English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

Oprogramowanie Call Center chmurowe
w firmach ubezpieczeniowych

(Cloud-Based Insurance Call Center)

Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta
przez dowolny kanał komunikacji (głos, czat internetowy, e-mail)

Skontaktuj się z nami

Główne zalety oprogramowania Voiptime Contact Center dla zakładów ubezpieczeniowych

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Zamykaj więcej leadów ubezpieczeniowych razem z Predictive Dialer

Pozbądź się powtarzających się procesów ręcznego wybierania numerów i zwiększ liczbę połączeń na żywo 3-4 razy. Twoi agenci będą mogli codziennie zamykać więcej sprzedaży, bez takich czasochłonnych czynności jak klikanie na połączenie, ręczne ponowne wybieranie numeru itp.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Zwiększ wydajność agenta

Upewnij się, że przepływ połączeń jest stabilny i skoncentruj się na każdym agencie. Kontroluj szybkość wybierania numerów i zwiększaj motywację swoich pracowników, łącząc ich tylko z połączeniami na żywo.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Zostaw wiadomości kierowane do Twoich klientów

Zaplanuj kampanie głosowe i informuj swoich klientów o aktualizacjach, promocjach, programach lojalnościowych itp. Uderzaj w swoją grupę docelową bez znaczących inwestycji początkowych.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Bądź w kontakcie z klientami bez znaczenia gdzie jesteś

Kontaktuj się z klientami używając międzynarodowych numerów z ponad 100 krajów i oszczędzaj koszty dzięki przystępnym cenom połączeń. Podnieś swoją stawkę za kontakt, kupując numer telefonu DID z dowolnego regionu.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Zapewnij swoim klientom najwyższej klasy samoobsługę

Umożliwienie klientom szybkiego i niezależnego rozwiązywania prostych zapytań za pomocą interaktywnego menu głosowego. Uwolnij swoich agentów do rozwiązania trudniejszych zadań.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Monitoruj pracę zespołu

Z łatwością śledź średni czas obsługi połączeń, jak również inne KPI. Monitoruj efektywność wszystkich swoich połączeń przychodzących i wychodzących na tablicach rozdzielczych w czasie rzeczywistym.

Oprogramowanie Call Center dla Firm Ubezpieczeniowych | Voiptime Cloud

Personalizuj swoją komunikację

Przekieruj każdego klienta do swojego osobistego agenta ubezpieczeniowego i zapewnij mu szybką i skuteczną obsługę. Twoi agenci będą mogli zobaczyć wszystkie wcześniejsze interakcje z klientami i odgadnąć powód, dla którego dzwonią.

Zamknij więcej leadów z oprogramowaniem call center

od Voiptime Cloud dla firm ubezpieczeniowych

Skontaktuj się z nami

Główne cechy naszego oprogramowania call center dla firm ubezpieczeniowych

  • Ujednolicony pulpit agenta


    Miej pod ręką wszystkie niezbędne dane o klientach i przejrzyj kompletny rejestr kontaktów każdego klienta, aby uzyskać lepsze wyniki rozmów. Twoi agenci będą w stanie obsługiwać wszystkie kanały komunikacyjne z jednego interfejsu.
  • Inteligentne trasowanie połączeń przychodzących


    Rozpoznaj rozmówcę od pierwszych sekund i skieruj go do właściwego działu firmy ubezpieczeniowej w oparciu o wiele parametrów, w tym dane z zewnętrznych baz danych lub systemów CRM.
  • Elastyczna i łatwa konfiguracja kampanii


    Rozpocznij kampanię automatycznego wybierania numerów (w trybie Power, Predictive lub Preview) lub kampanię głosową IVR i codziennie kontaktuj się z większą ilością leadów bez wysiłku ze strony Twojego agenta. Docieraj do potencjalnych klientów we właściwym czasie i nie przegap żadnego kolejnego połączenia.
  • Szybkie tworzenie skryptu rozmowy


    Zbierz informacje szybko tworząc skrypty rozmowy ubezpieczeniowych. Buduj różne typy skryptów za pomocą naszego oprogramowania contact center, wykorzystując własne kryteria. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert, aby skrócić czas szkolenia agentów i poprawić ich wydajność.
  • Efektywne zarządzanie jakością


    Nadzór nad rozmowami swoich agentów na żywo za pomocą funkcji podpowiadania agentowi i konferencji. Trenuj ich, korzystając z najlepszych przykładów nagranych rozmów. Oceniaj prace swoich agentów za pomocą konfigurowalnych kart wyników i śledź ich postępy.
  • Zespoły agentów i priorytety zadań


    Ustalaj priorytet połączeń wychodzących i przychodzących dla zespołów agentów i skutecznie obsługuj zgłoszenia podczas godzin szczytów i w czasie wolnym. Twórz zespoły mieszane do obsługi wszystkich rodzajów interakcji i ustalaj priorytety dla niektórych typów lub agentów.
  • Auto Callback


    Twórz przypomnienia dla tych leadów, którzy nie są w tej chwili gotowi do podjęcia decyzji. Pokaż im, że Twoja firma ceni sobie ich czas. Śledź osobiste wywołania zwrotne lub stwórz automatyczne oddzwonienia, które będą kierowane do każdego dostępnego agenta z tego samego zespołu.
  • Web Chat


    Użyj widżetu czatu internetowego z naszego rozwiązania omnichannel contact center, aby skontaktować się z odwiedzającymi Twoją stronę internetową i przekształcić ich w klientów. Twoi agenci będą w stanie obsłużyć więcej niż jeden czat na żywo w tym samym czasie, zapisać transkrypt rozmowy i wysłać go na e-mail klienta, przekierować czat do innych agentów, i więcej.

Twoja firma zasługuje na najlepsze

  • WSPARCIE TECHNICZNE
    Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby.
  • BEZPIECZEŃSTWO
    Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
  • SKALABILOWOŚĆ
    Zaspokajanie zwiększonego zapotrzebowania bez zbędnego pośpiechu. Aktywuj zdalnych agentów mniej niż w ciągu dnia. Stań się bardziej elastyczny dzięki naszemu rozwiązaniu contact center w chmurze.
  • CIĄGŁE DOSKONALENIE
    Bądź zawsze na bieżąco z naszym rozwiązaniem. Stale rozwijamy nowe podstawowe funkcje call center i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego oprogramowania. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych kosztów.
  • ROZWIĄZANIE W PEŁNI OPARTE NA CHMURZE
    Przejdź od przestarzałego systemu telefonicznego do rozwiązania wielokanałowego contact center opartego na chmurze. Zorganizuj pracę swoich zdalnych agentów w branży ubezpieczeniowej niezależnie od ich położenia geograficznego.
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ VOIPA
    Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego contact center.
  • INTUICYJNY INTERFEJS
    Nie potrzebujesz personelu IT, aby skonfigurować nasze oprogramowanie call center dla branży ubezpieczeniowej. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Twoi nowi użytkownicy mogą polegać na ustawienia domyślne, a doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.