Kompleksowy system
do automatycznej dystrybucji połączeń

Zapewnij sobie hiper wydajny system automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) w przystępnej cenie!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Najlepszy sposób, aby udowodnić, że cenisz czas swoich klientów

Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) jest narzędziem inbound call center, które odbiera połączenia i rozdziela je pomiędzy określone grupy agentów. ACD używają menu głosowego do kierowania rozmówców w oparciu o określone kryteria - numer telefonu, lokalizację geograficzną, preferowany język, umiejętności agenta, wybór klienta itp.
Zoptymalizuj przepływ pracy swojego zespołu i popraw satysfakcję klientów za pomocą jednego prostego, ale bardzo skutecznego narzędzia.

Automatyczna dystrybucja połączeń

Uniwersalna kolejka dla wszystkich kanałów

Niezależnie od tego, którym kanałem Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą (telefon, email, webchat), ich zgłoszenia będą przetwarzane tak szybko, jak to tylko możliwe. Rozdziel zadania pomiędzy grupy agentów i ustal priorytety obsługiwania każdego kanału.

Łatwe integracje

Połącz ACD system do call center z ulubionymi systemami biznesowymi, aby poprawić obsługę klienta i zoptymalizować przepływ pracy agentów. Nasze oprogramowanie bezproblemowo integruje się z CRM, IVR oraz innymi zewnętrznymi komponentami.

Inteligentne kierowanie połączeń

Zidentyfikuj klienta jeszcze na IVR i skieruj go do kolejki obsługiwanej przez agentów z wymaganymi kwalifikacjami. Zaawansowany routing pozwoli Ci znacząco poprawić rozwiązywanie problemów przy pierwszym połączeniu i zwiększyć lojalność klientów.

"Nasza funkcja ACD pozwala na tworzenie bardziej skomplikowanych reguł routingu niż tylko mieszanie (blending) połączeń. Z pomocą ACD możesz szybko kierować zgłoszenia od klientów niezależnie od kanału, z którego korzystali."

Voiptime Cloud

Funkcja grupowania połączeń dla Twojego Call Center

Optymalizacja strategii kierowania połączeń i dystrybucji połączeń poprzez jednoczesne dzwonienie do wielu agentów. Ta możliwość zapewnia, że połączenia są dystrybuowane zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Grupy połączeń są doskonałym rozwiązaniem, gdy musisz zapewnić, że klienci są kierowani do najbardziej wykwalifikowanych agentów. Zastosuj unikalne tagi do numerów telefonów i agentów i kieruj klientów do kilku agentów jednocześnie, aby ułatwić natychmiastową reakcję i wysoką jakość usług.

Korzystaj z zalet naszego rozwiązania do automatycznej dystrybucji połączeń

Optymalizuj jakość usług

Wykorzystaj system ACD dla kierowania połączeń do najbardziej wykwalifikowanego agenta i rozwiązywania potrzeb klientów tak skutecznie, jak to możliwe. Dzięki naszemu oprogramowaniu nie tylko zwiększysz liczbę trafnych rozwiązań uzyskiwanych przy pierwszym połączeniu, ale także poprawisz zadowolenie klientów. Koniec z uciążliwymi transferami i sfrustrowanymi rozmówcami. Spraw, aby od samego początku rozmawiali z właściwym specjalistą.

Personalizuj doświadczenia klientów

System gromadzi istotne dane, aby spersonalizować routing i zapewnić najlepsze doświadczenie klienta dla Twoich rozmówców. Wzmocnij lojalność klientów i wzmocnij relacje między nimi a Twoją marką, przypisując preferowanego agenta do każdego dzwoniącego klienta. Połącz to z innymi funkcjami Voiptime, i będziesz rutynowo dostarczał pięciogwiazdkową obsługę klienta.

Zwiększ produktywność agentów

Usługa ACD minimalizuje powtarzającą się pracę i pozwala agentom skupić się na odpowiadaniu na pytania klientów. Z pomocą tego systemu call center uprościsz przepływ pracy swoich agentów, pozwalając im od razu przejść do trybu rozwiązywania problemów. Twoi agenci będą mogli przeglądać wszystkie informacje o kliencie i historię interakcji podczas połączenia bez potrzeby przechodzenia do innego oprogramowania.

Uzyskaj cenne spostrzeżenia

Voiptime Cloud to wszechstronne i bogate w funkcje oprogramowanie, które zapewnia agentom i menedżerom call center szerokie możliwości monitorowania i raportowania połączeń. Słuchaj nagrań rozmów i łącz się z połączeniami na żywo w trybie czasu rzeczywistego, monitoruj wydajność call center i każdego agenta oraz uzyskaj lepszy obraz tego, co dzieje się w Twoim dziale.

Optymalizuj każdy zasób

Podobnie jak wiele innych narzędzi oprogramowania w chmurze Voiptime, system ACD sprawia, że wszystko jest możliwe, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby Twojej firmy. Twoi klienci łączą się z właściwym agentem znacznie szybciej, niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi agenci, co oznacza, że interakcje stają się krótkie i wydajne. Dzięki temu narzędziu możesz osiągnąć więcej, robiąc mniej, a obsługa połączeń wychodzących i przychodzących będzie na najwyższym poziomie.

Obniżenie kosztów

Każda firma skorzysta z rozsądnej redukcji kosztów. Jest to dokładnie taki wynik, jakiego może oczekiwać Twój call center i obsługa połączeń wychodzących i przychodzących po połączeniu wszystkich korzyści wymienionych powyżej. Czasami wystarczy wymienić jedno rozwiązanie techniczne, aby przekształcić dział obsługi klienta w dobrze prosperujący i wydajny contact center.

Zobacz, jak Twój inbound call center
może korzystać z ACD

Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich możliwościach które możesz odblokować dzięki naszemu oprogramowaniu ACD.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.