O nas

Historia naszego produktu

Nasza historia rozpoczęła się w 2010 roku od wielkiej chęci wniesienia znaczącego wkładu w szybko rozwijający się rynek contact center. Po ciernistej ścieżce prób i błędów, wypuściliśmy pierwsze innowacyjne rozwiązanie dla połączeń przychodzących, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje do odbierania i przetwarzania połączeń. Od tego czasu, dzięki zdobywaniu cennego doświadczenia i ciągłemu doskonaleniu, stworzyliśmy kilka różnych produktów i staliśmy się najlepszymi ekspertami w dziedzinie telefonii IP i rozwiązań dla contact center. Wprowadziliśmy na rynek udane oprogramowanie contact center, które przeszło wiele wersji i stało się bardzo popularne na rynku Wspólnoty Niepodległych Państw.

Obecnie, korzystając z naszego doświadczenia jako ekspertów w dziedzinie telekomunikacji, pracujemy nad produktem dla rynku międzynarodowego, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom bardziej skutecznie obrabiać leadów i zautomatyzować komunikację z klientami. Od czasu pierwszej premiery naszego oprogramowania Voiptime Cloud cold calling software w grudniu 2016 roku znacząco rozwinęliśmy rozwiązanie dla sprzedaży wewnętrznej, a teraz mamy 4 plany na wszelkiego rodzaju potrzeby i wymagania

W 2017 roku nasza ciężka praca i ogromny wysiłek zostały nagrodzone nagrodami 'Rising Star' i 'Great User Experience' przez znanego recenzenta rozwiązań software'owych FinancesOnline.

Nasze główne oprogramowanie call center - Voiptime Contact Center - zostało dwukrotnie nagrodzone przez SoftwareSuggest: w 2019 roku zostało uznane za "Najlepsze oprogramowanie użytkowe", a w 2020 roku za "Oprogramowanie rekomendowane przez użytkowników".

O nas -  Wirtualne Call Center Voiptime Cloud
Rising Star (Wschodząca Gwiazda)
O nas -  Wirtualne Call Center Voiptime Cloud
Best Usability Software (Najlepsze oprogramowanie użytkowe)
O nas -  Wirtualne Call Center Voiptime Cloud
User Recommended Software (Oprogramowanie zalecane przez użytkownika)

Nasza misja

Tworząc produkt, mamy na uwadze 3 główne zasady: UCZYNIĆ GO PROSTYM, SKUTECZNYM, INNOWACYJNYM. Dlatego też naszym celem jest pomoc przedstawicielom handlowym i menedżerom, aby proces wywoływania był szybszy, lepiej zorganizowany i mniej czasochłonny, aby mogli zwiększyć sprzedaż oraz podejmować lepsze i bardziej racjonalne decyzje biznesowe. Nigdy nie poprzestajemy na dokonanych osiągnięciach i dzień po dniu ulepszamy nasze produkty, aby nasz klient był absolutnie zadowolonym, a także otworzyć przed nim nowe horyzonty. Największą nagrodą dla nas jest obserwowanie sukcesu naszego klienta i wysłuchanie jego pozytywnych opinii.

O nas -  Wirtualne Call Center Voiptime Cloud
O nas -  Wirtualne Call Center Voiptime Cloud

Nasz zespół

Jesteśmy młodym i podobnie myślącym zespołem profesjonalistów, których łączy wspólna idea tworzenia innowacyjnej przyszłości. Jako ciężko pracujący i nastawiony na sukces zespół wiemy również jak się zrelaksować, dobrze się bawić i cieszyć się każdą wspólnie spędzoną minutą. Chodzimy na jogging, medytujemy, gramy w tenisa stołowego i utrzymujemy się w dobrej formie. Mimo, że jesteśmy różni, mamy jedną wspólną rzecz dla wszystkich: uwielbiamy i cenimy to, co robimy i zawsze dążymy do doskonałości.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Polityka prywatności.