Wzmocnij pozycję swoich agentów i usatysfakcjonuj swoich klientów,
wszystko z jednym rozwiązaniem.
Zoptymalizuj obsługę klienta dzięki inteligentnemu przekazywaniu połączeń i niegłosowych zapytań do najbardziej wykwalifikowanych grup agentów.
Zapewnij swoim agentom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących klientów z naszych kart klientów lub własnego systemu CRM.
Uprość obsługę call center i dotrzyj do jak największej liczby osób przy minimalnym wysiłku, korzystając ze skryptów IVR z wcześniej nagranymi wiadomościami i innymi interesującymi opcjami.
Daj swoim agentom pełną kontrolę nad działaniami związanymi z klientem i zapewnij im narzędzia do efektywnej pracy.
Skomponuj skrypty IVR, aby poprawić nawigację rozmówcy i pomóc klientom dotrzeć do właściwego agenta lub działu.
Korzystaj z trzech trybów wybierania numeru (Progressive, Preview, Predictive) w celu zwiększenia efektywności telemarketingu i sprzedaży oraz proaktywnej obsługi klienta.
Pomóż swoim agentom podczas rozmowy i pomóż im utrzymać właściwy kierunek w trakcie całej rozmowy (z kwestionariuszem, bazami wiedzy, blokami propozycji, itp.).
Połącz się z potencjalnymi klientami natychmiast po tym, jak zostawią prośbę o oddzwonienie, gdy nadal są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Połącz swoje konto z naszym oprogramowaniem i przetwarzaj wiadomości e-mail w interfejsie Voiptime. Przeglądaj treść wiadomości, odpowiadaj na nią lub przesyłaj na inne adresy i ustawiaj statusy przetwarzania.
Użyj naszego widżetu, aby rozmawiać z odwiedzającymi stronę internetową, przetwarzać wiele rozmów na raz, przeglądać karty klienta i skrypt rozmowy, przekierowywać rozmowy do innych agentów, i więcej.
Nadzoruj pracę swoich agentów podczas zmiany i śledź najważniejsze indywidualne i zespołowe KPI.
Połącz się z rozmowami na żywo lub posłuchaj wcześniej nagranych rozmów, aby skontrolować działanie swoich agentów i pomóc im w lepszym działaniu.
Zbierz wszystkie niezbędne dane na temat wydajności Twojego call center, aby podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe.
Tworzenie i zarządzanie optymalnym harmonogramem pracy call center, monitorowanie opóźnień i inteligentne rozłożenie obciążenia pracą.
Słuchaj nagrywania rozmów i używaj formularzy do spójnej oceny i klasyfikacji agentów.
Każda rola może mieć uprawnienia tylko do tej funkcjonalności, której potrzebują użytkownicy.
Rozwiązania Voiptime Cloud są zgodne z najważniejszymi standardami bezpieczeństwa w branży.
Zespół techniczny Voiptime Cloud dokłada wszelkich starań, aby w każdej chwili zapewnić najwyższy poziom dostępności.
Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do Voiptime Cloud z dowolnego miejsca z stałym połączeniem internetowym.
Szybko dodaj agentów sezonowych do swojego zespołu call center bez zakłócania przepływu pracy.
Twoje dane są chronione za pomocą solidnych technologii szyfrujących.
Zwiększ liczbę kontaktów i skontaktuj się z większą liczbą klientów, kupując numer DID dowolnego regionu.
Zamów dodatkowe wsparcie i bądź pewien, że wszystkie problemy techniczne zostaną rozwiązane o każdej porze dnia.
Bezproblemowo przenieś swoje dane do Voiptime Cloud z dowolnego innego rozwiązania call center z pomocą naszego profesjonalnego zespołu.
Korzystaj z nieograniczonej liczby linii zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Nie potrzebujesz już linii jednokanałowych z oddzielnym numerem dla każdego operatora.
Uzyskaj profesjonalną poradę od doświadczonego zespołu Voiptime Cloud w zakresie technicznej strony działania Twojego call center.