Oprogramowanie Call Center chmurowe
w firmach ubezpieczeniowych

(Cloud-Based Insurance Call Center)

Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta
przez dowolny kanał komunikacji (głos, czat internetowy, e-mail)

SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY

Główne zalety oprogramowania
Voiptime Contact Center dla zakładów ubezpieczeniowych

Zamykaj więcej leadów ubezpieczeniowych
razem z Predictive Dialer

Pozbądź się powtarzających się procesów ręcznego wybierania numerów i zwiększ liczbę połączeń na żywo 3-4 razy. Twoi agenci będą mogli codziennie zamykać więcej sprzedaży, bez takich czasochłonnych czynności jak klikanie na połączenie, ręczne ponowne wybieranie numeru itp.

Zwiększ wydajność agenta

Upewnij się, że przepływ połączeń jest stabilny i skoncentruj się na każdym agencie. Kontroluj szybkość wybierania numerów i zwiększaj motywację swoich pracowników, łącząc ich tylko z połączeniami na żywo.

Zostaw wiadomości kierowane
do Twoich klientów

Zaplanuj kampanie głosowe i informuj swoich klientów o aktualizacjach, promocjach, programach lojalnościowych itp. Uderzaj w swoją grupę docelową bez znaczących inwestycji początkowych.

Bądź w kontakcie z klientami
bez znaczenia gdzie jesteś

Kontaktuj się z klientami używając międzynarodowych numerów z ponad 100 krajów i oszczędzaj koszty dzięki przystępnym cenom połączeń. Podnieś swoją stawkę za kontakt, kupując numer telefonu DID z dowolnego regionu.

Zapewnij swoim klientom
najwyższej klasy samoobsługę

Umożliwienie klientom szybkiego i niezależnego rozwiązywania prostych zapytań za pomocą interaktywnego menu głosowego. Uwolnij swoich agentów do rozwiązania trudniejszych zadań.

Monitorowanie pracy zespołu

Z łatwością śledź średni czas obsługi połączeń, jak również inne KPI. Monitoruj efektywność wszystkich swoich połączeń przychodzących i wychodzących na tablicach rozdzielczych w czasie rzeczywistym.

Personalizuj swoją komunikację

Przekieruj każdego klienta do swojego osobistego agenta ubezpieczeniowego i zapewnij mu szybką i skuteczną obsługę. Twoi agenci będą mogli zobaczyć wszystkie wcześniejsze interakcje z klientami i odgadnąć powód, dla którego dzwonią.

Zamknij więcej leadów z oprogramowaniem call center

od Voiptime Cloud dla firm ubezpieczeniowych
Skontaktuj się z nami

Główne cechy naszego rozwiązania
w zakresie oprogramowania call center dla firm ubezpieczeniowych

Ujednolicony pulpit agenta

Miej pod ręką wszystkie niezbędne dane o klientach i przejrzyj kompletny rejestr kontaktów każdego klienta, aby uzyskać lepsze wyniki rozmów. Twoi agenci będą w stanie obsługiwać wszystkie kanały komunikacyjne z jednego interfejsu.

Inteligentne trasowanie
połączeń przychodzących

Rozpoznaj rozmówcę od pierwszych sekund i skieruj go do właściwego działu firmy ubezpieczeniowej w oparciu o wiele parametrów, w tym dane z zewnętrznych baz danych lub systemów CRM.

Elastyczna i łatwa
konfiguracja kampanii

Rozpocznij kampanię automatycznego wybierania numerów (w trybie Power, Predictive lub Preview) lub kampanię głosową IVR i codziennie kontaktuj się z większą ilością leadów bez wysiłku ze strony Twojego agenta. Docieraj do potencjalnych klientów we właściwym czasie i nie przegap żadnego kolejnego połączenia.

Szybkie tworzenie skryptów

Zbierz informacje szybko tworząc skrypty połączeń ubezpieczeniowych. Buduj różne typy skryptów za pomocą naszego oprogramowania contact center, wykorzystując własne kryteria. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert, aby skrócić czas szkolenia agentów i poprawić ich wydajność.

Efektywne zarządzanie jakością

Nadzór nad rozmowami swoich agentów na żywo za pomocą funkcji podpowiadania agentowi i konferencji. Trenuj ich, korzystając z najlepszych przykładów nagranych rozmów. Oceniaj prace swoich agentów za pomocą konfigurowalnych kart wyników i śledź ich postępy.

Zespoły agentów
i priorytety zadań

Ustalaj priorytet połączeń wychodzących i przychodzących dla zespołów agentów i skutecznie obsługuj zgłoszenia podczas godzin szczytów i w czasie wolnym. Twórz zespoły mieszane do obsługi wszystkich rodzajów interakcji i ustalaj priorytety dla niektórych typów lub agentów.

Auto Callback

Twórz przypomnienia dla tych leadów, którzy nie są w tej chwili gotowi do podjęcia decyzji. Pokaż im, że Twoja firma ceni sobie ich czas. Śledź osobiste wywołania zwrotne lub stwórz automatyczne oddzwonienia, które będą kierowane do każdego dostępnego agenta z tego samego zespołu.

Web Chat

Użyj widżetu czatu internetowego z naszego rozwiązania omnichannel contact center, aby skontaktować się z odwiedzającymi Twoją stronę internetową i przekształcić ich w klientów. Twoi agenci będą w stanie obsłużyć więcej niż jeden czat na żywo w tym samym czasie, zapisać transkrypt rozmowy i wysłać go na e-mail klienta, przekierować czat do innych agentów, i więcej.

Twoja firma zasługuje na najlepsze

WSPARCIE TECHNICZNE

Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby.

BEZPIECZEŃSTWO

Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa.

SKALABILOWOŚĆ

Zaspokajanie zwiększonego zapotrzebowania bez zbędnego pośpiechu. Aktywuj zdalnych agentów mniej niż w ciągu dnia. Stań się bardziej elastyczny dzięki naszemu rozwiązaniu contact center w chmurze.

CIĄGŁE
DOSKONALENIE

Bądź zawsze na bieżąco z naszym rozwiązaniem. Stale rozwijamy nowe funkcjonalności i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego oprogramowania. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych kosztów.

ROZWIĄZANIE W PEŁNI
OPARTE NA CHMURZE

Przejdź od przestarzałego systemu telefonicznego do rozwiązania wielokanałowego contact center opartego na chmurze. Zorganizuj pracę swoich zdalnych agentów w branży ubezpieczeniowej niezależnie od ich położenia geograficznego.

NAJWYŻSZA
JAKOŚĆ VOIPA

Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego contact center.

INTUICYJNY
INTERFEJS

Nie potrzebujesz personelu IT, aby skonfigurować nasze oprogramowanie call center dla branży ubezpieczeniowej. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Twoi nowi użytkownicy mogą polegać na ustawienia domyślne, a doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.

Chcesz zobaczyć jak twoja firma ubezpieczeniowa może skorzystać z naszego rozwiązania call center?

Poproś o demo i omów swoje główne wyzwania z naszymi ekspertami. .

Skontaktuj się z nami

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.