je od dalszego przetwarzania do czasu, gdy usunięcie jest możliwe. Na Państwa życzenie, zgodnie z opisem w sekcji "Państwa wybory" poniżej, usuniemy te informacje z serwerów we wcześniejszym terminie.

Jeśli zdecydowałeś się otrzymywać od nas komunikację marketingową, zachowujemy informacje o Twoich preferencjach marketingowych przez rozsądny okres czasu od daty, w której po raz ostatni wyraziłeś zainteresowanie naszymi treściami, produktami lub usługami, np. kiedy po raz ostatni otworzyłeś wiadomość e-mail od nas lub przestałeś korzystać ze swojego konta w Voiptime Cloud. Przechowujemy informacje pochodzące z plików cookie i innych technologii śledzenia przez rozsądny okres czasu od daty utworzenia takich informacji.

W przypadku przekazywania informacji naszym klientom w ramach korzystania przez nich z Usługi abonamentowej, nasi klienci decydują o tym, jak długo zachować zebrane od Państwa dane osobowe. Jeśli klient zakończy korzystanie z Usługi Subskrypcji, wówczas zapewnimy klientowi dostęp do wszystkich informacji przechowywanych dla klienta w ramach Usługi Subskrypcji, w tym wszelkich Danych Osobowych dostarczonych przez użytkownika, w celu eksportu przez klienta zgodnie z naszą umową z klientem. Po rozwiązaniu umowy możemy, o ile nie jest to prawnie zabronione, usunąć wszystkie informacje o kliencie, w tym Dane Osobowe klienta, z Usługi Subskrypcji.

4.3Międzynarodowy transfer informacji

Aby ułatwić naszą globalną działalność, możemy przesyłać i uzyskiwać dostęp do Danych Osobowych z całego świata, w tym ze Stanów Zjednoczonych. Niniejsza Polityka Prywatności będzie obowiązywać nawet w przypadku przekazania Danych Osobowych do innych krajów.

Podjęliśmy odpowiednie zabezpieczenia, aby zapewnić, że Państwa Dane Osobowe pozostaną chronione. Gdy udostępniamy informacje o Tobie w ramach podmiotów Voiptime Cloud i pomiędzy nimi, korzystamy ze standardowych umownych klauzul ochrony danych, które zostały zatwierdzone przez Komisję Europejską.

5Państwa wybór

5.1Przeglądanie, poprawianie i usuwanie Państwa Danych Osobowych

Na żądanie udzielimy Państwu informacji o tym, czy posiadamy jakiekolwiek Państwa Dane Osobowe. Jeśli przekażą nam Państwo swoje Dane osobowe, mają Państwo następujące prawa w odniesieniu do tych informacji:

  • do przejrzenia informacji o użytkowniku, które zostały nam przekazane;
  • poprawić wszelkie błędy, nieaktualne informacje lub pominięcia w informacjach o użytkowniku, które zostały nam dostarczone;
  • zażądać, aby informacje o użytkowniku nie były wykorzystywane do kontaktu z użytkownikiem;
  • zażądać usunięcia informacji o użytkowniku z wszelkich list promocyjnych, z których korzystamy;
  • zażądać usunięcia informacji o użytkowniku z naszych rejestrów;
  • zrezygnować z kontaktu z Voiptime Cloud.

Użytkownik może przeglądać, poprawiać lub aktualizować informacje o swoim profilu i preferencjach w ramach ustawień swojego profilu oraz modyfikować zawartość, która zawiera informacje o użytkowniku, korzystając z narzędzi edycji związanych z tą zawartością.

Użytkownik lub administrator może dezaktywować swój dostęp do Usługi. Należy pamiętać, że dezaktywacja dostępu do Serwisu nie powoduje usunięcia informacji o użytkowniku z systemu; informacje te pozostają widoczne dla innych użytkowników Serwisu w oparciu o jego dotychczasowe uczestnictwo w Serwisie.

Jeśli chcesz usunąć swoje informacje, nasza Usługa daje Ci możliwość usunięcia niektórych informacji o Tobie za pomocą narzędzi do edycji i możesz usunąć niektóre informacje o profilu w ustawieniach swojego profilu. Jeśli nie chcesz już korzystać z naszych usług, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]. Odpowiemy na Twoją prośbę w ciągu 30 dni i powiadomimy Cię o podjętych przez nas działaniach. Należy jednak pamiętać, że możemy potrzebować zachować pewne informacje do celów przechowywania dokumentacji, realizacji transakcji lub spełnienia naszych zobowiązań prawnych.

5.2Polityka antyspamowa

Regulamin dotyczy nas i naszych klientów i, między innymi, zabrania wykorzystywania Usługi Subskrypcji do wysyłania niezamówionych komercyjnych wiadomości e-mail z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa oraz wymaga umieszczenia w każdej wiadomości e-mail wysłanej z wykorzystaniem Usługi Subskrypcji mechanizmu "opt-out" oraz innych wymaganych informacji. Wymagamy, aby wszyscy nasi klienci zgodzili się przestrzegać Warunków Świadczenia Usługi przez cały czas, a wszelkie naruszenia Warunków Świadczenia Usługi przez klienta mogą spowodować natychmiastowe zawieszenie lub zakończenie świadczenia Usługi Subskrypcji.

5.3Aby zrezygnować z otrzymywania naszej komunikacji

Będziemy korzystać z adresu e-mail podanego w procesie rejestracji w celu wysłania wiadomości powitalnej, informacji o rozliczeniach i fakturach oraz wiadomości i aktualizacji. Jeśli zechcą Państwo zapisać się na nasz newsletter, wykorzystamy Państwa imię i nazwisko oraz adres e-mail, aby wysłać Państwu newsletter.

Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji naszych biuletynów lub komunikatów promocyjnych, klikając łącze "zrezygnuj" znajdujące się na dole naszych wiadomości e-mail, aktualizując preferencje dotyczące wiadomości e-mail na stronie ustawień profilu lub kontaktując się z nami w sposób opisany poniżej, aby usunąć swoje dane kontaktowe z naszej listy wiadomości promocyjnych lub bazy danych rejestracji.

W rzadkich przypadkach, gdy jest to konieczne, będziemy również wysyłać Ci powiadomienia e-mail związane z usługami. Na przykład, jeśli nasza usługa zostanie tymczasowo zawieszona w celu przeprowadzenia konserwacji, możemy wysłać Ci wiadomość e-mail. Nie masz możliwości rezygnacji z tych transakcyjnych wiadomości e-mail, które nie mają charakteru promocyjnego.

Jeśli zdecydujecie się Państwo na skorzystanie z usługi zapraszania członków zespołu do naszej Usługi subskrypcji, poprosimy Was o podanie adresu e-mail tego członka zespołu. Automatycznie wyślemy jednorazową wiadomość e-mail z danymi rejestracyjnymi, zapraszającą tego Kolegę do korzystania z Usługi Subskrypcji. Przechowujemy te informacje w celu weryfikacji uprawnionych użytkowników. Zaproszeni Członkowie Zespołu mogą skontaktować się z nami pod adresem [email protected] i poprosić o usunięcie tych informacji z naszej bazy danych.

5.4Aby zrezygnować z komunikacji z naszymi klientami

Gromadzimy informacje pod kierunkiem swoich klientów i nie mamy bezpośrednich relacji z osobami, których dane osobowe przetwarzamy. Osoba fizyczna, która chce uzyskać dostęp lub która chce poprawić, zmienić lub usunąć niedokładne dane, powinna skierować swoje zapytanie do klienta Firmy (administratora danych). Nasi klienci są wyłącznie odpowiedzialni za swoje własne promocyjne wiadomości e-mail i inne komunikaty; nie możemy wypisać Cię z ich komunikacji. Możesz zrezygnować z subskrypcji komunikatów promocyjnych naszych klientów, klikając link "unsubscribe" znajdujący się na dole ich e-maili lub kontaktując się z nimi bezpośrednio.

6Ważne informacje

6.1Zmiany w niniejszej Polityce Prywatności

Możemy od czasu do czasu aktualizować niniejszą Politykę Prywatności, publikując jej nową wersję online. Należy od czasu do czasu sprawdzać tę stronę, aby zapoznać się z wszelkimi zmianami. Jeśli wprowadzimy jakiekolwiek istotne zmiany, powiadomimy Cię poprzez umieszczenie zmienionej Polityki Prywatności na naszej Stronie Internetowej oraz, jeśli subskrybujesz naszą Usługę Abonamentową, dostarczając powiadomienie poprzez powiadomienie w aplikacji w Usłudze Voiptime Cloud lub poprzez e-mail. Dzięki temu zawsze będziesz świadomy, jakie informacje zbieramy, jak je wykorzystujemy i w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, są one ujawniane. Dalsze korzystanie ze Strony internetowej, Usługi subskrypcji i/lub dalsze dostarczanie nam Danych osobowych będzie podlegało warunkom obowiązującej wówczas Polityki prywatności. Jeśli użytkownik nie zgadza się z jakimikolwiek zmianami w Polityce Prywatności, będzie musiał zaprzestać korzystania z Usług i dezaktywować swoje konto(a), jak opisano powyżej.

6.2Informacje o dzieciach

Strona internetowa i Usługi nie są przeznaczone ani skierowane do dzieci poniżej 16 roku życia, a my nie gromadzimy świadomie ani celowo informacji o dzieciach poniżej 16 roku życia. Jeśli dowiemy się, że osoba poniżej 16 roku życia przekazała nam dane osobowe, podejmiemy kroki w celu usunięcia takich informacji. Jeśli dowiesz się, że dziecko przekazało nam dane osobowe, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

6.3Kontakt z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej Polityki prywatności lub naszego traktowania informacji, które nam przekazujesz, napisz do nas pocztą elektroniczną na adres [email protected].