Kompleksowy system
do automatycznej dystrybucji połączeń

Zapewnij sobie hiper wydajny system automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) w przystępnej cenie!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Najlepszy sposób, aby udowodnić, że cenisz czas swoich klientów

Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) jest narzędziem inbound call center, które odbiera połączenia i rozdziela je pomiędzy określone grupy agentów. ACD używają menu głosowego do kierowania rozmówców w oparciu o określone kryteria - numer telefonu, lokalizację geograficzną, preferowany język, umiejętności agenta, wybór klienta itp.
Zoptymalizuj przepływ pracy swojego zespołu i popraw satysfakcję klientów za pomocą jednego prostego, ale bardzo skutecznego narzędzia.

Automatyczna dystrybucja połączeń

Uniwersalna kolejka dla wszystkich kanałów

Niezależnie od tego, którym kanałem Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą (telefon, email, webchat), ich zgłoszenia będą przetwarzane tak szybko, jak to tylko możliwe. Rozdziel zadania pomiędzy grupy agentów i ustal priorytety obsługiwania każdego kanału.

Łatwe integracje

Połącz ACD system do call center z ulubionymi systemami biznesowymi, aby poprawić obsługę klienta i zoptymalizować przepływ pracy agentów. Nasze oprogramowanie bezproblemowo integruje się z CRM, IVR oraz innymi zewnętrznymi komponentami.

Inteligentne kierowanie połączeń

Zidentyfikuj klienta jeszcze na IVR i skieruj go do kolejki obsługiwanej przez agentów z wymaganymi kwalifikacjami. Zaawansowany routing pozwoli Ci znacząco poprawić rozwiązywanie problemów przy pierwszym połączeniu i zwiększyć lojalność klientów.

"Nasza funkcja ACD pozwala na tworzenie bardziej skomplikowanych reguł routingu niż tylko mieszanie (blending) połączeń. Z pomocą ACD możesz szybko kierować zgłoszenia od klientów niezależnie od kanału, z którego korzystali."

Voiptime Cloud

Funkcja grupowania połączeń dla Twojego Call Center

Optymalizacja strategii kierowania połączeń i dystrybucji połączeń poprzez jednoczesne dzwonienie do wielu agentów. Ta możliwość zapewnia, że połączenia są dystrybuowane zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Grupy połączeń są doskonałym rozwiązaniem, gdy musisz zapewnić, że klienci są kierowani do najbardziej wykwalifikowanych agentów. Zastosuj unikalne tagi do numerów telefonów i agentów i kieruj klientów do kilku agentów jednocześnie, aby ułatwić natychmiastową reakcję i wysoką jakość usług.

Korzystaj z zalet naszego rozwiązania do automatycznej dystrybucji połączeń

Optymalizuj jakość usług

Wykorzystaj system ACD dla kierowania połączeń do najbardziej wykwalifikowanego agenta i rozwiązywania potrzeb klientów tak skutecznie, jak to możliwe. Dzięki naszemu oprogramowaniu nie tylko zwiększysz liczbę trafnych rozwiązań uzyskiwanych przy pierwszym połączeniu, ale także poprawisz zadowolenie klientów. Koniec z uciążliwymi transferami i sfrustrowanymi rozmówcami. Spraw, aby od samego początku rozmawiali z właściwym specjalistą.

Personalizuj doświadczenia klientów

System gromadzi istotne dane, aby spersonalizować routing i zapewnić najlepsze doświadczenie klienta dla Twoich rozmówców. Wzmocnij lojalność klientów i wzmocnij relacje między nimi a Twoją marką, przypisując preferowanego agenta do każdego dzwoniącego klienta. Połącz to z innymi funkcjami Voiptime, i będziesz rutynowo dostarczał pięciogwiazdkową obsługę klienta.

Zwiększ produktywność agentów

Usługa ACD minimalizuje powtarzającą się pracę i pozwala agentom skupić się na odpowiadaniu na pytania klientów. Z pomocą tego systemu call center uprościsz przepływ pracy swoich agentów, pozwalając im od razu przejść do trybu rozwiązywania problemów. Twoi agenci będą mogli przeglądać wszystkie informacje o kliencie i historię interakcji podczas połączenia bez potrzeby przechodzenia do innego oprogramowania.

Uzyskaj cenne spostrzeżenia

Voiptime Cloud to wszechstronne i bogate w funkcje oprogramowanie, które zapewnia agentom i menedżerom call center szerokie możliwości monitorowania i raportowania połączeń. Słuchaj nagrań rozmów i łącz się z połączeniami na żywo w trybie czasu rzeczywistego, monitoruj wydajność call center i każdego agenta oraz uzyskaj lepszy obraz tego, co dzieje się w Twoim dziale.

Optymalizuj każdy zasób

Podobnie jak wiele innych narzędzi oprogramowania w chmurze Voiptime, ACD sprawia, że wszystko jest możliwe, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby Twojej firmy. Twoi klienci łączą się z właściwym agentem znacznie szybciej, niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi agenci, co oznacza, że interakcje stają się krótkie i wydajne. Dzięki temu narzędziu możesz osiągnąć więcej, robiąc mniej.

Obniżenie kosztów

Każda firma skorzysta z rozsądnej redukcji kosztów. Jest to dokładnie taki wynik, jakiego może oczekiwać Twój call center po połączeniu wszystkich korzyści wymienionych powyżej. Czasami wystarczy wymienić jedno rozwiązanie techniczne, aby przekształcić dział obsługi klienta w dobrze prosperujący i wydajny contact center.

Zobacz, jak Twój inbound call center
może korzystać z ACD

Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich możliwościach które możesz odblokować dzięki naszemu oprogramowaniu ACD.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.