Cennik oprogramowania
Call Center
Przystępne ceny dla rozwiązań profesjonalnych contact center.
Żadnych ukrytych opłat, żadnego rozczarowania.
Przejdź od swojego przestarzałego systemu telefonicznego do komunikacji w chmurze!
Voiptime Cloud oferuje rozwiązanie oparte na chmurze, które doskonale pasuje do potrzeb każdej branży biznesowe. Wielokanałowe oprogramowanie call center (Voiptime Contact Center) spełnia nawet najbardziej specyficzne wymagania wykwalifikowanych specjalistów contact center.
Voiptime Basic
Rozwiązanie dla infolinii dla małych firm
miesiąc / stanowisko
- Wbudowany system CRM z dodatkowymi polami dla kart klientów i historii interakcji
- Infolinia (z nieograniczoną liczbą kolejek)
- IVR (interaktywna reakcja głosowa)
- Konstruktor skryptów rozmów, baza wiedzy
- Rejestracja i nagrywanie rozmów
- Przechowywanie nagrań rozmów przez 6 miesięcy
- Monitorowanie na żywo pracy agentów
- Podsłuch, podpowiadania agentowi, konferencja
- Zaawansowane raportowanie historyczne
- Prawa i role użytkowników
- Możliwość podłączenia własnego nośnika VoIP
- Wsparcie 8/5
Voiptime Premium
Oparte na chmurze oprogramowanie contact center do obsługi wielokanałowych interakcji z klientami
(dla zespołów od 5 do 600 agentów)
miesiąc / stanowisko
Wszystko co w Basic oraz:
- Komunikacja wielokanałowa (głos, email, web callback)
- Czat na stronę, czatbot
- Tryby automatycznego wybierania numeru (Preview, Progressive, Predictive dialers)
- Robocaller
- Zaawansowane raportowanie historyczne
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie personelem
- Integracja REST API w czasie rzeczywistym z systemami biznesowymi
- Wsparcie 8/5 lub 24/7, Umowa o gwarantowanym poziomie usług
- Dedykowany menedżer wsparcia
- Możliwość podłączenia własnego nośnika VoIP
- Zwiększona tolerancja błędu
Wdrożenie on-line
650 PLN przy zobowiązaniu miesięcznym
- konfigurację środowiska contact center specjalnie dla Ciebie
- Dedykowany opiekun wdrożenia
- Audyt biznesu i profesjonalne doradztwo
- Onboarding i szkolenie
- Szkolenie dla użytkowników do 2h
- Nagrania ze szkoleń
Z każdym pakietem możesz wybrać najlepsze opcje telefoniczne:
- Jedna z najbardziej niezawodnych linii telefonii IP - zamów lokalne numery telefonów z ponad 100 krajów i odbieraj najtańsze połączenia dla wielokanałowych SIP łącze od naszego partnera Twilio. W tym przypadku minuty są sprzedawane oddzielnie.
- Twój własny lokalny operator telefonii IP (BYOC) - zachowaj istniejącą umowę telefoniczną i zarządzaj własnymi kosztami połączeń głosowych.
Potrzebujesz pomocy
w wyborze odpowiedniego rozwiązania?
Przedyskutuj swoje potrzeby biznesowe z naszymi ekspertami i wypełnij krótki brief. Naszym celem jest zrozumienie Twoich obecnych procesów i odkrycie sposobów na osiągnięcie Twoich celów.
Wznieś swój biznes na szczyt z nami
Otrzymasz dostęp do w pełni skonfigurowanego rozwiązania contact center zgodnie z Twoimi wymaganiami w mniej niż 48 godzin. Przeprowadzimy z Tobą testową sesję wybierania numeru aby upewnić się, że wszystko działa dokładnie tak, jak zamierzano.
Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez konfigurację przepływów pracy w naszym rozwiązaniu call center. Dedykowany menedżer przygotuje nie tylko rozszerzone szkolenie dla administratorów i menedżerów, ale także osobne dla Twojego zespołu.
Otrzymasz nie tylko standardowe wsparcie w skomplikowanych sprawach, ale także spersonalizowane rekomendacje dotyczące poprawy efektywności Twojego call center od dedykowanego account managera i specjalistów IT.
FAQ
- Konfigurację środowiska contact center specjalnie dla Ciebie;
- podłączenie linii telefonii IP;
- dynamiczną konfigurację routingu w razie potrzeby;
- podstawowa konfiguracja IVR;
- konfiguracja własnych ról i utworzenie konta;
- wstępne szkolenie zespołu.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: