English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

Oprogramowanie call center
dla e-commerce i handlu detalicznego

Zapewnij wyjątkowe wrażenia klientom
dzięki oprogramowaniu call center all-in-one

Skontaktuj się z nami

Najważniejsze korzyści płynące z naszego oprogramowania call center dla e-Commerce

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Poznaj swojego klienta

Skróć czas realizacji zamówienia lub reklamacji za pomocą kart klienta z pełną historią zamówień i bazami wiedzy klienta. Twoi agenci zawsze mają wystarczająco dużo informacji, aby zapewnić niezapomnianą obsługę klienta.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Zapewnij spójną obsługę klienta

Zapewnij równie wysoką jakość obsługi klienta poprzez wszystkie kanały komunikacji (rozmowy, czaty internetowe, e-maile, itp.) na jednej wielokanałowej platformie. Stworzenie ujednoliconych standardów contact center dla rozproszonych geograficznie zespołów.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Skróć czas oczekiwania na wszelkiego rodzaju zapytania

Połącz klienta z najbardziej wykwalifikowanym agentem za pomocą routingu wielokanałowego. Ustal priorytety dla różnych kanałów komunikacji lub agentów i dostosuj się do poziomu usług bez angażowania dodatkowych pracowników. Twoi klienci zawsze będą zadowoleni z usług e-Commerce call center.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Nie przegap ani jednej okazji

Bądź dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu i zapewnij najlepszą obsługę klientom na całym świecie dzięki samoobsługowemu menu IVR, czatom internetowym i natychmiastowemu oddzwonieniu po otrzymaniu zamówienia.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Zwiększ współczynnik konwersji sprzedaży

Pozwól swoim agentom skoncentrować się na prowadzeniu sprzedaży zamiast ręcznego wybierania numeru. Popraw swój NPS i zadowolenie klientów poprzez szybsze dostarczanie niezbędnych informacji klientom.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Personalizuj marketing up-sell

Uruchamiaj wychodzące kampanie telefoniczne dla programów lojalnościowych lub kontaktuj się z klientami, którzy od dłuższego czasu nie kupili nic w Twoim sklepie. Dzięki Predictive dialer Twoi agenci będą mogli zamknąć więcej sprzedaży dziennie, zamiast tracić czas na monotonne wybieranie numerów.

Chcesz zobaczyć, jak zapewnić

najwyższą jakość obsługi klienta za pomocą naszego rozwiązania call center?

Skontaktuj się z nami i poproś o demo!

ZAPLANUJ DEMO

Funkcje oprogramowania call center dla e-commerce

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Integracja z dowolnym systemem CRM

Zidentyfikuj klienta bez wysiłku za pomocą danych o jego ostatnich zamówieniach z CRM w interfejsie Voiptime Cloud Contact Center. Dzięki naszemu oprogramowaniu call center dla e-Commerce, będziesz miał wystarczająco dużo kontekstu za każdym razem, gdy zadzwonisz, aby dokonać sprzedaży krzyżowej i upsell. Zwiększ lojalność swoich klientów poprzez pełną integrację z systemem CRM. Twoi operatorzy będą mogli świadczyć spersonalizowane usługi z pomocą aktualnych informacji o każdym kliencie.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Predictive Dialer

Dostarczaj swoim klientom odpowiednie powiadomienia za pomocą kampanii outboundowych w swoim call center e-commerce. Twoi agenci nie będą musieli słyszeć sygnałów dźwiękowych, ponieważ system automatycznie wybiera klientów i łączy operatorów tylko z połączeniami na żywo podczas pierwszego powitania. Jest to świetny sposób na skrócenie czasu bezczynności Twoich agentów i zwiększenie ich wydajności.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Łatwa konstrukcja skryptu rozmowy

Nasz podręczny konstruktor skryptów pozwala na ustawienie skryptów rozmowy dla każdej potrzeby i każdego produktu. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert, aby poprawić wydajność agenta. Skróć czas, jaki operator poświęca na wyszukiwanie, wyświetlając stronę internetową lub interfejs internetowy systemu CRM w postaci bloku skryptów rozmowy.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Monitorowanie połączeń

Dołącz do rozmowy na żywo w trzech różnych trybach (konferencji, anonimowym, podpowiedzi). Wybierz sposób dołączenia do rozmowy, od cichego monitorowania do połączenia z dialogiem. Nasza funkcja monitorowania rozmowy będzie bardzo pomocna przy szkoleniu agentów, coachingu i rozwiązywaniu sporów.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Zarządzanie jakością

Oceń interakcję agencja-klient z naszym rozwiązaniem call center dla e-Commerce, tworząc karty oceny z własnymi kryteriami i dołączając odpowiednie nagranie rozmowy. Funkcja ta pozwala na śledzenie wydajności agenta w czasie, identyfikację możliwości coachingu i wiele innych.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Monitorowanie online i szczegółowe statystyki

Aby działać z powodzeniem, e-сommerce contact center potrzebuje stałego śledzenia wydajności zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Voiptime Contact Center zapewni Ci szczegółową analizę w czasie rzeczywistym wszystkich interakcji, jak również raportowanie podsumowujące.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

IVR (Interaktywny system odpowiedzi głosowej)

Zapewnij wysokiej jakości samoobsługę poza godzinami pracy, dając swoim klientom informacje, które nie wymagają zaangażowania agenta (status zamówienia, sprawdzenie dostawy, itp.). Identyfikacja osób dzwoniących na podstawie danych z CRM i kierowanie ich do odpowiednich agentów. Nie przegap ani jednej okazji oferującej oddzwonienie z opcji kolejki w godzinach szczytu. Nasze oprogramowanie IVR pomoże Ci znacznie obniżyć koszty prowadzenia call center.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Web Callback

Skontaktuj się z odwiedzającymi Twoją stronę jak najszybciej! Zadzwoń prawie natychmiast po wypełnieniu formularzy, pozostawieniu prośby o oddzwonienie lub kupieniu czegoś w koszyku na Twojej stronie e-commerce. Zidentyfikuj dane klienta zebrane za pomocą formularza online, zweryfikuj szczegóły zamówienia i sprzedaj, gdy klient jest nadal zainteresowany Twoimi produktami. Nasze oprogramowanie automatycznie wybiera numery w danym momencie i łączy dostępnych agentów z "żywymi" klientami.

Oprogramowanie call center dla e-commerce | Voiptime Cloud

Czat internetowy

Zainstaluj widget czatu internetowego na swojej stronie internetowej i zacznij obsługiwać żądania klientów. Twoi agenci mogą inicjować rozmowy z odwiedzającymi witrynę, kierować je do bardziej wykwalifikowanych agentów, wysyłać historię korespondencji na adres e-mail klienta, a w razie potrzeby wymieniać się plikami.

Twój biznes zasługuje na to, co najlepsze

  • WSPARCIE
    Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby.
  • ROZWIĄZANIE W PEŁNI OPARTE NA CHMURZE
    Przejście z przestarzałego systemu telefonów biznesowych do rozwiązania contact center w chmurze. Organizuj pracę swoich zdalnych agentów niezależnie od ich położenia geograficznego. Po prostu podłącz i używaj!
  • SKALABILOWOŚĆ
    Zaspokajanie popytu sezonowego bez zbędnego zgiełku. Aktywuj zdalnych agentów mniej niż w ciągu dnia dzięki wygodnemu interfejs oferowany przez nasz system obsługi klienta.
  • CIĄGŁE DOSKONALENIE
    Stale rozwijamy nowe funkcjonalności i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego rozwiązania contact center. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych kosztów.
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ VOIPA
    Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc Ci w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego call center dla eCommerce.
  • BEZPIECZEŃSTWO
    Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
  • INTUICYJNY INTERFEJS
    Do konfiguracji naszego oprogramowania contact center nie jest wymagany żaden personel IT. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Nowicjusze z wirtualne call center mogą polegać na ustawieniach domyślnych, natomiast doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.