Voiptime Cloud Contact Center
Cechy oprogramowania
Wzmocnij pozycję swoich agentów i usatysfakcjonuj swoich klientów, wszystko z jednym rozwiązaniem.
Poproś o wycenęPodstawowe funkcje call center w chmurze Voiptime
Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
Zoptymalizuj obsługę klienta dzięki inteligentnemu kolejkowaniu połączeń przychodzących przez system ACD i niegłosowych zapytań do najbardziej wykwalifikowanych grup agentów.
Automatyczny system zapowiedzi głosowych (system IVR)
Skomponuj skrypty IVR, aby poprawić nawigację rozmówcy i pomóc klientom dotrzeć do właściwego agenta lub działu przez system IVR.
Call center CRM
Zapewnij swoim agentom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących klientów z naszych kart klientów lub własnego systemu CRM.
Interfejs agenta
Daj swoim agentom pełną kontrolę nad działaniami związanymi z klientem i zapewnij im narzędzia do efektywnej pracy.
Robocaller (Kampanie bez agentów)
Uprość obsługę call center i dotrzyj do jak największej liczby osób przy minimalnym wysiłku, korzystając ze skryptów IVR z wcześniej nagranymi wiadomościami i innymi interesującymi opcjami.
Skrypt rozmowy
Pomóż swoim agentom podczas rozmowy i pomóż im utrzymać właściwy kierunek w trakcie całej rozmowy (z kwestionariuszem, bazami wiedzy, blokami propozycji, itp.).
Dialery dla kampanii wychodzących
Korzystaj z trzech trybów wybierania numeru dla kampanii wychodzących (Progressive, Preview, Predictive dialer) w celu zwiększenia efektywności telemarketingu i sprzedaży oraz proaktywnej obsługi klienta.
Wywołanie zwrotne z załadowanej strony internetowej
Połącz się z potencjalnymi klientami natychmiast po tym, jak zostawią prośbę o oddzwonienie, gdy nadal są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Komunikacja wielokanałowa
Połącz swoje konto z naszym oprogramowaniem i przetwarzaj wiadomości e-mail w interfejsie Voiptime. Przeglądaj treść wiadomości, odpowiadaj na nią lub przesyłaj na inne adresy i ustawiaj statusy przetwarzania.
Webchat & chatbots
Użyj naszego widżetu, aby rozmawiać z odwiedzającymi stronę internetową, przetwarzać wiele rozmów na raz, przeglądać karty klienta i skrypt rozmowy, przekierowywać rozmowy do innych agentów, i więcej.
Monitorowanie i raportowanie
Tablice rozdzielcze wydajności w czasie rzeczywistym
Nadzoruj pracę swoich agentów podczas zmiany i śledź najważniejsze indywidualne i zespołowe KPI.
Monitorowanie rozmów
Połącz się z rozmowami na żywo lub posłuchaj wcześniej nagranych rozmów, aby skontrolować działanie swoich agentów i pomóc im w lepszym działaniu.
Raportowanie danych historycznych
Zbierz wszystkie niezbędne dane na temat wydajności Twojego call center, aby podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe.
Optymalizacja siły roboczej
- Zarządzanie siłą roboczą (WFM)
Tworzenie i zarządzanie optymalnym harmonogramem pracy call center, monitorowanie opóźnień i inteligentne rozłożenie obciążenia pracą.
- Zapewnianie/zarządzanie jakością połączeń
Słuchaj nagrywania rozmów i używaj formularzy do spójnej oceny i klasyfikacji agentów.
Integracja narzędzi biznesowych
Integracja API
Zapewnij płynną dwukierunkową integrację pomiędzy call center a innymi narzędziami biznesowymi.
Iframe
Wyświetlenie adresu URL dowolnej strony internetowej jako części skryptu. Przesyłaj dodatkowe parametry do automatycznego otwierania kart klientów z Twojego CRM.
Bezpieczeństwo i skalowalność
- Role niestandardowe
Każda rola może mieć uprawnienia tylko do tej funkcjonalności, której potrzebują użytkownicy. - Zgodność z przepisami bezpieczeństwa
Rozwiązania Voiptime Cloud są zgodne z najważniejszymi standardami bezpieczeństwa w branży. - 99,9% dostępność
Zespół techniczny Voiptime Cloud dokłada wszelkich starań, aby w każdej chwili zapewnić najwyższy poziom dostępności.
- Agenci zdalni
Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do Voiptime Cloud z dowolnego miejsca z stałym połączeniem internetowym. - Łatwe skalowanie
Szybko dodaj agentów sezonowych do swojego zespołu call center bez zakłócania przepływu pracy. - Szyfrowanie
Twoje dane są chronione za pomocą solidnych technologii szyfrujących.
Usługi dodatkowe
Identyfikator lokalny rozmówcy
Zwiększ liczbę kontaktów i skontaktuj się z większą liczbą klientów, kupując numer DID dowolnego regionu.
Obsługa Premium 24/7
Zamów dodatkowe wsparcie i bądź pewien, że wszystkie problemy techniczne zostaną rozwiązane o każdej porze dnia.
Nieograniczone polaczenia jednoczesne
Korzystaj z nieograniczonej liczby linii zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Nie potrzebujesz już linii jednokanałowych z oddzielnym numerem dla każdego operatora.
Konsultacje dotyczące infrastruktury IT
Uzyskaj profesjonalną poradę od doświadczonego zespołu Voiptime Cloud w zakresie technicznej strony działania Twojego call center.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: