Zwiększ zadowolenie klientów poprzez
System Call Center
Chcesz zorganizować skuteczną komunikację z klientami swojej firmy we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji (głosowe, czat internetowy, SMS, e-mail)? Dowiedz się wszystkiego o korzyściach z system contact center od Voiptime Cloud i zacznij działać w zaledwie 24 godziny! Systemy contact center to jest to, czego potrzebujesz!
POBIERZ OFERTĘZaufało nam już ponad 1000 firm
Pomożemy Twojej firmie odnieść sukces i zapewnić najwyższej jakość obsługi klienta dzięki program do call center:
Oprogramowanie dla call center
od Voiptime Cloud
Najlepsze rozwiązania dla call center dla firm każdej wielkości
Połączenia przychodzące (inbound)
Oprogramowanie call center daje możliwość skonfigurowania inteligentnego kolejkowania połączeń i przekierowywania zgodnie z godzinami pracy, wyborem klientów, dostępnością agentów. Połącz klientów z agentami, którzy mogą rozwiązać ich problem w najlepszy możliwy sposób. Zoptymalizuj przepływ połączeń i zapewnij doskonałą obsługę klienta, korzystając z bogactwa funkcji: automatyczny dystrybutor połączeń (ACD), wielopoziomowy system interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), skill-based routing, monitoring kolejek i jakości pracy agentów.
Połączenia wychodzące (outbound)
Nasz system call center pozwala skonfigurować tryb automatycznego wybierania numerów, który odpowiada Twoim potrzebom i dotrzeć do 3X większej liczby potencjalnych klientów. Poznaj moc naszego najszybszego trybu, Predictive dialer, z elastycznymi regułami ponownego wybierania i ustawieniami stref czasowych. Użyj call center software i zautomatyzuj proces wybierania numeru i uruchom bezagentowe kampanie dla ankiet, promocji, potwierdzeń zamówień lub windykacji.
Połączenia mieszane (blended)
Zrównoważ obciążenie w godziny największego szczytu i jednocześnie redukuj czas bezczynności agentów, rozdzielając połączenia przychodzące i wychodzące oraz zgłoszenia z innych kanałów na grupy i konkretnych agentów. Udostępnij swoim agentom dynamiczne skrypty rozmów oraz karty klientów z aktualnymi informacjami i historią interakcji we wszystkich kanałach w jednym interfejsie.
Wielokanałowa obsługa klienta
Zapewnij doskonała obsługę klienta w każdym kanale (połaczenie telefoniczne, SMS, e-mail, czat na żywo oraz komunikatory) dzięki oprogramowaniu call center. Wysyłaj kolejne wiadomości e-mail i SMS-y podczas rozmowy bez konieczności przełączania się na inne oprogramowanie. Kontroluj wydajność agentów w kanałach komunikacji dzięki raportowaniu oprogramowania call center Voiptime Cloud.
Monitoring online
Program call center Voiptime Cloud pozwala na optymalizację kosztów poprzez automatyzację powtarzalnych operacji i zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Monitorowanie pracy i statusów konsultantów jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, gdzie jest stabilny internet – to pozwala pracować zdalnie bez żadnych zakłóceń. Popraw wydajność agentów za pomocą kart wyników oceny jakości, nagrywania rozmów i monitorowania rozmów na żywo. Wdrażaj najbardziej skuteczne podejścia do szkolenia nowych pracowników. Twórz i zarządzaj optymalnymi harmonogramami call center, śledź spóźnienia pracowników i inteligentnie dywersyfikuj obciążenie.
Statystyki contact center w czasie rzeczywistym oraz historyczne
Zobacz kompleksowe wskaźniki wydajności każdego agenta, monitoruj indywidualne i zespołowe wskaźniki KPI call center na pulpitach nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Analizuj status i średni czas przetwarzania wszystkich poprzednich interakcji, znajdź wąskie gardła i zdobądź użyteczne spostrzeżenia dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym oraz raportom historycznym systemu call center.
Integracja CRM z program call center
Wykorzystaj w pełni możliwości program contact center Voiptime Cloud. Zintegruj program do call center z Twoimi podstawowymi systemami biznesowymi za pomocą API, Zapiera lub Iframe, aby przesyłać dane klientów i statystyki połączeń. Pokaż skonsolidowane informacje o dzwoniącym z systemu CRM w ujednoliconym interfejsie agenta swojego rozwiązania call center Voiptime Cloud.
Globalny zasięg z lokalną obecnością
Pracuj globalnie i rozszerzaj swój zasięg na nowe rynki dzięki lokalnym i bezpłatnym (toll-free) numerom telefonów – na to pozwala system contact center. Zapewnij sobie niezrównaną niezawodność i krystalicznie czystą jakość połączeń z naszymi partnerami lub podłącz własnego operatora VoIP bez dodatkowych kosztów.
Słyszymy naszych klientów
"Mieliśmy za zadanie szybko stworzyć call center w chmurze przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud."
Rostyslav K., CTO, TOAST
Co osiągnęli nasi klienci używając system contact center
minut
rozmów z klientami każdej godziny,
zamiast ciągłego oczekiwania na połączenie
wzrostu wydajności agenta
w porównaniu z wybieraniem manualnym
redukcji rytunowych zgłoszeń,
dzięki wdrożeniu systemu samoobsługowego IVR
zmniejszenia liczby
nieodebranych połączeń
Transformacja biznesowa, której szukasz
Jakie branże mogą skorzystać z naszej nowoczesnej technologii systemy call center?
Sprzedaż i Telemarketing
System contact center to dobry instrument do zwiększenia sprzedaży. Uruchom wiele kampanii wychodzących przy niższych kosztach i osiągnij swoje cele sprzedaży dzięki naszemu w pełni zautomatyzowanemu rozwiązaniu call center w chmurze.
Voiptime Cloud oprogramowanie call center jest szczególnie efektywne dla średnich firm handlowych, BPO i call center telemarketingowych. Zajmiemy siętechniczną stroną obsługi aplikacji contact center, podczas gdy Ty będziesz mógł skupić się na tym, co jest naprawdę ważne dla Twojej firmy – komunikacji. Co więcej, z call center online możesz wykonać najszybsze automatyczne wybieranie numerów - do ponad 100 numerów na godzinę – i wyeliminować wskaźnik porzucania połączeń dzięki naszym najlepszym automatycznym dialerom. Korzystaj również z funkcji text-to-speech w rozwiązaniu all-in-one cloud contact center. Pomóż swojemu zespołowi centrum kontaktowego osiągnąć jego pełny potencjał!
przeczytaj więcej
Obsługa klienta
Wykorzystaj oprogramowanie call center, żeby połączyć swoich klientów z ich personalnymi menedżerami: to zapewni najwyższą jakość obsługi klienta i jak najbardziej efektywną obsługę zgłoszeń, z minimalnym czasem oczekiwania.
Nasze wielokanałowe rozwiązanie dla call center umożliwia Ci łatwy kontakt z Twoimi klientami i pomoże Ci zbudować pozytywne doświadczenia klientów. Oprogramowanie do komunikacji z klientami Voiptime Cloud zawiera mnóstwo specjalnie zaprojektowanych standardowych funkcji, takich jak automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) do zarządzania kolejką połączeń, inteligentny routing, monitorowanie i przekazywanie połączeń oraz dostosowywane karty klienta, nagrywanie rozmów. Połącz przychodzące i wychodzące kampanie telefoniczne w call center online i ustaw priorytety przetwarzania dla zespołów sprzedaży i zespołów obsługi klienta.
przeczytaj więcej
E-commerce
Zapewnij równie wysoką obsługę klienta poprzez wszystkie kanały komunikacji (połączenia, czaty internetowe, e-maile itp.) w ramach jednego wielokanałowego oprogramowania contact center. Jeżeli infolinia dla firm jest niezbędną częścią Twojego biznesu, oprogramowanie Voiptime Cloud – to to, czego potrzebujesz!
Pozostań dostępny 24/7 i zapewnij opcję samoobsługi dla klientów na całym świecie dzięki wielopoziomowemu menu samoobsługowemu IVR, czatom internetowym, chatbotowi i natychmiastowemu oddzwonieniu do sieci po otrzymaniu zamówień. Wykorzystaj wszystkie narzędzia contact center do zarządzania połączeniami przychodzącymi, aby zoptymalizować zarządzanie kolejką połączeń, poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć jego utrzymanie.
przeczytaj więcej
Finanse, windykacja
Sprawdź, aby Twój proces połączeń wychodzących był stabilny, a sprzedaż bardziej efektywna dzięki Predictive dialer.
Dzięki rozwiązaniu Voiptime Сontact Сenter, możesz szybko kierować połączenia przychodzące do odpowiedniego działu lub najlepiej dopasowanego agenta. W call center online możesz zaplanować kampanie głosowe, aby poinformować swoją bazę klientów o aktualizacjach, promocjach, programach lojalnościowych itp. Zainicjuj zautomatyzowane wybieranie wychodzące dla generowania leadów, sprzedaży nowych usług lub windykacji, wysyłaj proaktywne powiadomienia za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacyjnego - z oprogramowaniem call center Voiptime Cloud nie będzie to wymagało żadnego wysiłku.
przeczytaj więcej
Outsourcing
System contact center pozwala skalować szybko, gdy tego potrzebujesz: uruchom nowe projekty sprzedaży i telemarketingu w ciągu minut, a nie dni. Oprogramowanie call center Voiptime Cloud jest zaprojektowane tak, aby przy minimalnym nakładzie finansowym spełnić podstawowe potrzeby BPO.
Pokaż wszystkie niezbędne informacje o rozmówcy w karcie klienta i rozszerzonych skryptach połączeń. Inne dedykowane funkcje oprogramowania contact center, takie jak potężne API, wbudowany moduł kart wyników oceny jakości, monitorowanie połączeń na żywo, raportowanie historyczne i KPI użytkownika, optymalizacja siły roboczej, zapewniają menedżerom możliwość monitorowania każdego procesu firmy, zarządzania pracą w zespołach serwisowych i sprzedażowych, trenowania nowych agentów i analizowania ogólnej wydajności.
przeczytaj więcej
Małe przedsiębiorstwo
Chmurowy system call center Voiptime dla małych firm zapewnia opłacalną automatyzację wszystkich interakcji podczas podróży klienta, co znacznie zwiększa wydajność we wszystkich działach.
Zamów lokalne numery telefonów, aby zwiększyć obecność i uzyskać więcej odebranych połączeń w call center online. Nasz program call center z CRM pomoże Ci uzyskać uchwyt na cold calling i łatwo osiągnąć Twoje cele biznesowe. Dzięki naszemu intuicyjnemu interfejsowi nie musisz angażować specjalistów technicznych w swoją codzienną rutynę.
przeczytaj więcej
Zapewnić najlepszą obsługę za pomocą contact center,
aby spełnić rosnące oczekiwania klientów
Z pomocą naszego oprogramowania call center omnichannel wzmocnisz pozycję swoich agentów i zapewnisz nieprzerwaną obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji. Skontaktuj się z nami, aby już dziś przekształcić swoją firmę z rozwiązaniem dla centrum kontaktowego, uzyskując znaczne oszczędności kosztów!
Poproś o wycenęNajlepsze oprogramowanie call center dla Twojego zespołu
Obsługa różnych typów procesów call center za pomocą rozwiązania call center Voiptime Cloud
System call center
dla połączeń przychodzących
Wirtualny system contact center – to świetny instrument do zarządzania. Infolinia dla firm zapewnia łatwe zarządzanie połączeniami przychodzącymi – z łatwością odbieraj i przetwarzaj połączenia przychodzące oraz czaty internetowe od swoich klientów w call center online! Z naszym program call center otrzymasz zdecydowane zapewnienie doskonałej obsługi klienta podczas połączeń przychodzących.
Nasze wielokanałowe rozwiązanie w zakresie oprogramowania contact center udoskonala jakość komunikacji pomiędzy agentem a klientem. Mnogość specjalnie zaprojektowanych funkcji contact center, które skracają czas oczekiwania, takich jak kolejki automatycznej dystrybucji połączeń (ACD), inteligentne przekazywanie połączeń (skill-based routing), transfer połączeń oraz konfigurowalne karty klienta, zapewniają, że zanim oprogramowanie call center zajmie się rutyną, Twoi agenci będą skupieni na robieniu właściwych rzeczy – komunikacji z klientem.
System call center
dla połączeń wychodzących
Jeśli świadczysz usługi call center, podłącz nasze rozwiązanie dla centrum kontaktowego, aby zwiększyć liczbę udanych połączeń wychodzących i popraw doświadczenia klientów dzięki naszemu rozwiązaniu call center w chmurze!
Do skomplikowanych zadań użyj Predictive dialer, aby efektywnie wykorzystać pracę agentów i szybko i sprawnie wykonywać masowe połączenia do klientów lub dłużników. Zautomatyzowanie połączeń za pomocą automatycznego dialera wyeliminuje długie przerwy między połączeniami i znaczną liczbę połączeń bez odpowiedzi, a także pomoże zrównoważyć obciążenie pracą agentów.
System call center
dla połączeń mieszanych
Rozwijaj swoją firmę szybciej i poprawiaj zadowolenie i zaangażowanie klientów z system contact center! Wspaniałe oprogramowanie call center omnichannel do obsługi połączeń z kanałów głosowych i cyfrowych w jednym pakiecie.
Agenci contact center sprawnie i kompetentnie zajmą się wszystkimi operacjami, korzystając z naszego oprogramowania call center. Rozwiązanie to umożliwi Ci monitorowanie statusu obecności agenta i ogólnej wydajności Twojego zespołu.
Uprości również pracę Twojego centrum obsługi telefonicznej poprzez przejęcie kontroli nad połączeniami i zarządzaniem relacjami z klientami. Korzystaj z automatycznych dialerów (predictive dialer, progressive dialer, power dialer), automatycznego dystrybutora połączeń ACD i inteligentnego routingu połączeń (przekazania połączeń do najlepszego agenta) i wielu innych narzędzi contact center do zarządzania połączeniami.
Kluczowe cechy naszego rozwiązania contact center
- Zunifikowany interfejs agenta (głos, czat, e-mail)
- Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
- Integracja telefonii komputerowej (CTI)
- System CRM
- Inteligentne kierowanie połączeń
- System interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR)
- Skrypty rozmów
- Predictive, Progressive i Preview dialery
- Narzędzia do zarządzania contact center
- Czarna lista numerów
- Nagrywanie rozmów
- Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i monitorowanie połączeń na żywo
- Raportowanie historyczne
- Integracje CRM
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie pracownikami
- Numery lokalne i bezpłatne
- Opcja BYOC (przynieś własnego operatora)
Dlaczego warto z nami pracować?
Uzyskaj dostęp do oprogramowania contact center już w ciągu 24-48 godzin, już skonfigurowanego tak, aby spełniało Twoje potrzeby. Przyjazny dla użytkownika interfejs systemu umożliwia wykonywanie wszystkich codziennych operacji bez konieczności angażowania informatyka. Co więcej, agenci mogą zostać przeszkoleni w ciągu kilku minut, dzięki czemu natychmiast rozpoczną pracę.
treningowe
Twój sukces jest dla nas ważny. Dlatego oferujemy intensywną fazę onboardingu w ciągu pierwszego miesiąca. Podczas spersonalizowanego szkolenia online, wraz z dedykowanym menedżerem, możesz zaprojektować wszystkie niezbędne procesy z obsługi klientów przez call center system i otrzymasz rekomendacje oparte na dogłębnej analizie procesów obsługi. Nasze oprogramowanie call center jest łatwe w użyciu i zrozumieniu – będziesz mógł z niego swobodnie korzystać w ciągu kilku dni.
techniczne
Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży call center, nie tylko rozwiązujemy problemy, ale także aktywnie im zapobiegamy. Zapewniamy wsparcie 24/7 lub 8/5 i pracujemy zgodnie z umowami SLA. Nasi profesjonalni eksperci serwisowi zapewniają stały monitoring sieci oraz wsparcie techniczne. Skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek pytań co do call center software poprzez czat, e-mail, lub help desk.
technologia
W przeciwieństwie do systemów IP PBX, Voiptime Cloud posiada kompleksowe oprogramowanie do call center dla kampanii przychodzących, wychodzących oraz mieszanych, a także obsługi w kanałach cyfrowych. Korzystaj z usług własnego operatora telefonii IP bez dodatkowych kosztów użytkując nasze program do call center.
System call center jest hostowany w bezpiecznych, certyfikowanych centrach danych w Europie. Gwarantujemy 99,5% uptime naszego systemu (mniej niż 8 godzin przestoju w roku), wykonujemy regularne kopie zapasowe i monitorujemy stan każdego środowiska klienta. Z nami system obsługi klienta działa niezawodnie i jesteś zawsze w ciągłym kontakcie ze swoimi klientami!
Mamy bogate doświadczenie we wdrażaniu systemów contact center dla organizacji z branży finansowej, zdrowotnej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej, e-commerce, BPO i wielu innych. Określamy i wdrażamy najbardziej efektywne systemy contact center z zaawansowanymi funkcjami, który spełnia Twoje potrzeby.
i wysoki zwrot z inwestycji
Płać tylko za liczbę potrzebnych stanowisk, wybierz abonament miesięczny lub roczny (sprawdź powyższy cennik). Niższe koszty początkowe i większa wartość dla każdego użytkownika. Zobacz wyniki wdrożenia oprogramowania Voiptime Cloud call center w mniej niż miesiąc. Systemy contact center to jest inwestycja w przyszłość.
Oprogramowanie call center, które odpowiada Twoim potrzebom biznesowym. Sezonowe zmiany popytu nie mają wpływu na wydajność co pokazuje wirtualne call center. Zwiększaj liczbę subskrypcji dla zespołów onsite lub zdalnych w ciągu godzin w zależności od potrzeb, a później wróć do poprzedniej liczby, gdy popyt spadnie – system contact center łatwo i szybko dostosowuje się do Twoich potrzeb.
do pracy zdalnej
Systemy call center to skuteczne narzędzie w biurze obsługi klienta. Połączenia przychodzące zawsze trafiają do właściwego konsultanta – zapewnia to właściwy podział pracy, a jeśli jeden konsultant jest zajęty, połączenie zostanie przekazane do innego – zmniejsza to szanse na utratę klienta! Aplikacja Voiptime Cloud call center dostarcza narzędzia do zdalnego monitorowania wydajności zespołu, zapewniania jakość, wysokiej klasy połączenia i śledzenie głównych wskaźników KPI call center.
Zarządzanie call center - jak my pracujemy
- Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą
- Przeprowadzimy prezentację, w której opiszesz swoje cele biznesowe, a my wyjaśnimy, jak je zrealizować za pomocą naszego oprogramowania.
- Przygotuj stanowiska pracy operatorów.
- Otrzymaj oprogramowanie skonfigurowane zgodnie ze wstępnym zadaniem technicznym w ciągu dwóch dni roboczych
- Przejdź szkolenie dotyczące pracy w programie VoIPTime Contact Center.
- Rozpocznij pracę we własnym chmurowym contact center!
Nie bój się zmian. Korzystaj z tego!
Przejdź na profesjonalne rozwiązanie wielokanałowego system contact center.
Jeśli twój stary biznesowy system telefoniczny już nie działa, zmień go! Rozwiązanie dla centrum kontaktowego Voiptime Cloud jest proste, wszechstronne, elastyczne i wydajne. Z naszym profesjonalnym zespołem wsparcia system contact center zacznie działać w Twoim biurze już w ciągu kilku dni.
Skontaktuj się z nami, aby zobaczyć, jak system contact center działa dla Ciebie.
Uznany przez profesjonalistów
FAQ
Oprogramowanie contact center pozwalają firmom zapewnić ten sam poziom obsługi klienta we wszystkich kanałach komunikacji oraz monitorować pracę agentów niezależnie od ich fizycznej lokalizacji. Aplikacja contact center jest zazwyczaj zintegrowane z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM), co upraszcza przepływ pracy i zwiększa efektywność działu obsługi klienta/sprzedaży.
Dzięki aplikacji contact center Voiptime Cloud, Twój zespół call center może być dystrybuowany i łatwo przełączać się na tryb zdalny lub hybrydowy bez konieczności skomplikowanej konfiguracji.
- Akronim PBX oznacza Private Branch Exchange, co jest technicznym terminem określającym "systemy telefonów biznesowych". Systemy PBX mają bardzo podstawowe możliwości w porównaniu z call center.
- Call center to zespół profesjonalnych agentów, którzy zajmują się sprawami klientów lub prowadzą sprzedaż za pośrednictwem jednego kanału komunikacji - głosu.
- Contact center jest bardzo podobne do call center. Jednak agenci kontaktują się z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym połączeń głosowych, czatu na żywo, komunikatorów, SMS-ów, poczty elektronicznej. System contact center jest zawsze wielokanałowy.
Systemy call center w modelu on premise
Stacjonarne rozwiązania call center oznaczają, że cała infrastruktura, sprzęt i samo oprogramowanie znajdują się w Twoim biurze. Ten model infrastruktury wymaga instalacji oraz bieżącego utrzymania sprzętu i oprogramowania do call center.
To wszystko jest zazwyczaj kontrolowane wewnętrznie, więc firma musi albo zainwestować w szkolenia techniczne, albo zatrudnić więcej osób. Jest to dobry model wdrożenia dla dużych firm i instytucji finansowych, które posiadają już własną infrastrukturę, odporność na błędy i dla których ważne jest, aby dane programu były przechowywane na własnych serwerach. Jednocześnie model on-premises wdrożenia rozwiązania call center jest mniej wygodne i bardziej kosztowne w porównaniu z contact center w chmurze.
System call center w chmurze
Każde wirtualne call center jest wdrażane w centrum danych dostawcy oprogramowania, co zapewnia szybkie uruchamianie, regularne innowacje, ciągłe monitorowanie dostępności i elastyczne skalowanie. Takie systemy są hostowane w chmurze, dzięki czemu są dostępne z każdego miejsca z połączeniem internetowym.
Ten model wdrożenia znacznie obniża ogólne koszty kapitałowe na oprogramowanie call center w chmurze. Dzięki temu rozwiązanie call center można wdrożyć przy minimalnej inwestycji początkowej, a w przyszłości wymagane są jedynie miesięczne opłaty abonamentowe za wymaganą liczbę użytkowników.
- Przedstaw nam opis istniejącej infrastruktury i mapy telefonii oraz pokaż jak obecnie zorganizowany jest proces obsługi połączeń.
- Zaplanuj lokalizację działu contact center w swojej firmie (przygotuj wewnętrzne numery telefonów, zaplanuj komunikację między działami).
- Zdecyduj, czy oprogramowanie call center musi być zintegrowane z istniejącym systemem IP PBX oraz czy linie SIP mogą być bezpośrednio podłączone do systemu do call center.
- Zaplanuj migrację do systemu contact center w chmurze Voiptime, aby był to płynny i bezbolesny proces dla Twoich pracowników i klientów.
- Wyłącz stary system telefoniczny (PBX) po uruchomieniu nowego oprogramowania dla call center.
- Usługi call center w chmurze są dostępne!
Co to jest call center Voiptime Cloud? Oferuje potężne system call center w chmurze, które pomoże Ci zoptymalizować wydajność i efektywność obsługi klienta, sprzedaży i call center. Nasze oprogramowanie contact center nie wymaga skomplikowanej, czasochłonnej konfiguracji, aby rozpocząć pracę.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: