Zwiększ zadowolenie klientów poprzez

System Call Center

Połącz się z klientami za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji
call center software (głosowe, czat internetowy, SMS, e-mail) i kontroluj wszystkie interakcje klientów z system Contact Center.
Systemy contact center to jest to, czego potrzebujesz!

Zaufali nam już ponad 1000 firm

Pomagamy Twojej firmie osiągnąć sukces i jakość obsługi klienta
na najwyższym poziomie dzięki program do call center:

Słyszymy naszych klientów

"Mieliśmy za zadanie szybko stworzyć call center w chmurze przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud.".

Rostyslav K., CTO, TOAST

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud
Program do call center Voiptime Cloud -
odkryj niekończące się możliwości
System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Skonfiguruj inteligentny routing połączeń i rozdzielaj połączenia zgodnie z godzinami pracy, wyborem klientów, dostępnością agentów i połącz klientów z agentami, którzy mogą rozwiązać ich problem w najlepszy możliwy sposób. Zoptymalizuj przepływ połączeń i zapewnij doskonałą obsługę klienta, korzystając z bogactwa funkcji: automatyczny dystrybutor połączeń (ACD), wielopoziomowy system interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), routing oparty na umiejętnościach, wywołanie zwrotne z załadowanej strony internetowej (web callback) i wywołanie zwrotne przez IVR.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Zautomatyzuj proces wybierania numerów i zmaksymalizuj sprzedaż na godzinę dzięki naszemu najszybszemu automatycznemu dialerowi (Preview & Progressive & Predictive dialery) z w pełni konfigurowalnymi ustawieniami stref czasowych i reguł ponownego wybierania. Przeprowadzaj kampanie bez agentów dla ankiet, promocji, potwierdzeń zamówień lub windykacji.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Zmniejszenie liczby połączeń i czasu bezczynności agentów dzięki rozdzielaniu połączeń przychodzących i wychodzących w obrębie grup agentów i pomiędzy nimi. Skrypty połączeń i ekrany CTI umożliwiają agentom uzyskanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Zarządzaj czatami internetowymi, wysyłaj kolejne wiadomości e-mail i SMS bez konieczności przełączania się na inne oprogramowanie call center. Kontroluj wydajność agenta contact center w zakresie komunikacji bezgłosowej.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Popraw wydajność agentów za pomocą kart wyników oceny jakości, nagrywania rozmów i monitorowania rozmów na żywo. Twórz i zarządzaj optymalnymi harmonogramami call center, śledź spóźnienia i inteligentnie rozdzielaj obciążenie pracą dzięki naszemu wbudowanemu narzędziu do zarządzania personelem call center.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Przeglądaj obszerne metryki wydajności każdego agenta; monitoruj indywidualne i zespołowe wskaźniki KPI call center na pulpitach nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Zrozum status przetwarzania każdej interakcji, znajdź wąskie gardła i uzyskaj użyteczne spostrzeżenia z ostatecznych raportów historycznych i analiz systemu call center.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Wykorzystaj w pełni swoje rozwiązanie Voiptime Cloud call center. Zintegruj program do call center z Twoimi obecnymi systemami biznesowymi za pomocą API, Zapiera lub Iframe. Systemy call center z łatwością integrują się z różnymi aplikacjami i narzędziami.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Działaj globalnie i zwiększaj liczbę kontaktów na nowych rynkach dzięki lokalnym i bezpłatnym numerom telefonów. Bądź pewien niezrównanej niezawodności i krystalicznie czystej jakości połączeń dzięki naszemu partnerowi Twilio, sprawdzonemu operatorowi VoIP dla program call center.

Zaawansowane przekierowywanie połączeń

Skuteczne przetwarzanie połączeń przychodzących contact center
  • Używaj wielopoziomowy, interaktywny system zapowiedzi głosowej do dystrybucji połączeń pomiędzy oddziałami call center i obsługi klienta;
  • Skonfiguruj funkcje przetwarzania połączeń według godzin pracy i nie przegap żadnej okazji;
  • Połącz klienta z jego osobistym menedżerem call center dzięki inteligentnemu routingowi połączeń i nie zmuszaj go do ponownego wyjaśnienia swojego problemu.

Wszechstronne statystyki i analityka call center

Wdrażaj systemy call center i trzymaj palec na pulsie swojego biznesu i poprawnej obsługi klienta!
  • Zrozumienie statusu przetwarzania każdego połączenia w call center (przychodzącego, przekierowanego lub wychodzącego);
  • Zdobądź raport z każdej kampanii połączeń z pełną informacją o każdej próbie wybrania numeru;
  • Przeglądaj bieżące statystyki każdego z agentów i monitoruj wydajność całego call center i obsługi klienta w całości;
  • Wyświetlanie kompletnych raportów dotyczących aktywności użytkowników contact center.

Skuteczne zarządzanie zespołem

Zarządzaj i kontroluj działanie swoich agentów contact center
  • Przeglądaj obszerne metryki wydajności każdego agenta call center; monitoruj indywidualne i zespołowe wskaźniki KPI na tablicy rozdzielczej w czasie rzeczywistym;
  • Podsłuchaj rozmowę na żywo i pomagaj agentom w trudnych sytuacjach;
  • Korzystaj z pomocnych narzędzi, które upraszczają codzienną pracę każdego contact center; automatyzuj wybieranie numerów i raportowanie oraz przeglądaj wszystkie informacje niezbędne na pulpicie agenta w czasie rzeczywistym.

Najlepsza automatyzacja połączeń call center

Zautomatyzuj proces wybierania numerów i maksymalizuj ilość połączeń wychodzących!
  • Zadzwoń klientom natychmiast po przechwytywaniu ich ze strony internetowej;
  • Wybierz pomiędzy Progressive Dialer, Predictive Dialer i Preview Dialer, aby łatwo obsługiwać "zimne" połączenia i "ciepłe" kontakty;
  • W pełni zastosuj konfigurowalne zasady ponownego wybierania numeru. Zastosuj własne interwały czasowe oddzwonienia zwrotnego w oparciu o status każdej nieudanej próby połączenia.

Dlaczego warto z nami pracować?

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Program call center w pełni oparty na chmurze. Nie ma potrzeby korzystania z dodatkowego sprzętu lub personelu. Korzystaj z usług własnego operatora telefonii IP bez dodatkowych kosztów użytkując nasze program do obsługi call center.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Twoje dane są przechowywane w bezpiecznym, certyfikowanym centrum danych. Zapewniamy najwyższy poziom ochrony. Gwarantowany czas pracy wynosi 99,9%.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

W przeciwieństwie do innych systemów telefonii biznesowej, Voiptime Cloud posiada profesjonalne rozwiązanie call center dla kampanii przychodzących, wychodzących oraz mieszanych. Wszystkie systemy call center są dostępne wtedy, gdy ich potrzebujesz.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Oprogramowanie call center, które odpowiada Twoim potrzebom biznesowym. Łatwo skalować, korzystać z elastycznych funkcji call center i wykorzystać integrację z CRM.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Żadnych kontraktów długoterminowych. Płacisz co miesiąc lub otrzymujesz dodatkowe zniżki na plany roczne. Systemy contact center to jest inwestycja w przyszłość.

System Call Center, Oprogramowanie Call Center - Voiptime Cloud

Nasi profesjonalni eksperci serwisowi zapewniają stały monitoring sieci oraz wsparcie techniczne. Skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek pytań co do call center software poprzez czat, e-mail, telefon lub help desk.

Najlepsze oprogramowanie call center software
dla Twojego zespołu

System call center
dla połączeń przychodzących

Z naszym oprogramowaniem otrzymasz zdecydowane zapewnienie doskonałej obsługi klienta contact center podczas połączeń przychodzących.

Z łatwością odbieraj i przetwarzaj połączenia przychodzące oraz czaty internetowe od swoich klientów! Nasze wielokanałowe rozwiązanie w zakresie oprogramowania contact center poprawia jakość komunikacji pomiędzy agentem a klientem. Mnogość specjalnie zaprojektowanych funkcji, które skracają czas oczekiwania, takich jak kolejki automatycznej dystrybucji połączeń (ACD), inteligentne przekazywanie połączeń, transfer połączeń oraz konfigurowalne karty klienta, zapewniają, że Twoi agenci będą koncentrować się na robieniu właściwych rzeczy - komunikacji z klientem.

przeczytaj więcej ukryj

System call center
dla połączeń wychodzących

Zwiększ liczbę połączeń i popraw interakcję z klientem dzięki naszemu rozwiązaniu call center opartemu na chmurze!

Nasze oprogramowanie upraszcza pracę Twoich zespołów, pomagając w zarządzaniu leadami, automatyzacji procesu wywoływania i śledzeniu całej historii interakcji. Dzięki funkcji ID lokalnego rozmówcy możesz dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i zwiększyć trzykrotnie ilość połączeń wychodzących. Korzystaj z funkcji rejestrowania połączeń, dystrybucji leadów, API web-to-lead, automatycznego połączenia, click-to-call, power dialer, predictive dialer, nagrywania połączeń i wielu innych funkcji na własną korzyść.

przeczytaj więcej ukryj

System call center
dla połączeń mieszanych

Rozwijaj swój biznes szybciej! Wspaniałe oprogramowanie call center w jednym pakiecie dla ich pracy z połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.

Twoi agenci sprawnie i kompetentnie zajmą się wszystkimi operacjami, korzystając z naszego hostowanego oprogramowania call center. Rozwiązanie to umożliwi Ci monitorowanie statusu obecności agenta i ogólnej wydajności Twojego zespołu. Uprości również pracę Twojego contact center poprzez przejęcie kontroli nad połączeniami i zarządzaniem relacjami z klientami. Korzystaj z automatycznych dialerów (predictive dialer, progressive dialer, power dialer), automatycznego dystrybutora połączeń i inteligentnego przekierowania (przekazania połączeń do najlepszego agenta) i wielu innych.

przeczytaj więcej ukryj

Zapewnij najlepszą obsługę
w celu spełnienia zwiększonych oczekiwań klientów

Z pomocą naszego wielokanałowego oprogramowania call center, będziesz w stanie wzmocnić pozycję swoich agentów
i zapewnić nieprzerwaną obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacyjnych.

Opinie użytkowników

Transformacja biznesowa, której szukasz

Voiptime Cloud oprogramowanie call center jest szczególnie efektywne dla średnich firm handlowych, BPO i call center telemarketingowych. Niższe koszty i osiągnięcie celów sprzedażowych dzięki naszemu w pełni zautomatyzowanemu oprogramowaniu do zarządzania leadami w chmurze. My zajmiemy się stroną techniczną z naszym oprogramowaniem contact center, a Ty będziesz mógł skupić się na tym, co jest naprawdę ważne dla Twojej firmy. Pomóż swoim zespołom contact center osiągnąć ich pełny potencjał!

Dowiedz się więcej
Świadczenie wysokiej jakości usług za pomocą oprogramowania Voiptime Cloud. Nasze wielokanałowe rozwiązanie dla call center umożliwia Ci łatwy kontakt z Twoimi klientami i pomoże Ci zbudować pozytywne doświadczenia klientów. Połącz swoich klientów z ich osobistymi menedżerami/agentami, którzy zapewnią najwyższą jakość obsługi klienta i jak najbardziej efektywną obsługę zgłoszeń za pomocą inteligentnego routingu połączeń ACD i 360 usług informacyjnych dla klientów.
Voiptime program do call center oparte na technologii w chmurze zostało zaprojektowane tak, aby przy minimalnym nakładzie finansowym spełnić podstawowe potrzeby BPO. Kombinowanie kampanii połączeń przychodzących i wychodzących oraz ustalenie priorytetów przetwarzania. Funkcja inteligentnego kierowania połączeń zapewnia, że klienci łączą się z najlepiej dopasowanym agentem, co zwiększa ogólną jakość obsługi klienta. Inne dedykowane funkcje oprogramowania contact center, takie jak raportowanie historyczne i raportowanie KPI użytkownika, monitorowanie jakości, optymalizacja siły roboczej, dają możliwość monitorowania każdego etapu funkcjonowania firmy, kontrolowania projektów, zarządzania pracą w zespołach i analizowania ogólnej wydajności.
Voiptime Cloud system call center dla małych firm zapewnia efektywną kosztowo automatyzację wszystkich operacji wewnętrznych, co znacznie zwiększa wydajność we wszystkich działach. Przechwytywanie potencjalnych klientów, którzy podają swój adres e-mail i generowanie przewodów automatycznie za pomocą funkcji web-to-lead API. Ten ostatni jest doskonałym narzędziem, które może być używane do dodawania, aktualizacji i zapytań o dane w Twojej organizacji. Kupuj lokalne numery telefonów (DID), aby zwiększyć obecność i uzyskać więcej odebranych połączeń. Nasze oparte na chmurze program call center z CRM pomoże Ci poradzić sobie z zimnymi połączeniami i z łatwością osiągnąć Twoje cele biznesowe.

Nie bój się zmian. Korzystaj z tego!

Przejdź na profesjonalne rozwiązanie wielokanałowego system contact center.

Jeśli twój stary biznesowy system telefoniczny już nie działa, zmień go! Voiptime Cloud jest prosty, wszechstronny, elastyczny i wydajny. Z naszym profesjonalnym zespołem wsparcia, przejście jest kwestią dni.

Skontaktuj się z nami, aby zobaczyć, jak to działa dla Ciebie.

Co to jest oprogramowanie call center?

Oprogramowanie call center to platforma telekomunikacyjna, która automatyzuje pracę call center i efektywnie przetwarza duże ilości połączeń przychodzących i wychodzących. Istnieją dwa podstawowe rodzaje rozwiązań call center: call center w modelu on premise oraz oparte na chmurze lub wirtualne call center.

Czym jest wielokanałowe oprogramowanie contact center?

Aby zrozumieć, czym jest contact center wielokanałowe, zbadajmy różnicę między contact center, call center i hostowaną centralą telefoniczną. Wszystkie te systemy są wykorzystywane do przetwarzania połączeń, ale ich możliwości nie są takie same.

  • Akronim PBX oznacza Private Branch Exchange, co jest technicznym terminem określającym "systemy telefonów biznesowych". Systemy PBX mają bardzo podstawowe możliwości w porównaniu z call center.

  • Call center to zespół profesjonalnych agentów, którzy zajmują się sprawami klientów lub prowadzą sprzedaż za pośrednictwem jednego kanału komunikacji - głosu.
  • Contact center jest bardzo podobne do call center. Jednak agenci contact center kontaktują się z klientami za pośrednictwem wielu kanałów, w tym połączeń głosowych, czatu na żywo, mediów społecznościowych, SMS-ów, poczty elektronicznej.
  • Contact center jest zazwyczaj zintegrowane z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM), co upraszcza przepływ pracy i zwiększa efektywność działu obsługi klienta/sprzedaży.

Wybierz odpowiednie oprogramowanie call center
dla twojej firmy

Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud
Call center w modelu on premise

Contact center on premise zakłada, że cała infrastruktura, sprzęt i oprogramowanie znajdują się w Twoim biurze. Ten rodzaj call center wymaga instalacji i bieżącej konserwacji sprzętu. Wszystko to jest zazwyczaj kontrolowane wewnętrznie, więc firma musi albo zainwestować w szkolenia techniczne, albo zatrudnić więcej osób. Jest to mniej wygodne i bardziej kosztowne w porównaniu z contact center działającym w chmurze.

przeczytaj więcej ukryj
Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud
Contact center oparty na chmurze

Każde chmurowe lub wirtualne call center jest wdrażane w centrum danych dostawcy, co zapewnia szybkie uruchomienie i elastyczne skalowanie. Takie contact center są hostowane w chmurze, dzięki czemu w pełni polegają na stabilnym połączeniu internetowym. Takie rozwiązanie znacznie obniża ogólne koszty kapitałowe oprogramowania wirtualnego call center. Eliminuje to wszelkie dodatkowe wydatki, które są nieuniknione w przypadku contact center w modelu on premise.

przeczytaj więcej ukryj
Cloud call center software, contact center solutions - Voiptime Cloud
Rozwiązanie oparte na chmurze dla przedsiębiorstw każdej wielkości

Dzięki rozwiązaniom contact center w chmurze wszystkie usługi związane z utrzymaniem i aktualizacją sprzętu i oprogramowania są świadczone przez dostawcę, co pozwala skupić się na własnym biznesie. Wszystko, czego potrzebujesz, to komputer, zestaw słuchawkowy i niezawodne połączenie internetowe. Bardzo łatwo jest zorganizować wirtualne call center z agentów domowych i włączyć monitorowanie połączeń i zarządzanie operacjami z dowolnego miejsca.

Voiptime zapewnia wydajne rozwiązanie contact center w chmurze, które pomoże Ci zoptymalizować wydajność i skuteczność obsługi klienta, sprzedaży i call center. Nasze oprogramowanie contact center w chmurze nie wymaga skomplikowanej, czasochłonnej konfiguracji i integracji CRM, abyś mógł rozpocząć pracę.

przeczytaj więcej ukryj

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.