Oprogramowanie call center
dla e-commerce i handlu detalicznego
Zapewnij wyjątkowe wrażenia klientom
dzięki oprogramowaniu call center all-in-one
Chcesz zobaczyć, jak zapewnić
najwyższą jakość obsługi klienta za pomocą naszego rozwiązania call center?
Skontaktuj się z nami i poproś o demo!
ZAPLANUJ DEMOFunkcje oprogramowania call center dla e-commerce
Integracja z dowolnym systemem CRM
Zidentyfikuj klienta bez wysiłku za pomocą danych o jego ostatnich zamówieniach z CRM w interfejsie Voiptime Cloud Contact Center. Dzięki naszemu oprogramowaniu call center dla e-Commerce, będziesz miał wystarczająco dużo kontekstu za każdym razem, gdy zadzwonisz, aby dokonać sprzedaży krzyżowej i upsell. Zwiększ lojalność swoich klientów poprzez pełną integrację z systemem CRM. Twoi operatorzy będą mogli świadczyć spersonalizowane usługi z pomocą aktualnych informacji o każdym kliencie.
Predictive Dialer
Dostarczaj swoim klientom odpowiednie powiadomienia za pomocą kampanii outboundowych w swoim call center e-commerce. Twoi agenci nie będą musieli słyszeć sygnałów dźwiękowych, ponieważ system automatycznie wybiera klientów i łączy operatorów tylko z połączeniami na żywo podczas pierwszego powitania. Jest to świetny sposób na skrócenie czasu bezczynności Twoich agentów i zwiększenie ich wydajności.
Łatwa konstrukcja skryptu rozmowy
Nasz podręczny konstruktor skryptów pozwala na ustawienie skryptów rozmowy dla każdej potrzeby i każdego produktu. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert, aby poprawić wydajność agenta. Skróć czas, jaki operator poświęca na wyszukiwanie, wyświetlając stronę internetową lub interfejs internetowy systemu CRM w postaci bloku skryptów rozmowy.
Monitorowanie połączeń
Dołącz do rozmowy na żywo w trzech różnych trybach (konferencji, anonimowym, podpowiedzi). Wybierz sposób dołączenia do rozmowy, od cichego monitorowania do połączenia z dialogiem. Nasza funkcja monitorowania rozmowy będzie bardzo pomocna przy szkoleniu agentów, coachingu i rozwiązywaniu sporów.
Zarządzanie jakością
Oceń interakcję agencja-klient z naszym rozwiązaniem call center dla e-Commerce, tworząc karty oceny z własnymi kryteriami i dołączając odpowiednie nagranie rozmowy. Funkcja ta pozwala na śledzenie wydajności agenta w czasie, identyfikację możliwości coachingu i wiele innych.
Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
Aby działać z powodzeniem, e-сommerce contact center potrzebuje stałego śledzenia wydajności zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Voiptime Contact Center zapewni Ci szczegółową analizę w czasie rzeczywistym wszystkich interakcji, jak również raportowanie podsumowujące.
IVR (Interaktywny system odpowiedzi głosowej)
Zapewnij wysokiej jakości samoobsługę poza godzinami pracy, dając swoim klientom informacje, które nie wymagają zaangażowania agenta (status zamówienia, sprawdzenie dostawy, itp.). Identyfikacja osób dzwoniących na podstawie danych z CRM i kierowanie ich do odpowiednich agentów. Nie przegap ani jednej okazji oferującej oddzwonienie z opcji kolejki w godzinach szczytu. Nasze oprogramowanie IVR pomoże Ci znacznie obniżyć koszty prowadzenia call center.
Web Callback
Skontaktuj się z odwiedzającymi Twoją stronę jak najszybciej! Zadzwoń prawie natychmiast po wypełnieniu formularzy, pozostawieniu prośby o oddzwonienie lub kupieniu czegoś w koszyku na Twojej stronie e-commerce. Zidentyfikuj dane klienta zebrane za pomocą formularza online, zweryfikuj szczegóły zamówienia i sprzedaj, gdy klient jest nadal zainteresowany Twoimi produktami. Nasze oprogramowanie automatycznie wybiera numery w danym momencie i łączy dostępnych agentów z "żywymi" klientami.
Czat internetowy
Zainstaluj widget czatu internetowego na swojej stronie internetowej i zacznij obsługiwać żądania klientów. Twoi agenci mogą inicjować rozmowy z odwiedzającymi witrynę, kierować je do bardziej wykwalifikowanych agentów, wysyłać historię korespondencji na adres e-mail klienta, a w razie potrzeby wymieniać się plikami.
Twój biznes zasługuje na to, co najlepsze
- WSPARCIE
Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby. - ROZWIĄZANIE W PEŁNI OPARTE NA CHMURZE
Przejście z przestarzałego systemu telefonów biznesowych do rozwiązania contact center w chmurze. Organizuj pracę swoich zdalnych agentów niezależnie od ich położenia geograficznego. Po prostu podłącz i używaj! - SKALABILOWOŚĆ
Zaspokajanie popytu sezonowego bez zbędnego zgiełku. Aktywuj zdalnych agentów mniej niż w ciągu dnia dzięki wygodnemu interfejs oferowany przez nasz system obsługi klienta. - CIĄGŁE DOSKONALENIE
Stale rozwijamy nowe funkcjonalności i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego rozwiązania contact center. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych kosztów.
- NAJWYŻSZA JAKOŚĆ VOIPA
Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc Ci w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego call center dla eCommerce. - BEZPIECZEŃSTWO
Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. - INTUICYJNY INTERFEJS
Do konfiguracji naszego oprogramowania contact center nie jest wymagany żaden personel IT. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Nowicjusze z wirtualne call center mogą polegać na ustawieniach domyślnych, natomiast doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: