Uzyskaj indywidualną wycenę
dla Voiptime Contact Center
Bądź w kontakcie ze swoimi klientami dzięki oprogramowaniu Voiptime Contact Center!
Pełna instalacja i konfiguracja w ciągu 48 godzin
Możliwość podłączenia własnych linii VoIP
Bezpłatne wsparcie techniczne i szkolenie wstępne dla Twojego zespołu
Jesteśmy gotowi zastosować całe nasze doświadczenie i wiedzę, aby zapewnić ciągłość działania, dostępność i prawidłowe funkcjonowanie waszego call center w trybie pracy zdalnej.
Obniż swoje koszty przeniesieniem się do chmury! Popraw jakość każdej interakcji z klientem i zwiększ produktywność call center dzięki naszemu oprogramowaniu wszystko w jednym all-in-one. Przetwarzaj dużą liczbę zapytań klientów z różnych kanałów (głosowe, czat internetowy, SMS, e-mail), realizuj masowe kampanie wybierania numerów wychodzących i zarządzaj swoimi odległymi lokalizacjami z maksymalną wydajnością.
System Voiptime Contact Center będzie odgrywać kluczową rolę w Twoim sukcesie, a mianowicie:
- Zautomatyzuj wyszukiwania leadów i prowadź 4x więcej rozmów na żywo dziennie;
- Zwiększaj możliwości agenta do 80-90% za pomocą najszybszego dialera Predictive;
- Wygładź szczyty połączeń poprzez wykonywanie różnych zadań przychodzących i wychodzących w tej samej grupie agentów;
- Śledź wszystkie ważne wskaźniki KPI i monitoruj pracę swoich zdalnych zespołów w trybie czasu rzeczywistego;
- Zmniejsz koszty operacyjne i zwiększ swój contact center w chmurze, gdy jest to konieczne.
Proszę wypełnić formularz po prawej stronie, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: