CENNIK OPROGRAMOWANIA CALL CENTER

Przystępne ceny dla rozwiązań profesjonalnych contact center.
Żadnych ukrytych opłat, żadnego rozczarowania.

Przejdź od swojego przestarzałego systemu telefonicznego
do komunikacji w chmurze!

Voiptime Cloud oferuje rozwiązanie oparte na chmurze, które doskonale pasuje do potrzeb każdej branży biznesowe. Wielokanałowe oprogramowanie call center (Voiptime Contact Center) spełnia nawet najbardziej specyficzne wymagania wykwalifikowanych specjalistów contact center.

x

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.

Oblicz przybliżony koszt oprogramowania call center:

Całkowita liczba użytkowników*

Liczba stanowisk (użytkowników pracujących w tym samym czasie)

*agenci + nadzorcy + managery

Termin płatności:
MIESIĘCZNIE
ROCZNIE

Cena całkowita (brutto)

Rabat od ceny standardowej

Cena za stanowisko

Imię

Nazwisko

E-mail

Firma

Telefon

miesiąc rok

Rabat 20%

Voiptime Basic

Rozwiązanie dla infolinii dla małych firm

69 PLN
miesiąc / stanowisko
  • Wbudowany system CRM z dodatkowymi polami dla kart klientów i historii interakcji
  • Infolinia (z nieograniczoną liczbą kolejek)
  • IVR (interaktywna reakcja głosowa)
  • Konstruktor skryptów rozmów, baza wiedzy
  • Rejestracja i nagrywanie rozmów
  • Przechowywanie nagrań rozmów przez 6 miesięcy
  • Monitorowanie na żywo pracy agentów
  • Podsłuch, podpowiadania agentowi, konferencja
  • Zaawansowane raportowanie historyczne
  • Prawa i role użytkowników
  • Możliwość podłączenia własnego nośnika VoIP
  • Wsparcie 8/5

Voiptime Premium

Oparte na chmurze oprogramowanie contact center
do obsługi wielokanałowych interakcji z klientami
(dla zespołów od 5 do 600 agentów)

129 PLN
miesiąc / stanowisko
Wszystko co w Basic oraz:
  • Komunikacja wielokanałowa
    (głos, email, web callback)
  • Czat na stronę, czatbot
  • Tryby automatycznego wybierania numeru (Preview, Progressive, Predictive dialers)
  • Robocaller
  • Zaawansowane raportowanie historyczne
  • Zarządzanie jakością
  • Zarządzanie personelem
  • Integracja REST API w czasie rzeczywistym z systemami biznesowymi
  • Wsparcie 8/5 lub 24/7, Umowa o gwarantowanym poziomie usług
  • Dedykowany menedżer wsparcia
  • Możliwość podłączenia własnego nośnika VoIP
  • Zwiększona tolerancja błędu

Wdrożenie on-line

650 PLN przy zobowiązaniu miesięcznym

  • konfigurację środowiska contact center specjalnie dla Ciebie
  • Dedykowany opiekun wdrożenia
  • Audyt biznesu i profesjonalne doradztwo
  • Onboarding i szkolenie
  • Szkolenie dla użytkowników do 2h
  • Nagrania ze szkoleń

Z każdym pakietem możesz wybrać
najlepsze opcje telefoniczne:

  • Jedna z najbardziej niezawodnych linii telefonii IP - zamów lokalne numery telefonów z ponad 100 krajów i odbieraj najtańsze połączenia dla wielokanałowych SIP łącze od naszego partnera Twilio. W tym przypadku minuty są sprzedawane oddzielnie.
  • Twój własny lokalny operator telefonii IP (BYOC) - zachowaj istniejącą umowę telefoniczną i zarządzaj własnymi kosztami połączeń głosowych.

Przetestuj Voiptime Contact Center przez 45 dni za darmo!

Zadzwoń +48 22 60 22 709 lub umów się na prezentację systemu

Skontaktuj się z naszym zespołem, aby uzgodnić Twoje wymagania i zaplanować proces uruchomienia.

Wznieś swój biznes na szczyt z nami

Start za 48 godzin

Otrzymasz dostęp do w pełni skonfigurowanego rozwiązania contact center zgodnie z Twoimi wymaganiami w mniej niż 48 godzin. Przeprowadzimy z Tobą testową sesję wybierania numeru aby upewnić się, że wszystko działa dokładnie tak, jak zamierzano.

Personalizacja na pokładzie

Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez konfigurację przepływów pracy w naszym rozwiązaniu call center. Dedykowany menedżer przygotuje nie tylko rozszerzone szkolenie dla administratorów i menedżerów, ale także osobne dla Twojego zespołu.

Profesjonalna obsługa klienta

Otrzymasz nie tylko standardowe wsparcie w skomplikowanych sprawach, ale także spersonalizowane rekomendacje dotyczące poprawy efektywności Twojego call center od dedykowanego account managera i specjalistów IT.

FAQ
Co oznacza użytkownik i jak obliczyć liczbę potrzebnych mi licencji użytkowników?
Użytkownikiem jest każda osoba, która ma dostęp do interfejsu Voiptime Contact Center (może to być administrator, agent, itp.). Aby obliczyć liczbę wymaganych licencji użytkowników, należy dodać liczbę operatorów, nadzorców i menedżerów, którzy będą jednocześnie pracować z oprogramowaniem Voiptime Contact Center. Na przykład 10 operatorów, 1 nadzorca i 1 kierownik pracują na tej samej zmianie. Do pracy z naszym systemem potrzebne jest więc 12 licencji użytkowników.
Czy możliwe jest korzystanie z Voiptime Contact Center dla 1 osoby?
Voiptime Contact Center przeznaczony jest dla zespołów call center rozpoczynających pracę od grupy co najmniej 2-3 osób i posiada wszystkie funkcje niezbędne do osiągnięcia maksymalnej wydajności call center.
Jak dodać nowych agentów?
Można dodawać nowych agentów do swojego konta w dowolnym momencie poprzez interfejs użytkownika, o ile posiadasz jeszcze ważną licencje.
Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę licencji?
Skontaktujcie się z naszym działem sprzedaży, aby zamówić dodatkowe licencje z wyprzedzeniem. Mogą one być aktywowane dla Was w każdej chwili. Możesz jednak zmniejszyć liczbę licencji dopiero od następnego miesiąca.
Jak długo trzeba czekać na wdrożenie oprogramowania Voiptime Contact Center?
Gwarantujemy, że Twoje środowisko w chmurze zostanie w pełni uruchomione w ciągu 2 dni roboczych. Prostsze środowiska klienckie są konfigurowane w mniej niż 1 dzień roboczy.
Z czego składa się opłata za wdrożenie?
Opłata za wdrożenie jest jednorazową opłatą dokonywaną tylko na początku współpracy za wszystkie wymagane konfigurację środowiska hostowanego, w tym za oddzielne połączenie z serwerem dedykowanym, itp.
Jakie czynności są uwzględnione w konfiguracji?
Lista czynności, które wykonujemy w celu konfiguracji Voiptime Contact Center w chmurze zawiera:
  • Konfigurację środowiska contact center specjalnie dla Ciebie;
  • podłączenie linii telefonii IP;
  • dynamiczną konfigurację routingu w razie potrzeby;
  • podstawowa konfiguracja IVR;
  • konfiguracja własnych ról i utworzenie konta;
  • wstępne szkolenie zespołu.
Ile muszę zapłacić za połączenia przychodzące i wychodzące?
Połączenia są płatne za minutę (sekundy są zaokrąglane do najbliższej minuty). Skontaktuj się z nami, aby otrzymać listę stawek za połączenia przychodzące i wychodzące dla krajów docelowych. Saldo powinno być dodatnie, aby móc wykonywać i odbierać połączenia oraz kupować lokalne numery telefonów.
Czy zapewniacie zniżki dla nowych klientów?
Tak, oferujemy zniżki w zależności od terminu płatności, wielkości zespołu, itp. Na przykład, przejście na abonament roczny pozwala zaoszczędzić do 10%.

Potrzebujesz pomocy
w wyborze odpowiedniego rozwiązania?

Przedyskutuj swoje potrzeby biznesowe z naszymi ekspertami i wypełnij krótki brief.
Naszym celem jest zrozumienie Twoich obecnych procesów i odkrycie sposobów na osiągnięcie Twoich celów.

POBIERZ OFERTĘ

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Polityka prywatności.