Oprogramowanie Call Center chmurowe
w firmach ubezpieczeniowych
(Cloud-Based Insurance Call Center)
Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta
przez dowolny kanał komunikacji (głos, czat internetowy, e-mail)
Zamknij więcej leadów z oprogramowaniem call center
od Voiptime Cloud dla firm ubezpieczeniowych
Skontaktuj się z namiGłówne cechy naszego oprogramowania call center dla firm ubezpieczeniowych
Ujednolicony pulpit agenta
Miej pod ręką wszystkie niezbędne dane o klientach i przejrzyj kompletny rejestr kontaktów każdego klienta, aby uzyskać lepsze wyniki rozmów. Twoi agenci będą w stanie obsługiwać wszystkie kanały komunikacyjne z jednego interfejsu.Inteligentne trasowanie połączeń przychodzących
Rozpoznaj rozmówcę od pierwszych sekund i skieruj go do właściwego działu firmy ubezpieczeniowej w oparciu o wiele parametrów, w tym dane z zewnętrznych baz danych lub systemów CRM.Elastyczna i łatwa konfiguracja kampanii
Rozpocznij kampanię automatycznego wybierania numerów (w trybie Power, Predictive lub Preview) lub kampanię głosową IVR i codziennie kontaktuj się z większą ilością leadów bez wysiłku ze strony Twojego agenta. Docieraj do potencjalnych klientów we właściwym czasie i nie przegap żadnego kolejnego połączenia.Szybkie tworzenie skryptu rozmowy
Zbierz informacje szybko tworząc skrypty rozmowy ubezpieczeniowych. Buduj różne typy skryptów za pomocą naszego oprogramowania contact center, wykorzystując własne kryteria. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert, aby skrócić czas szkolenia agentów i poprawić ich wydajność.
Efektywne zarządzanie jakością
Nadzór nad rozmowami swoich agentów na żywo za pomocą funkcji podpowiadania agentowi i konferencji. Trenuj ich, korzystając z najlepszych przykładów nagranych rozmów. Oceniaj prace swoich agentów za pomocą konfigurowalnych kart wyników i śledź ich postępy.Zespoły agentów i priorytety zadań
Ustalaj priorytet połączeń wychodzących i przychodzących dla zespołów agentów i skutecznie obsługuj zgłoszenia podczas godzin szczytów i w czasie wolnym. Twórz zespoły mieszane do obsługi wszystkich rodzajów interakcji i ustalaj priorytety dla niektórych typów lub agentów.Auto Callback
Twórz przypomnienia dla tych leadów, którzy nie są w tej chwili gotowi do podjęcia decyzji. Pokaż im, że Twoja firma ceni sobie ich czas. Śledź osobiste wywołania zwrotne lub stwórz automatyczne oddzwonienia, które będą kierowane do każdego dostępnego agenta z tego samego zespołu.Web Chat
Użyj widżetu czatu internetowego z naszego rozwiązania omnichannel contact center, aby skontaktować się z odwiedzającymi Twoją stronę internetową i przekształcić ich w klientów. Twoi agenci będą w stanie obsłużyć więcej niż jeden czat na żywo w tym samym czasie, zapisać transkrypt rozmowy i wysłać go na e-mail klienta, przekierować czat do innych agentów, i więcej.
Twoja firma zasługuje na najlepsze
- WSPARCIE TECHNICZNE
Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby. - BEZPIECZEŃSTWO
Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. - SKALABILOWOŚĆ
Zaspokajanie zwiększonego zapotrzebowania bez zbędnego pośpiechu. Aktywuj zdalnych agentów mniej niż w ciągu dnia. Stań się bardziej elastyczny dzięki naszemu rozwiązaniu contact center w chmurze. - CIĄGŁE DOSKONALENIE
Bądź zawsze na bieżąco z naszym rozwiązaniem. Stale rozwijamy nowe podstawowe funkcje call center i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego oprogramowania. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych kosztów.
- ROZWIĄZANIE W PEŁNI OPARTE NA CHMURZE
Przejdź od przestarzałego systemu telefonicznego do rozwiązania wielokanałowego contact center opartego na chmurze. Zorganizuj pracę swoich zdalnych agentów w branży ubezpieczeniowej niezależnie od ich położenia geograficznego. - NAJWYŻSZA JAKOŚĆ VOIPA
Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego contact center. - INTUICYJNY INTERFEJS
Nie potrzebujesz personelu IT, aby skonfigurować nasze oprogramowanie call center dla branży ubezpieczeniowej. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Twoi nowi użytkownicy mogą polegać na ustawienia domyślne, a doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz:
+