English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

Voiptime Cloud Contact Center
Cechy oprogramowania

Wzmocnij pozycję swoich agentów i usatysfakcjonuj swoich klientów, wszystko z jednym rozwiązaniem.

Poproś o wycenę

Podstawowe funkcje call center w chmurze Voiptime

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)

Zoptymalizuj obsługę klienta dzięki inteligentnemu kolejkowaniu połączeń przychodzących przez system ACD i niegłosowych zapytań do najbardziej wykwalifikowanych grup agentów.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Automatyczny system zapowiedzi głosowych (system IVR)

Skomponuj skrypty IVR, aby poprawić nawigację rozmówcy i pomóc klientom dotrzeć do właściwego agenta lub działu przez system IVR.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Call center CRM

Zapewnij swoim agentom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących klientów z naszych kart klientów lub własnego systemu CRM.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Interfejs agenta

Daj swoim agentom pełną kontrolę nad działaniami związanymi z klientem i zapewnij im narzędzia do efektywnej pracy.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Robocaller (Kampanie bez agentów)

Uprość obsługę call center i dotrzyj do jak największej liczby osób przy minimalnym wysiłku, korzystając ze skryptów IVR z wcześniej nagranymi wiadomościami i innymi interesującymi opcjami.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Skrypt rozmowy

Pomóż swoim agentom podczas rozmowy i pomóż im utrzymać właściwy kierunek w trakcie całej rozmowy (z kwestionariuszem, bazami wiedzy, blokami propozycji, itp.).

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Dialery dla kampanii wychodzących

Korzystaj z trzech trybów wybierania numeru dla kampanii wychodzących (Progressive, Preview, Predictive dialer) w celu zwiększenia efektywności telemarketingu i sprzedaży oraz proaktywnej obsługi klienta.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Wywołanie zwrotne z załadowanej strony internetowej

Połącz się z potencjalnymi klientami natychmiast po tym, jak zostawią prośbę o oddzwonienie, gdy nadal są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.

Komunikacja wielokanałowa

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Email

Połącz swoje konto z naszym oprogramowaniem i przetwarzaj wiadomości e-mail w interfejsie Voiptime. Przeglądaj treść wiadomości, odpowiadaj na nią lub przesyłaj na inne adresy i ustawiaj statusy przetwarzania.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Webchat & chatbots

Użyj naszego widżetu, aby rozmawiać z odwiedzającymi stronę internetową, przetwarzać wiele rozmów na raz, przeglądać karty klienta i skrypt rozmowy, przekierowywać rozmowy do innych agentów, i więcej.

Monitorowanie i raportowanie

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Tablice rozdzielcze wydajności w czasie rzeczywistym

Nadzoruj pracę swoich agentów podczas zmiany i śledź najważniejsze indywidualne i zespołowe KPI.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Monitorowanie rozmów

Połącz się z rozmowami na żywo lub posłuchaj wcześniej nagranych rozmów, aby skontrolować działanie swoich agentów i pomóc im w lepszym działaniu.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Raportowanie danych historycznych

Zbierz wszystkie niezbędne dane na temat wydajności Twojego call center, aby podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe.

Optymalizacja siły roboczej

  • Zarządzanie siłą roboczą (WFM)
    Tworzenie i zarządzanie optymalnym harmonogramem pracy call center, monitorowanie opóźnień i inteligentne rozłożenie obciążenia pracą.
  • Zapewnianie/zarządzanie jakością połączeń
    Słuchaj nagrywania rozmów i używaj formularzy do spójnej oceny i klasyfikacji agentów.

Integracja narzędzi biznesowych

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Integracja API

Zapewnij płynną dwukierunkową integrację pomiędzy call center a innymi narzędziami biznesowymi.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Iframe

Wyświetlenie adresu URL dowolnej strony internetowej jako części skryptu. Przesyłaj dodatkowe parametry do automatycznego otwierania kart klientów z Twojego CRM.

Bezpieczeństwo i skalowalność

  • Role niestandardowe
    Każda rola może mieć uprawnienia tylko do tej funkcjonalności, której potrzebują użytkownicy.
  • Zgodność z przepisami bezpieczeństwa
    Rozwiązania Voiptime Cloud są zgodne z najważniejszymi standardami bezpieczeństwa w branży.
  • 99,9% dostępność
    Zespół techniczny Voiptime Cloud dokłada wszelkich starań, aby w każdej chwili zapewnić najwyższy poziom dostępności.
  • Agenci zdalni
    Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do Voiptime Cloud z dowolnego miejsca z stałym połączeniem internetowym.
  • Łatwe skalowanie
    Szybko dodaj agentów sezonowych do swojego zespołu call center bez zakłócania przepływu pracy.
  • Szyfrowanie
    Twoje dane są chronione za pomocą solidnych technologii szyfrujących.

Usługi dodatkowe

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Identyfikator lokalny rozmówcy

Zwiększ liczbę kontaktów i skontaktuj się z większą liczbą klientów, kupując numer DID dowolnego regionu.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Obsługa Premium 24/7

Zamów dodatkowe wsparcie i bądź pewien, że wszystkie problemy techniczne zostaną rozwiązane o każdej porze dnia.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Nieograniczone polaczenia jednoczesne

Korzystaj z nieograniczonej liczby linii zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Nie potrzebujesz już linii jednokanałowych z oddzielnym numerem dla każdego operatora.

Contact Center Cechy Oprogramowania | Voiptime Cloud

Konsultacje dotyczące infrastruktury IT

Uzyskaj profesjonalną poradę od doświadczonego zespołu Voiptime Cloud w zakresie technicznej strony działania Twojego call center.