System obsługi klienta
Voiptime Contact Center
Twojej firmie jest potrzebna kompleksowa obsługa klienta online? Potrzebujesz narzędzia do zarządzania i kontroli procesu interakcji z klientem? Zostaw zgłoszenie i dowiedz się, jak internetowy system obsługi klienta ulepszy relacje z klientami!
Skontaktuj się z namiSystem obsługi klienta - to:
Zwinna obsługa klientów
Program do obsługi klientów pomaga porządkować i odpowiadać na wszystkie zapytania klientów w jednym interfejsie – dzięki temu agenci nie zapomnią o żadnym zgłoszeniu. Proces obsługi klienta staje się prostszy, szybszy i lepiej zorganizowany dzięki automatyzacji.Kontrola
Obsługa klienta online – to śledzenie wszystkich zgłoszeń klientów za pomocą raportów. Program do obsługi klientów pozwala wygodnie monitorować przetwarzanie wszystkich żądań w raportach generowanych automatycznie, za wymagany okres.Analiza
Program do obsługi klienta – to możliwość przeanalizować średni czas odpowiedzi na żądanie klienta oraz inne wskaźniki efektywności call center. System do obsługi klienta pozwala śledzić podstawowe, a także indywidualne metryki, aby monitorować wydajność swojego contact center.
Przypomnienia
Program do obsługi klientów automatycznie wysyła powiadomienia o oczekujących wiadomości e-mail. Nie musisz się martwić o to, że proces obsługi klienta pominie zgłoszenia z alternatywnych kanałów komunikacji contact center.Monitoring KPI
Program do obsługi klienta pomaga oceniać kluczowe wskaźniki wydajności contact center, w tym wyniki połączeń wychodzących w system obsługi klienta i wiele innych. Obsługa klienta online – to również łatwy monitoring jej wyników online.Kompleksowa obsługa klienta online
za pomocą oprogramowania – to efektywne zarządzanie wewnętrznymi przepływami pracy i zewnętrzną komunikacją z klientami w jednym interfejsie. Obsługa klienta online jest monitorowana przez menedżerów łatwo, automatycznie i w czasie rzeczywistym. Chmurowe contact center – to instrument, dzięki któremu jest możliwa kompleksowa obsługa klienta, zautomatyzowana i ułatwiona zarówno dla klientów, jak i agentów.
Kompleksowa obsługa klienta
z program VoIPTime Contact Center
Program do obsługi klienta skutecznie zarządza procesem komunikacji z klientem. Dzięki wielokanałowości centrum kontaktowego klient ma możliwość skontaktować się z firmą w dogodny sposób. Poza tym, system obsługi klienta pomaga managerom zarządzać przepływami pracy w call center. Jakie branże mogą wykorzystać program do obsługi klientów, aby zapewnić skuteczną obsługę?
Wykorzystaj internetowy system obsługi klienta dla…
- Integracja z dowolnym systemem CRM
- Predictive Dialer
- Łatwa konstrukcja skryptu
- Monitorowanie połączeń
- Zarządzanie jakością
- Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
- IVR (Interaktywny system odpowiedzi głosowej)
- Web Callback
- Czat internetowy
- 3 tryby wybierania numeru (Preview, Power and Predictive dialers)
- Elastyczne i łatwe ustawienia kampanii
- Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
- Zarządzanie DNC
- Zespoły agentów i priorytet zadań
- Łatwa budowa skryptu
- Auto Callback
- Automatyczne wykrywanie automatu zgłoszeniowego
- Ujednolicony pulpit agenta
- Inteligentne trasowanie połączeń przychodzących
- Elastyczna i łatwa konfiguracja kampanii
- Szybkie tworzenie skryptów
- Efektywne zarządzanie jakością
- Zespoły agentów i priorytety zadań
- Auto Callback
- Web Chat
Kto jeszcze wykorzystuje program do obsługi klienta?
- Banki
- Sklepy internetowe
- Dostawcy Internetu
- Kliniki medyczne
- Działy wsparcia technicznego
- Firmy windykacyjne
- Serwisy referencyjne
- Centra analityczne
I każdy inny rodzaj biznesu, który chce zapewnić dobrą obsługę, mając pod ręką niezawodny zautomatyzowany system obsługi klienta.
Zaufało nam już ponad 1000 firm
Pomagamy Twojej firmie osiągnąć sukces
FAQ
Oto podstawowe funkcje, za pomocą których oprogramowanie optymalizuje, przyspiesza i koordynuje przepływy pracy call center.
- Zarządzaj kolejkami połączeń i zgłoszeń z innych kanałów w oparciu o poziom kompetencji agentów, a także zgodnie z poziomem obciążenia.
- Śledź kluczowe wskaźniki wydajności w call center, kontroluj utracone z klientem połączenia i słuchaj nagrań rozmów w celu monitorowania i poprawy jakości obsługi.
- Analizuj dane statystyczne w czasie rzeczywistym za pomocą pulpitów nawigacyjnych.
- Dokładnie obliczaj wymaganą liczbę operatorów na zmianę, w tym w godzinach szczytu.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: