System obsługi klienta
Voiptime Contact Center

Buduj lepsze relacje z klientami dzięki systemowi obsługi klienta. Zdobądź narzędzie do zarządzania i kontroli procesu interakcji z klientem i poprawnej obsługi klienta.

Skontaktuj się z nami

System obsługi klienta pozwala:

  • zarządzać, organizować i odpowiadać na wszystkie zgłoszenia od klientów;
  • śledzić wszystkie zgłoszenia klientów za pomocą raportów;
  • zrozumieć czas odpowiedzi na żądanie klienta;
  • otrzymywać powiadomienia o e-mailach bez odpowiedzi;
  • oceniać wyniki połączeń wychodzących w system obsługi klienta.

Zalety program do obsługi klienta Voiptime Contact Center

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Przekierowywanie połączeń i obsługa klienta online

System obsługi klienta wykorzystuje różne kryteria, aby zapewnić, że połączenia są kierowane do właściwego przedstawiciela. Voiptime CC system obsługi klienta z automatyczną dystrybucją połączeń (ACD system) może kierować połączenia w oparciu o to, którzy agenci czekali najdłużej, odebrali najmniej połączeń dziennie lub mają najwyższy poziom umiejętności. Administratorzy mogą ustawić niestandardowe reguły routingu połączeń w program do obsługi klienta na podstawie bardziej subtelnych lub branżowych kryteriów (poziom usług, stan konta itp.).

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Automatyczna sekretarka

Automatyczny operator dla obsługi klienta jest łącznikiem pomiędzy połączeniem początkowym a kontaktem z przedstawicielem na żywo poprzez technologię interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR system), która umożliwia komputerowi dostarczanie dynamicznych odpowiedzi i parametrów na podstawie danych wprowadzanych z klawiatury, może odpowiadać na pytania i wykonywać zapytania (np. saldo konta bankowego lub aktywacja urządzenia).

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Raportowanie / analityka

System obsługi klienta może pomóc trenerom, menedżerom i szefom działów zarządzać swoimi zespołami i podejmować lepsze decyzje, zapewniając im dostęp do wskaźników połączeń (takich jak średni czas przetwarzania i przechowywania), rozwiązywania problemów i nagrywania rozmów w celu ułatwienia analizy.

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Przetwarzanie żądań

Przetwarzanie w jednym interfejsie system obsługi klienta dzięki integracji z CRM: wszystkie e-maile, komunikatory i czaty internetowe mogą być przetwarzane w interfejsie Voiptime CC system obsługi klienta, oszczędzając czas na przetwarzanie, a jednocześnie mając możliwość wglądu w całą historię zgłoszeń klientów i obsługi klienta.

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Kompleksowa obsługa klienta
program Voiptime Contact Center system obsługi klienta

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

E-commerce

  • Integracja z dowolnym systemem CRM
  • Predictive Dialer
  • Łatwa konstrukcja skryptu
  • Monitorowanie połączeń
  • Zarządzanie jakością
  • Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
  • IVR (Interaktywny system odpowiedzi głosowej)
  • Web Callback
  • Czat internetowy

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Telemarketing

  • 3 tryby wybierania numeru (Preview, Power and Predictive dialers)
  • Elastyczne i łatwe ustawienia kampanii
  • Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
  • Zarządzanie DNC
  • Zespoły agentów i priorytet zadań
  • Łatwa budowa skryptu
  • Auto Callback
  • Automatyczne wykrywanie automatu zgłoszeniowego

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Firmy ubezpieczeniowe

  • Ujednolicony pulpit agenta
  • Inteligentne trasowanie połączeń przychodzących
  • Elastyczna i łatwa konfiguracja kampanii
  • Szybkie tworzenie skryptów
  • Efektywne zarządzanie jakością
  • Zespoły agentów i priorytety zadań
  • Auto Callback
  • Web Chat

Zaufało nam już ponad 1000 firm

Pomagamy Twojej firmie osiągnąć sukces:

System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud
System obsługi klienta Voiptime Contact Center | Voiptime Cloud

Uzyskaj szczegółowe porady dotyczące poprawy obsługi klienta już teraz

Przekształć swoją obsługę klienta za pomocą
oprogramowanie Voiptime Contact Center!
Poproś o wycenę Uzyskaj rekomendacje

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Polityka prywatności.