Voiptime Cloud Contact Center
Cechy oprogramowania

Wzmocnij pozycję swoich agentów i usatysfakcjonuj swoich klientów,
wszystko z jednym rozwiązaniem.

Poproś o wycenę

Podstawowe funkcje call center

  • Automatyczna dystrybucja połączeń w chmurze Voiptime (ACD)

    Zoptymalizuj obsługę klienta dzięki inteligentnemu przekazywaniu połączeń i niegłosowych zapytań do najbardziej wykwalifikowanych grup agentów.

  • Call center CRM

    Zapewnij swoim agentom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących klientów z naszych kart klientów lub własnego systemu CRM.

  • Kampanie bezobsługowe

    Uprość obsługę call center i dotrzyj do jak największej liczby osób przy minimalnym wysiłku, korzystając ze skryptów IVR z wcześniej nagranymi wiadomościami i innymi interesującymi opcjami.

  • Interfejs agenta

    Daj swoim agentom pełną kontrolę nad działaniami związanymi z klientem i zapewnij im narzędzia do efektywnej pracy.

  • Automatyczny system zapowiedzi głosowych (IVR)

    Skomponuj skrypty IVR, aby poprawić nawigację rozmówcy i pomóc klientom dotrzeć do właściwego agenta lub działu.

  • Autodialer

    Korzystaj z trzech trybów wybierania numeru (Progressive, Preview, Predictive) w celu zwiększenia efektywności telemarketingu i sprzedaży oraz proaktywnej obsługi klienta.

  • Skrypty rozmów

    Pomóż swoim agentom podczas rozmowy i pomóż im utrzymać właściwy kierunek w trakcie całej rozmowy (z kwestionariuszem, bazami wiedzy, blokami propozycji, itp.).

  • Wywołanie zwrotne
    z załadowanej strony internetowej

    Połącz się z potencjalnymi klientami natychmiast po tym, jak zostawią prośbę o oddzwonienie, gdy nadal są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.

Komunikacja wielokanałowa

  • Email

    Połącz swoje konto z naszym oprogramowaniem i przetwarzaj wiadomości e-mail w interfejsie Voiptime. Przeglądaj treść wiadomości, odpowiadaj na nią lub przesyłaj na inne adresy i ustawiaj statusy przetwarzania.

  • Webchat & chatbots

    Użyj naszego widżetu, aby rozmawiać z odwiedzającymi stronę internetową, przetwarzać wiele rozmów na raz, przeglądać karty klienta i skrypt rozmowy, przekierowywać rozmowy do innych agentów, i więcej.

Monitorowanie i raportowanie

  • Monitorowanie rozmów

    Połącz się z rozmowami na żywo lub posłuchaj wcześniej nagranych rozmów, aby skontrolować działanie swoich agentów i pomóc im w lepszym działaniu.

Optymalizacja siły roboczej

  • Zarządzanie siłą roboczą (WFM)

    Tworzenie i zarządzanie optymalnym harmonogramem pracy call center, monitorowanie opóźnień i inteligentne rozłożenie obciążenia pracą.

Integracja narzędzi biznesowych

  • API

    Zapewnij płynną dwukierunkową integrację pomiędzy call center a innymi narzędziami biznesowymi.

  • Iframe

    Wyświetlenie adresu URL dowolnej strony internetowej jako części skryptu. Przesyłaj dodatkowe parametry do automatycznego otwierania kart klientów z Twojego CRM.

Bezpieczeństwo i skalowalność

  • 99,9% dostępność

    Zespół techniczny Voiptime Cloud dokłada wszelkich starań, aby w każdej chwili zapewnić najwyższy poziom dostępności.

  • Agenci zdalni

    Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do Voiptime Cloud z dowolnego miejsca z stałym połączeniem internetowym.

  • Łatwe skalowanie

    Szybko dodaj agentów sezonowych do swojego zespołu call center bez zakłócania przepływu pracy.

  • Szyfrowanie

    Twoje dane są chronione za pomocą solidnych technologii szyfrujących.

Usługi dodatkowe

  • Obsługa Premium 24/7

    Zamów dodatkowe wsparcie i bądź pewien, że wszystkie problemy techniczne zostaną rozwiązane o każdej porze dnia.

  • Usługi migracji

    Bezproblemowo przenieś swoje dane do Voiptime Cloud z dowolnego innego rozwiązania call center z pomocą naszego profesjonalnego zespołu.

  • Nieograniczone polaczenia jednoczesne

    Korzystaj z nieograniczonej liczby linii zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Nie potrzebujesz już linii jednokanałowych z oddzielnym numerem dla każdego operatora.

Gotowy do budowy
najlepszego contact center?

Poproś o wycenę

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.