Kompleksowy system
do automatycznej dystrybucji połączeń
Zapewnij sobie hiper wydajny system automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) w przystępnej cenie!
Otrzymaj wycenęNajlepszy sposób, aby udowodnić, że cenisz czas swoich klientów
Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) jest narzędziem inbound call center, które odbiera połączenia i rozdziela je pomiędzy określone grupy agentów. ACD używają menu głosowego do kierowania rozmówców w oparciu o określone kryteria - numer telefonu, lokalizację geograficzną, preferowany język, umiejętności agenta, wybór klienta itp.
Zoptymalizuj przepływ pracy swojego zespołu i popraw satysfakcję klientów dzięki jednemu prostemu, ale bardzo skutecznemu narzędziu - kolejkowaniu połączeń.
Zobacz, jak Twój inbound call center
może korzystać z ACD
Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich możliwościach które możesz odblokować dzięki naszemu oprogramowaniu ACD.
"Nasza funkcja ACD pozwala na tworzenie bardziej skomplikowanych reguł routingu niż tylko mieszanie (blending) połączeń. Z pomocą ACD możesz szybko kierować zgłoszenia od klientów niezależnie od kanału, z którego korzystali."
Voiptime Cloud
Funkcja grupowania połączeń dla Twojego Call Center
Optymalizacja strategii kierowania połączeń i dystrybucji połączeń poprzez jednoczesne dzwonienie do wielu agentów. Ta możliwość zapewnia, że połączenia są dystrybuowane zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Grupy połączeń są doskonałym rozwiązaniem, gdy musisz zapewnić, że klienci są kierowani do najbardziej wykwalifikowanych agentów. Zastosuj unikalne tagi do numerów telefonów i agentów i kieruj klientów do kilku agentów jednocześnie, aby ułatwić natychmiastową reakcję i wysoką jakość usług.
Korzystaj z zalet naszego rozwiązania do automatycznej dystrybucji połączeń
Optymalizuj jakość usług
Wykorzystaj system ACD dla kierowania połączeń do najbardziej wykwalifikowanego agenta i rozwiązywania potrzeb klientów tak skutecznie, jak to możliwe. Dzięki naszemu oprogramowaniu nie tylko zwiększysz liczbę trafnych rozwiązań uzyskiwanych przy pierwszym połączeniu, ale także poprawisz zadowolenie klientów. Koniec z uciążliwymi transferami i sfrustrowanymi rozmówcami. Spraw, aby od samego początku rozmawiali z właściwym specjalistą.
Personalizuj doświadczenia klientów
System gromadzi istotne dane, aby spersonalizować routing i zapewnić najlepsze doświadczenie klienta dla Twoich rozmówców. Wzmocnij lojalność klientów i wzmocnij relacje między nimi a Twoją marką, przypisując preferowanego agenta do każdego dzwoniącego klienta. Połącz to z innymi funkcjami Voiptime, i będziesz rutynowo dostarczał pięciogwiazdkową obsługę klienta.
Zwiększ produktywność agentów
Usługa ACD minimalizuje powtarzającą się pracę i pozwala agentom skupić się na odpowiadaniu na pytania klientów. Z pomocą tego systemu call center uprościsz przepływ pracy swoich agentów, pozwalając im od razu przejść do trybu rozwiązywania problemów. Twoi agenci będą mogli przeglądać wszystkie informacje o kliencie i historię interakcji podczas połączenia bez potrzeby przechodzenia do innego oprogramowania.
Uzyskaj cenne spostrzeżenia
Voiptime Cloud to wszechstronne i bogate w funkcje oprogramowanie, które zapewnia agentom i menedżerom call center szerokie możliwości monitorowania i raportowania połączeń. Słuchaj nagrań rozmów i łącz się z połączeniami na żywo w trybie czasu rzeczywistego, monitoruj wydajność call center i każdego agenta oraz uzyskaj lepszy obraz tego, co dzieje się w Twoim dziale.
Optymalizuj każdy zasób
Podobnie jak wiele innych narzędzi oprogramowania w chmurze Voiptime, system ACD sprawia, że wszystko jest możliwe, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby Twojej firmy. Twoi klienci łączą się z właściwym agentem znacznie szybciej, niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi agenci, co oznacza, że interakcje stają się krótkie i wydajne. Dzięki temu narzędziu możesz osiągnąć więcej, robiąc mniej, a obsługa połączeń wychodzących i przychodzących będzie na najwyższym poziomie.
Obniżenie kosztów
Każda firma skorzysta z rozsądnej redukcji kosztów. Jest to dokładnie taki wynik, jakiego może oczekiwać Twój call center i obsługa połączeń wychodzących i przychodzących po połączeniu wszystkich korzyści wymienionych powyżej. Czasami wystarczy wymienić jedno rozwiązanie techniczne, aby przekształcić dział obsługi klienta w dobrze prosperujący i wydajny contact center.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: