Zwiększ zadowolenie klientów poprzez
System Call Center
Chcesz zorganizować skuteczną komunikację z klientami swojej firmy we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji (głosowe, czat internetowy, SMS, e-mail)? Dowiedz się wszystkiego o korzyściach z system contact center od Voiptime Cloud i zacznij działać w zaledwie 24 godziny! Systemy contact center to jest to, czego potrzebujesz!
Zaplanuj demoZaufało nam już ponad 1000 firm
Pomożemy Twojej firmie odnieść sukces i zapewnić najwyższej jakość obsługi klienta dzięki program do call center:
Oprogramowanie dla call center
od Voiptime Cloud
Najlepsze rozwiązania dla call center dla firm każdej wielkości
Połączenia przychodzące (inbound)
Skonfiguruj inteligentne kolejkowanie połączeń i rozdzielaj połączenia zgodnie z godzinami pracy, wyborem klientów, dostępnością agentów i połącz klientów z agentami, którzy mogą rozwiązać ich problem w najlepszy możliwy sposób. Zoptymalizuj przepływ połączeń i zapewnij doskonałą obsługę klienta, korzystając z bogactwa funkcji: automatyczny dystrybutor połączeń (ACD), wielopoziomowy system interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), skill-based routing, monitoring kolejek i jakości pracy.
Połączenia wychodzące (outbound)
Nasz system call center pozwala skonfigurować tryb automatycznego wybierania numerów, który odpowiada Twoim potrzebom i dotrzeć do 3X większej liczby potencjalnych klientów. Poznaj moc naszego najszybszego trybu, Predictive dialer, z elastycznymi regułami ponownego wybierania i ustawieniami stref czasowych. Zautomatyzuj proces wybierania numeru i uruchom bezagentowe kampanie dla ankiet, promocji, potwierdzeń zamówień lub windykacji.
Połączenia mieszane (blended)
Zrównoważ obciążenie w godziny największego szczytu i jednocześnie redukuj czas bezczynności agentów, rozdzielając połączenia przychodzące i wychodzące oraz zgłoszenia z innych kanałów na grupy i konkretnych agentów. Udostępnij swoim agentom dynamiczne skrypty rozmów oraz karty klientów z aktualnymi informacjami i historią interakcji we wszystkich kanałach w jednym interfejsie.
Wielokanałowa obsługa klienta
Zapewnij doskonała obsługę klienta w każdym kanale (połaczenie telefoniczne, SMS, e-mail lub czat) dzięki oprogramowaniu call center. Wysyłaj kolejne wiadomości e-mail i SMS-y podczas rozmowy bez konieczności przełączania się na inne oprogramowanie. Kontroluj wydajność agentów contact center w kanałach komunikacji dzięki raportowaniu oprogramowania call center Voiptime Cloud.
Monitoring online
Program call center Voiptime Cloud pozwala pracować z dowolnej lokalizacji bez żadnych zakłóceń, zautomatyzować powtarzalne operacje i zapewnić doskonałą obsługę klienta zdalnie. Popraw wydajność agentów za pomocą kart wyników oceny jakości, nagrywania rozmów i monitorowania rozmów na żywo. Wdrażaj najbardziej skuteczne podejścia do szkolenia nowych pracowników. Twórz i zarządzaj optymalnymi harmonogramami call center, śledź sopóźnienia pracowników i inteligentnie dywersyfikuj obciążenie.
Statystyki contact center w czasie rzeczywistym oraz historyczne
Zobacz kompleksowe wskaźniki wydajności każdego agenta, monitoruj indywidualne i zespołowe wskaźniki KPI call center na pulpitach nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Zrozum status i średni czas przetwarzania wszystkich poprzednich interakcji, znajdź wąskie gardła i zdobądź użyteczne spostrzeżenia dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym oraz raportom historycznym systemu call center.
Integracja CRM z program call center
Wykorzystaj w pełni możliwości program contact center Voiptime Cloud. Zintegruj program do call center z Twoimi podstawowymi systemami biznesowymi za pomocą API, Zapiera lub Iframe, aby przesyłać dane klientów i statystyki połączeń. Pokaż skonsolidowane informacje o dzwoniącym z systemu CRM w ujednoliconym interfejsie agenta swojego rozwiązania call center Voiptime Cloud.
Globalny zasięg z lokalną obecnością
Pracuj globalnie i rozszerzaj swój zasięg na nowe rynki dzięki lokalnym i bezpłatnym (toll-free) numerom telefonów. Zapewnij sobie niezrównaną niezawodność i krystalicznie czystą jakość połączeń z naszymi partnerami lub podłącz własnego operatora VoIP bez dodatkowych kosztów.
Słyszymy naszych klientów

"Mieliśmy za zadanie szybko stworzyć call center w chmurze przy wsparciu naszego niestandardowego CRM i byliśmy zaskoczeni dokładnym dopasowaniem aplikacji call center Voiptime Cloud.".
Rostyslav K., CTO, TOAST
Co osiągnęli nasi klienci używając system contact center
minut
rozmów z klientami każdej godziny,
zamiast ciągłego oczekiwania na połączenie
wzrostu wydajności agenta
w porównaniu z wybieraniem manualnym
redukcji rytunowych zgłoszeń,
dzięki wdrożeniu systemu samoobsługowego IVR
zmniejszenia liczby
nieodebranych połączeń
Transformacja biznesowa, której szukasz
Jakie branże mogą skorzystać z naszej nowoczesnej technologii systemy call center?
Sprzedaż i Telemarketing
Uruchom wiele kampanii wychodzących przy niższych kosztach i osiągnij swoje cele sprzedaży dzięki naszemu w pełni zautomatyzowanemu rozwiązaniu call center w chmurze.
Voiptime Cloud oprogramowanie call center jest szczególnie efektywne dla średnich firm handlowych, BPO i call center telemarketingowych. Zajmiemy siętechniczną stroną obsługi aplikacji contact center, podczas gdy Ty będziesz mógł skupić się na tym, co jest naprawdę ważne dla Twojej firmy - komunikacji. Co więcej, możesz wykonać najszybsze automatyczne wybieranie numerów - do ponad 100 numerów na godzinę - i wyeliminować wskaźnik porzucania połączeń dzięki naszym najlepszym automatycznym dialerom. Korzystaj również z funkcji text-to-speech w rozwiązaniu all-in-one cloud contact center. Pomóż swoim zespołom contact center osiągnąć ich pełny potencjał!
przeczytaj więcej
Obsługa klienta
Połącz swoich klientów z ich personalnymi menedżerami, którzy zapewnią najwyższą jakość obsługi klienta i jak najbardziej efektywną obsługę zgłoszeń, z minimalnym czasem oczekiwania.
Nasze wielokanałowe rozwiązanie dla call center umożliwia Ci łatwy kontakt z Twoimi klientami i pomoże Ci zbudować pozytywne doświadczenia klientów. Oprogramowanie do komunikacji z klientami Voiptime Cloud zawiera mnóstwo specjalnie zaprojektowanych standardowych funkcji, takich jak automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) do zarządzania kolejką połączeń, inteligentny routing, monitorowanie i przekazywanie połączeń oraz dostosowywane karty klienta. Połącz przychodzące i wychodzące kampanie telefoniczne i ustaw priorytety przetwarzania dla zespołów sprzedaży i zespołów obsługi klienta.
przeczytaj więcej
E-commerce
Zapewnij równie wysoką obsługę klienta poprzez wszystkie kanały komunikacji (połączenia, czaty internetowe, e-maile itp.) w ramach jednego wielokanałowego oprogramowania contact center.
Pozostań dostępny 24/7 i zapewnij opcję samoobsługi dla klientów na całym świecie dzięki wielopoziomowemu menu samoobsługowemu IVR, czatom internetowym, chatbotowi i natychmiastowemu oddzwonieniu do sieci po otrzymaniu zamówień. Wykorzystaj wszystkie usługi połączeń przychodzących, aby zoptymalizować zarządzanie kolejką połączeń, poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć jego utrzymanie.
przeczytaj więcej
Finanse, windykacja
Spraw, aby Twój proces połączeń wychodzących był stabilny, a sprzedaż bardziej codzienna dzięki Predictive dialer.
Dzięki rozwiązaniu Voiptime contact center, możesz szybko kierować połączenia przychodzące do odpowiedniego działu lub najlepiej dopasowanego agenta. Możesz zaplanować kampanie głosowe, aby poinformować swoją bazę klientów o aktualizacjach, promocjach, programach lojalnościowych itp. Zainicjuj wybieranie wychodzące dla generowania leadów, sprzedaży nowych usług lub windykacji, wysyłaj proaktywne powiadomienia za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacyjnego - z oprogramowaniem call center Voiptime Cloud nie będzie to wymagało żadnego wysiłku.
przeczytaj więcej
Outsourcing
Skaluj szybko, gdy tego potrzebujesz, uruchom nowe projekty sprzedaży i telemarketingu w ciągu minut, a nie dni. Oprogramowanie call center Voiptime Cloud jest zaprojektowane tak, aby przy minimalnym nakładzie finansowym spełnić podstawowe potrzeby BPO.
Pokaż wszystkie niezbędne informacje o rozmówcy w karcie klienta i rozszerzonych skryptach rozmów. Inne dedykowane funkcje oprogramowania contact center, takich jak potężne API, wbudowane zapewnienie jakości, monitorowanie połączeń na żywo, raportowanie historyczne i KPI użytkownika, optymalizacja siły roboczej, zapewniają menedżerom contact center możliwość monitorowania każdego procesu firmy, zarządzania pracą w zespołach serwisowych i sprzedażowych, trenowania nowych agentów i analizowania ogólnej wydajności.
przeczytaj więcej
Małe przedsiębiorstwo
Chmurowy system call center Voiptime dla małych firm zapewnia opłacalną automatyzację wszystkich interakcji podczas podróży klienta, co znacznie zwiększa wydajność we wszystkich działach.
Zamów lokalne numery telefonów, aby zwiększyć obecność i uzyskać więcej odebranych połączeń. Nasz program call center z CRM pomoże Ci uzyskać uchwyt na cold calling i łatwo osiągnąć Twoje cele biznesowe. Dzięki naszemu intuicyjnemu interfejsowi nie musisz angażować specjalistów technicznych w swoją codzienną rutynę.
przeczytaj więcej
Zapewnić najlepszą obsługę
aby spełnić zwiększone oczekiwania klientów
Z pomocą naszego oprogramowania call center omnichannel wzmocnisz pozycję swoich agentów i zapewnisz nieprzerwaną obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.
Skontaktuj się z nami, aby już dziś przekształcić swoją firmę, uzyskując znaczne oszczędności kosztów!
Najlepsze oprogramowanie call center dla Twojego zespołu
Obsługa różnych typów procesów call center za pomocą rozwiązania call center Voiptime Cloud

System call center
dla połączeń przychodzących
Z łatwością odbieraj i przetwarzaj połączenia przychodzące oraz czaty internetowe od swoich klientów! Z naszym program call center otrzymasz zdecydowane zapewnienie doskonałej obsługi klienta contact center podczas połączeń przychodzących. Nasze wielokanałowe rozwiązanie w zakresie oprogramowania contact center udoskonala jakość komunikacji pomiędzy agentem a klientem. Mnogość specjalnie zaprojektowanych funkcji, które skracają czas oczekiwania, takich jak kolejki automatycznej dystrybucji połączeń (ACD), inteligentne przekazywanie połączeń (skill-based routing), transfer połączeń oraz konfigurowalne karty klienta, zapewniają, że Twoi agenci będą koncentrować się na robieniu właściwych rzeczy - komunikacji z klientem.

System call center
dla połączeń wychodzących
Zwiększ liczbę udanych połączeń wychodzących i popraw doświadczenia klientów dzięki naszemu rozwiązaniu call center w chmurze! Do skomplikowanych zadań użyj Predictive dialer, aby efektywnie wykorzystać pracę agentów i szybko i sprawnie wykonywać masowe połączenia do klientów lub dłużników. Zautomatyzowanie połączeń za pomocą automatycznego dialera wyeliminuje długie przerwy między połączeniami i znaczną liczbę połączeń bez odpowiedzi, a także pomoże zrównoważyć obciążenie pracą agentów.

System call center
dla połączeń mieszanych
Rozwijaj swoją firmę szybciej i poprawiaj zadowolenie i zaangażowanie klientów! Wspaniałe oprogramowanie call center omnichannel do obsługi zgłoszeń z kanałów głosowych i cyfrowych w jednym pakiecie. Twoi agenci sprawnie i kompetentnie zajmą się wszystkimi operacjami, korzystając z naszego oprogramowania call center. Rozwiązanie to umożliwi Ci monitorowanie statusu obecności agenta i ogólnej wydajności Twojego zespołu. Uprości również pracę Twojego contact center poprzez przejęcie kontroli nad obsługą infolinii i zarządzaniem relacjami z klientami. Korzystaj z automatycznych dialerów (predictive dialer, progressive dialer, power dialer), automatycznego dystrybutora połączeń ACD i inteligentnego przekierowania połączeń (przekazania do najbardziej wykwalifikowanego agenta) i wielu innych.
Kluczowe cechy naszego rozwiązania contact center
- Zunifikowany interfejs agenta (głos, czat, e-mail)
- Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
- Integracja telefonii komputerowej (CTI)
- System CRM
- Inteligentne kierowanie połączeń
- System interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR)
- Skrypty rozmów
- Predictive, Progressive i Preview dialery
- Narzędzia do zarządzania centrum telefonicznym
- Czarna lista numerów
- Nagrywanie rozmów
- Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i monitorowanie połączeń na żywo
- Raportowanie historyczne
- Integracje CRM
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie pracownikami
- Numery lokalne i bezpłatne
- Opcja BYOC (przynieś własnego operatora)
Dlaczego warto z nami pracować?
Uzyskaj dostęp do oprogramowania contact center już w ciągu 24-48 godzin, wstępnie skonfigurowanego tak, aby spełniało Twoje potrzeby. Przyjazny dla użytkownika interfejs programu umożliwia wykonywanie wszystkich codziennych operacji bez konieczności angażowania informatyka. Co więcej, agenci mogą zostać przeszkoleni w ciągu kilku minut, dzięki czemu natychmiast rozpoczną pracę.
treningowe
Twój sukces jest dla nas ważny. Dlatego oferujemy intensywną fazę onboardingu w ciągu pierwszego miesiąca. Podczas spersonalizowanego szkolenia online, wraz z dedykowanym menedżerem, możesz zaprojektować wszystkie niezbędne procesy z obsługi klientów przez call center system i otrzymasz rekomendacje oparte na dogłębnej analizie procesów obsługi.
techniczne
Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży call center, nie tylko rozwiązujemy problemy, ale także aktywnie im zapobiegamy. Zapewniamy wsparcie 24/7 lub 8/5 i pracujemy zgodnie z umowami SLA. Nasi profesjonalni eksperci serwisowi zapewniają stały monitoring sieci oraz wsparcie techniczne. Skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek pytań co do call center software poprzez czat, e-mail, telefon lub help desk.
technologia
W przeciwieństwie do systemów IP PBX, Voiptime Cloud posiada kompleksowe oprogramowanie do call center dla kampanii przychodzących, wychodzących oraz mieszanych. Korzystaj z usług własnego operatora telefonii IP bez dodatkowych kosztów użytkując nasze program do call center.
System call center jest hostowany w bezpiecznych, certyfikowanych centrach danych w Europie. Gwarantujemy 99,5% uptime naszej platformy (mniej niż 8 godzin przestoju w roku), wykonujemy regularne kopie zapasowe i monitorujemy stan każdego środowiska klienta. Z nami jesteś zawsze w ciągłym kontakcie ze swoimi klientami!
Mamy bogate doświadczenie we wdrażaniu systemów contact center dla organizacji z branży finansowej, zdrowotnej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej, e-commerce, BPO i wielu innych. Określamy i wdrażamy najbardziej efektywne system contact center z zaawansowanymi funkcjami, który spełnia Twoje potrzeby.
i wysoki zwrot z inwestycji
Płać tylko za liczbę potrzebnych stanowisk, wybierz abonament miesięczny lub roczny (sprawdź powyższy cennik). Niższe koszty początkowe i większa wartość dla każdego użytkownika. Zobacz wyniki wdrożenia oprogramowania Voiptime Cloud call center w mniej niż miesiąc. Systemy contact center to jest inwestycja w przyszłość.
Oprogramowanie call center, które odpowiada Twoim potrzebom biznesowym. Sezonowe zmiany popytu nie mają wpływu na wydajność wirtualnego call center. Zwiększaj liczbę subskrypcji dla zespołów onsite lub zdalnych w ciągu godzin w zależności od potrzeb, a później wróć do poprzedniej liczby, gdy popyt spadnie.
do pracy zdalnej
Systemy call center to skuteczne narzędzie w biurze obsługi klienta. Połączenia przychodzące zawsze trafiają do właściwego konsultanta. Zapewnia to właściwy podział pracy, a jeśli jeden konsultant jest zajęty, połączenie zostanie przekazane do innego – zmniejsza to szanse na utratę klienta! Aplikacja call center Voiptime Cloud dostarcza narzędzia do zdalnego monitorowania wydajności zespołu, zapewnienia jakości obsługi i śledzenie głównych wskaźników KPI call center.
Nie bój się zmian. Korzystaj z tego!
Przejdź na profesjonalne rozwiązanie wielokanałowego system contact center
Jeśli twój stary biznesowy system telefoniczny już nie działa, zmień go! Voiptime Cloud jest prosty, wszechstronny, elastyczny i wydajny. Z naszym profesjonalnym zespołem wsparcia, przejście jest kwestią dni. Skontaktuj się z nami, aby zobaczyć, jak to działa dla Ciebie.
Poproś o wycenęUznany przez profesjonalistów
FAQ
Oprogramowanie contact center pozwalają firmom zapewnić ten sam poziom obsługi klienta we wszystkich kanałach oraz monitorować pracę agentów niezależnie od ich fizycznej lokalizacji. Aplikacja contact center jest zazwyczaj zintegrowane z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM), co upraszcza przepływ pracy i zwiększa efektywność działu obsługi klienta/sprzedaży. Dzięki aplikacji contact center Voiptime Cloud, Twój zespół call center może być dystrybuowany i łatwo przełączać się na tryb zdalny lub hybrydowy bez konieczności skomplikowanej konfiguracji.
Systemy call center w modelu on premise
Stacjonarne rozwiązania call center oznaczają, że cała infrastruktura, sprzęt i samo oprogramowanie znajdują się w Twoim biurze. Ten model infrastruktury wymaga instalacji oraz bieżącego utrzymania sprzętu i oprogramowania do call center. To wszystko jest zazwyczaj kontrolowane wewnętrznie, więc firma musi albo zainwestować w szkolenia techniczne, albo zatrudnić więcej osób. Jest to dobry model wdrożenia dla dużych firm i instytucji finansowych, które posiadają już własną infrastrukturę, odporność na błędy i dla których ważne jest, aby dane były przechowywane na własnych serwerach. Jednocześnie model on-premises wdrożenia rozwiązania call center jest mniej wygodne i bardziej kosztowne w porównaniu z contact center w chmurze.
System call center w chmurze
Każde wirtualne call center jest wdrażana w centrum danych dostawcy oprogramowania, co zapewnia szybkie uruchamianie, regularne innowacje, ciągłe monitorowanie dostępności i elastyczne skalowanie. Takie systemy są hostowane w chmurze, dzięki czemu jest dostępne z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Ten model wdrożenia znacznie obniża ogólne koszty kapitałowe na oprogramowanie call center w chmurze. Dzięki temu rozwiązanie call center można wdrożyć przy minimalnej inwestycji początkowej, a w przyszłości wymagane są jedynie miesięczne opłaty abonamentowe za wymaganą liczbę użytkowników.
- Przedstaw nam opis istniejącej infrastruktury i mapy telefonii oraz pokaż jak obecnie zorganizowany jest proces obsługi połączeń;
- Zaplanuj lokalizację działu contact center w swojej firmie (przygotuj wewnętrzne numery telefonów, zaplanuj komunikację między działami);
- Zdecyduj, czy oprogramowanie call center musi być zintegrowane z istniejącym systemem IP PBX oraz czy linie SIP mogą być bezpośrednio podłączone do systemu do call center;
- Zaplanuj migrację do systemu contact center w chmurze Voiptime, aby był to płynny i bezbolesny proces dla Twoich pracowników i klientów;
- Wyłącz stary system telefoniczny (PBX) po uruchomieniu nowego oprogramowania dla call center.
Voiptime Cloud oferuje potężne system call center w chmurze, które pomoże Ci zoptymalizować wydajność i efektywność obsługi klienta, sprzedaży i call center. Nasze oprogramowanie contact center nie wymaga skomplikowanej, czasochłonnej konfiguracji, aby rozpocząć pracę.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: