CENNIK OPROGRAMOWANIA CALL CENTER

Przystępne ceny dla rozwiązań profesjonalnych contact center.
Żadnych ukrytych opłat, żadnego rozczarowania.

Przejdź od swojego przestarzałego systemu telefonicznego
do komunikacji w chmurze!

Voiptime Cloud oferuje rozwiązanie oparte na chmurze, które doskonale pasuje do potrzeb każdej branży biznesowe. Wielokanałowe oprogramowanie call center (Voiptime Contact Center) spełnia nawet najbardziej specyficzne wymagania wykwalifikowanych specjalistów contact center.

x

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.

Oblicz przybliżony koszt oprogramowania call center:

Całkowita liczba użytkowników*

Liczba użytkowników pracujących w tym samym czasie

*agenci + nadzorcy + managery

Termin płatności:
MIESIĘCZNIE
ROCZNIE

Cena całkowita (brutto)

Rabat od ceny standardowej

Cena za użytkownika

Imię

Nazwisko

E-mail

Firma

Telefon

CENTRUM VOIPTIME CONTACT CENTER

Oparte na chmurze oprogramowanie contact center
do obsługi wielokanałowych interakcji z klientami
(dla zespołów od 5 do 600 agentów)

  • Wbudowany CRM z polami niestandardowymi kart klienta i historią interakcji
  • Komunikacja wielokanałowa
    (głos, email, web chat, web callback)
  • Tryby automatycznego wybierania numeru (Preview, Progressive, Predictive dialers), automatyczne wiadomości telefoniczne
  • Trasowanie ACD i kolejki połączeń
  • IVR (interaktywna reakcja głosowa)
  • Konstruktor skryptów połączeń
  • Rejestracja i nagrywanie rozmów
  • Monitorowanie na żywo (podpowiadania agentowi, konferencja)
  • Zaawansowane raportowanie historyczne
  • Zarządzanie jakością
  • Zarządzanie personelem
  • Integracja REST API i CRM poprzez Iframe
  • Wsparcie 8/5 lub 24/7, Umowa o gwarantowanym poziomie usług
  • Dedykowany menedżer wsparcia
  • Możliwość podłączenia własnego nośnika VoIP
  • Zwiększona tolerancja błędu
OBLICZ

Z każdym pakietem możesz wybrać
najlepsze opcje telefoniczne:

  • Jedna z najbardziej niezawodnych linii telefonii IP - zamów lokalne numery telefonów z ponad 100 krajów i odbieraj najtańsze połączenia dla wielokanałowych SIP łącze od naszego partnera Twilio. W tym przypadku minuty są sprzedawane oddzielnie.
  • Twój własny lokalny operator telefonii IP (BYOC) - zachowaj istniejącą umowę telefoniczną i zarządzaj własnymi kosztami połączeń głosowych.

Potrzebujesz pomocy
w wyborze odpowiedniego rozwiązania?

Przedyskutuj swoje potrzeby biznesowe z naszymi ekspertami i wypełnij krótki brief.
Naszym celem jest zrozumienie Twoich obecnych procesów i odkrycie sposobów na osiągnięcie Twoich celów.

POBIERZ OFERTĘ

Wznieś swój biznes na szczyt z nami

Start za 48 godzin

Otrzymasz dostęp do w pełni skonfigurowanego rozwiązania contact center zgodnie z Twoimi wymaganiami w mniej niż 48 godzin. Przeprowadzimy z Tobą testową sesję wybierania numeru aby upewnić się, że wszystko działa dokładnie tak, jak zamierzano.

Personalizacja na pokładzie

Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez konfigurację przepływów pracy w naszym rozwiązaniu call center. Dedykowany menedżer przygotuje nie tylko rozszerzone szkolenie dla administratorów i menedżerów, ale także osobne dla Twojego zespołu.

Profesjonalna obsługa klienta

Otrzymasz nie tylko standardowe wsparcie w skomplikowanych sprawach, ale także spersonalizowane rekomendacje dotyczące poprawy efektywności Twojego call center od dedykowanego account managera i specjalistów IT.

FAQ
Co oznacza użytkownik i jak obliczyć liczbę potrzebnych mi licencji użytkowników?
Użytkownikiem jest każda osoba, która ma dostęp do interfejsu Voiptime Contact Center (może to być administrator, agent, itp.). Aby obliczyć liczbę wymaganych licencji użytkowników, należy dodać liczbę operatorów, nadzorców i menedżerów, którzy będą jednocześnie pracować z oprogramowaniem Voiptime Contact Center. Na przykład 10 operatorów, 1 nadzorca i 1 kierownik pracują na tej samej zmianie. Do pracy z naszym systemem potrzebne jest więc 12 licencji użytkowników.
Czy możliwe jest korzystanie z Voiptime Contact Center dla 1 osoby?
Voiptime Contact Center przeznaczony jest dla zespołów call center rozpoczynających pracę od grupy co najmniej 2-3 osób i posiada wszystkie funkcje niezbędne do osiągnięcia maksymalnej wydajności call center.
Jak dodać nowych agentów?
Można dodawać nowych agentów do swojego konta w dowolnym momencie poprzez interfejs użytkownika, o ile posiadasz jeszcze ważną licencje.
Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę licencji?
Skontaktujcie się z naszym działem sprzedaży, aby zamówić dodatkowe licencje z wyprzedzeniem. Mogą one być aktywowane dla Was w każdej chwili. Możesz jednak zmniejszyć liczbę licencji dopiero od następnego miesiąca.
Jak długo trzeba czekać na wdrożenie oprogramowania Voiptime Contact Center?
Gwarantujemy, że Twoje środowisko w chmurze zostanie w pełni uruchomione w ciągu 2 dni roboczych. Prostsze środowiska klienckie są konfigurowane w mniej niż 1 dzień roboczy.
Z czego składa się opłata za ustanowienie?
Opłata za ustanowienie jest jednorazową opłatą dokonywaną tylko na początku współpracy za wszystkie wymagane konfigurację środowiska hostowanego, w tym za oddzielne połączenie z serwerem dedykowanym, itp.
Jakie czynności są uwzględnione w konfiguracji?
Lista czynności, które wykonujemy w celu konfiguracji Voiptime Contact Center w chmurze zawiera:
  • konfigurację środowiska contact center specjalnie dla Ciebie;
  • podłączenie linii telefonii IP;
  • dynamiczną konfigurację routingu w razie potrzeby;
  • podstawowa konfiguracja IVR;
  • konfiguracja własnych ról i utworzenie konta;
  • wstępne szkolenie zespołu.
Ile muszę zapłacić za połączenia przychodzące i wychodzące?
Połączenia są płatne za minutę (sekundy są zaokrąglane do najbliższej minuty). Stawki za połączenia wychodzące można znaleźć tutaj Stawki za połączenia. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać listę stawek za połączenia przychodzące i wychodzące dla krajów docelowych. Saldo powinno być dodatnie, aby móc wykonywać i odbierać połączenia oraz kupować lokalne numery telefonów.
Czy zapewniacie zniżki dla nowych klientów?
Tak, oferujemy zniżki w zależności od terminu płatności, wielkości zespołu, itp. Na przykład, przejście na abonament roczny pozwala zaoszczędzić do 10%.
Prowadzisz duży zespół?

Kup 100+ licencji i otrzymaj zniżkę do 50%!

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.