English POBIERZ OFERTĘ ZAPLANUJ DEMO
+48-22-60-22-709

System obsługi klienta
Voiptime Contact Center

Twojej firmie jest potrzebna kompleksowa obsługa klienta online? Potrzebujesz narzędzia do zarządzania i kontroli procesu interakcji z klientem? Zostaw zgłoszenie i dowiedz się, jak internetowy system obsługi klienta ulepszy relacje z klientami!

Skontaktuj się z nami

System obsługi klienta - to:

  • Zwinna obsługa klientów


    Program do obsługi klientów pomaga porządkować i odpowiadać na wszystkie zapytania klientów w jednym interfejsie – dzięki temu agenci nie zapomnią o żadnym zgłoszeniu. Proces obsługi klienta staje się prostszy, szybszy i lepiej zorganizowany dzięki automatyzacji.
  • Kontrola


    Obsługa klienta online – to śledzenie wszystkich zgłoszeń klientów za pomocą raportów. Program do obsługi klientów pozwala wygodnie monitorować przetwarzanie wszystkich żądań w raportach generowanych automatycznie, za wymagany okres.
  • Analiza


    Program do obsługi klienta – to możliwość przeanalizować średni czas odpowiedzi na żądanie klienta oraz inne wskaźniki efektywności call center. System do obsługi klienta pozwala śledzić podstawowe, a także indywidualne metryki, aby monitorować wydajność swojego contact center.
  • Przypomnienia


    Program do obsługi klientów automatycznie wysyła powiadomienia o oczekujących wiadomości e-mail. Nie musisz się martwić o to, że proces obsługi klienta pominie zgłoszenia z alternatywnych kanałów komunikacji contact center.
  • Monitoring KPI


    Program do obsługi klienta pomaga oceniać kluczowe wskaźniki wydajności contact center, w tym wyniki połączeń wychodzących w system obsługi klienta i wiele innych. Obsługa klienta online – to również łatwy monitoring jej wyników online.
  • Kompleksowa obsługa klienta online


    za pomocą oprogramowania – to efektywne zarządzanie wewnętrznymi przepływami pracy i zewnętrzną komunikacją z klientami w jednym interfejsie. Obsługa klienta online jest monitorowana przez menedżerów łatwo, automatycznie i w czasie rzeczywistym. Chmurowe contact center – to instrument, dzięki któremu jest możliwa kompleksowa obsługa klienta, zautomatyzowana i ułatwiona zarówno dla klientów, jak i agentów.

Program do obsługi klientów Voiptime Contact Center: zalety

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Przekierowywanie połączeń i obsługa klienta online

System obsługi klienta wykorzystuje różne kryteria, dzięki którym połączenia są kierowane do właściwego agenta – znacznie przyspiesza to proces obsługi klienta. System obsługi klienta VoIPTime Contact Center z automatyczną dystrybucją połączeń (ACD system) może kierować połączenia w oparciu o takie czynniki jak obciążenie (w tym najdłużej oczekujący i najmniej zajęty agent), lub poziom umiejętności agenta. Administratorzy mogą również ustawić niestandardowe reguły routingu połączeń w program do obsługi klienta na podstawie bardziej subtelnych lub branżowych kryteriów (poziom usług, stan konta i inne ważne czynniki).

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Automatyczna sekretarka

Program do obsługi klientów – to szybki i wygodny kontakt z firmą 24/7! Internetowy system obsługi klienta zawiera automatyczną sekretarkę. Obsługa klientów call center na tym etapie jest zapewniona poprzez program do obsługi klienta i technologię IVR, która umożliwia dostarczanie dynamicznych odpowiedzi i parametrów na podstawie danych wprowadzanych z klawiatury. W ten sposób proces obsługi klienta zaczyna się jeszcze przed połączeniem z operatorem i staje się o wiele szybszy.

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Raportowanie i analityka

Programy do obsługi klientów mogą pomóc trenerom, menedżerom i szefom działów zarządzać swoimi zespołami i podejmować lepsze decyzje, analizując proces obsługi klienta. Program do obsługi klienta zapewniać im dostęp do wskaźników efektywności call center. Korzystaj z nagrań rozmów, aby ulepszać jakość obsługi i szkolić operatorów. System do obsługi klienta – to przejrzysta i sprawiedliwa ocena pracy agentów dla ulepszenia jakości obsługi!

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Przetwarzanie żądań

System obsługi klienta jest zintegrowany z CRM: wszystkie e-maile, wiadomości z komunikatorów i czatów internetowych mogą być przetwarzane w jednym interfejsie VoIPTime Contact Center. System obsługi klienta łączy wszystkie kanały komunikacji – klienci wybierają najdogodniejszy dla nich! Program do obsługi klienta oszczędza czas na przetwarzanie, a jednocześnie daje możliwość zapoznania się z całą historią zgłoszeń i obsługi klienta.

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Analiza nagrań i konwersacji

Wszystkie rozmowy w centrum kontaktowym są nagrywane. Opcja ta jest obowiązkowa nie tylko z prawnego punktu widzenia. Odsłuchiwanie nagrań rozmów pomaga nie tylko monitorować obsługę – zawsze miej pewność, że jest ona świadczona na poziomie zgodnym ze standardami firmy. A poza tym pomoże ją poprawiać: przecież nagrania rozmów mogą być wykorzystywane podczas szkoleń dla agentów firmy: możemy analizować zarówno udane, jak i nieudane przykłady rozmów z klientem.

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

Wiadomości z facebooka i czat na żywo

Nowoczesne centrum kontaktowe automatycznie zapewnia obsługę przez ten kanał komunikacji, który preferuje klient. W ten sposób agent ma uporządkowaną kolejkę żądań w jednym interfejsie i nie przegapi ani jednego żądania. A klient z kolei szybciej uzyska odpowiedź na swoje pytanie. Poza tym, wdrażając obsługę przez czat na żywo, możesz wyeliminować sytuacje, w których klienci komunikują z pracownikiem firmy bezpośrednio w komunikatorach, a nie przez czat dla biznesu.

Kompleksowa obsługa klienta
z program VoIPTime Contact Center

Program do obsługi klienta skutecznie zarządza procesem komunikacji z klientem. Dzięki wielokanałowości centrum kontaktowego klient ma możliwość skontaktować się z firmą w dogodny sposób. Poza tym, system obsługi klienta pomaga managerom zarządzać przepływami pracy w call center. Jakie branże mogą wykorzystać program do obsługi klientów, aby zapewnić skuteczną obsługę?
Wykorzystaj internetowy system obsługi klienta dla…

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
E-commerce
  • Integracja z dowolnym systemem CRM
  • Predictive Dialer
  • Łatwa konstrukcja skryptu
  • Monitorowanie połączeń
  • Zarządzanie jakością
  • Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
  • IVR (Interaktywny system odpowiedzi głosowej)
  • Web Callback
  • Czat internetowy
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Telemarketing
  • 3 tryby wybierania numeru (Preview, Power and Predictive dialers)
  • Elastyczne i łatwe ustawienia kampanii
  • Monitorowanie online i szczegółowe statystyki
  • Zarządzanie DNC
  • Zespoły agentów i priorytet zadań
  • Łatwa budowa skryptu
  • Auto Callback
  • Automatyczne wykrywanie automatu zgłoszeniowego
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Dla firm ubezpieczeniowych
  • Ujednolicony pulpit agenta
  • Inteligentne trasowanie połączeń przychodzących
  • Elastyczna i łatwa konfiguracja kampanii
  • Szybkie tworzenie skryptów
  • Efektywne zarządzanie jakością
  • Zespoły agentów i priorytety zadań
  • Auto Callback
  • Web Chat

Kto jeszcze wykorzystuje program do obsługi klienta?

  • Banki
  • Sklepy internetowe
  • Dostawcy Internetu
  • Kliniki medyczne
  • Działy wsparcia technicznego
  • Firmy windykacyjne
  • Serwisy referencyjne
  • Centra analityczne

I każdy inny rodzaj biznesu, który chce zapewnić dobrą obsługę, mając pod ręką niezawodny zautomatyzowany system obsługi klienta.

Zaufało nam już ponad 1000 firm

Pomagamy Twojej firmie osiągnąć sukces

Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta
Program do obsługi klienta - Kompleksowa obsługa klienta

FAQ

Czym jest obsługa klienta?
Dobra obsługa klienta – co to jest? Przede wszystkim chodzi o wygodną komunikację między firmą a klientem. Obsługa klienta program uzupełnia wszystkie niedogodności związane z dostępnością serwisu: porządkuje kolejki żądań, kierując je w jak najbardziej wygodny sposób, zapewnia alternatywne kanały komunikacji i łączy je wszystkie dla uporządkowanej i komfortowej pracy agentów. Programy do obsługi klienta – to przede wszystkim udoskonalona komunikacja!
Wybór odpowiedniego oprogramowania dla Twojej firmy
Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie dla contact center, przede wszystkim zdefiniuj potrzeby firmy, w tym liczbę agentów, którzy będą posługiwać się programem – właśnie od tego zależy cena oprogramowania, a także potrzebne dodatkowe funkcje. Który kanał klienci preferują dla komunikacji z firmą: są to połączenia, czy czaty na żywo? Być może, wolą komunikować się mailowo lub samodzielnie szukać odpowiedzi w wyczerpującej bazie wiedzy? Płać tylko za wymaganą liczbę pracowników i potrzebne funkcje. Obsługa klienta program działa jak klocki: dodawaj lub odejmuj w zależności od potrzeb.
Jakie korzyści płyną z oprogramowania do obsługi klienta?

Oto podstawowe funkcje, za pomocą których oprogramowanie optymalizuje, przyspiesza i koordynuje przepływy pracy call center.

  • Zarządzaj kolejkami połączeń i zgłoszeń z innych kanałów w oparciu o poziom kompetencji agentów, a także zgodnie z poziomem obciążenia.
  • Śledź kluczowe wskaźniki wydajności w call center, kontroluj utracone z klientem połączenia i słuchaj nagrań rozmów w celu monitorowania i poprawy jakości obsługi.
  • Analizuj dane statystyczne w czasie rzeczywistym za pomocą pulpitów nawigacyjnych.
  • Dokładnie obliczaj wymaganą liczbę operatorów na zmianę, w tym w godzinach szczytu.
Jak program do obsługi klientów pomaga oszczędzać koszty firmy?
Dzięki programowi, Interaktywnym menu głosowym i instrumentom samoobsługi Twoi klienci mogą komunikować się z firmą 24/7. Obsługuj większą liczbę połączeń za pomocą mniejszej liczby agentów.