Odkryj swój proces cold calling na nowo dzięki

Predictive dialer

Predictive dialer call center to inteligentny system automatycznego wybierania numerów telefonicznych do zarządzania połączeniami wychodzącymi.
Zaloguj się, filtruj leady według dowolnych kryteriów, stwórz kampanię w kilka minut i przetwarzaj ogromne bazy danych z najwyższą wydajnością. Najlepiej predictive dialing sprawdza się w przypadku zespołów składających się z 5+ agentów.

Zacznij dzwonić natychmiast!

  • Wzrost czasu rozmów do 300%
  • Do 20 równoczesnych prób połączeń na agenta
  • Elastyczne zarządzanie kampaniami i kompleksowe raportowanie
  • Wbudowany CRM i integracja poprzez API z innymi narzędziami
  • Predictive dialer zgodny z FCC
  • Intuicyjny interfejs dialer call center, który nie wymaga specjalnego szkolenia
  • Profesjonalny zespół wsparcia
  • Łatwy start bez konieczności instalacji dodatkowego sprzętu lub oprogramowania
  • Najwyższa jakość VOIP
  • Wybieranie numerów do ponad 200 krajów
POPROŚ O OFERTĘ
Niezbędne rozwiązania dla bezproblemowej pracy
Twojego call center w chmurze
Zarządzanie kampaniami telefonicznymi

Zapewnia menedżerom kampanii bieżący status aktywności agentów, raport postępu każdej kampanii trybu Predictive (status każdego połączenia, liczba zakończonych połączeń, data ostatniego połączenia) oraz pełne podsumowanie produktywności call center w czasie rzeczywistym. Jest to niezbędna funkcja do zarządzania, monitorowania i kontroli w chmurowym call center, i jest obsługiwana przez Predictive dialer.

Zaawansowane raportowanie połączeń

Oprogramowanie Predictive dialing oferuje kompleksowe raporty kampanii wychodzących, które zawierają szczegółowe informacje na temat każdej próby połączenia, czas trwania i status, agenta, który pracował z połączeniem, itp. Zaawansowane raportowanie zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o każdym połączeniu punkt po punkcie.

Nagrywanie rozmów głosowych

Aplikacja nagrywa każdą pojedynczą rozmowę, co jest ważną cechą zapewnienia jakości w oprogramowaniu cloud contact center. Predictive dialer umożliwia odsłuchanie każdej rozmowy między agentami a klientami, monitorowanie aktywności agentów i kontrolowanie ich wydajności, sprawdzanie, czy spełniają oni najwyższe standardy jakości i czy przestrzegają przepisów zgodności.

Elastyczne reguły ponownego wybierania numerów

Podczas pracy z zimną bazą niezwykle ważne jest, aby dotrzeć do jak największej liczby kontaktów. System Predictive dialer pozwala na skonfigurowanie interwałów ponownego wybierania numeru w przypadku nieudanych prób połączenia. Dzięki temu operatorzy będą w stanie przetworzyć do 100% kontaktów z listy.

Automatyczne oddzwanianie

Ta funkcja trybu Predictive umożliwia przedstawicielom handlowym tworzenie automatycznych oddzwonień podczas kampanii wychodzącej. Dialer predyktywny wygeneruje oddzwonienie i przekieruje połączenie do agenta, który w danej chwili nie jest zajęty.

Łatwe przełączanie pomiędzy trybami wybierania

Oprogramowanie contact center Voiptime Cloud udostępnia kilka trybów wybierania numerów. W zależności od Twoich potrzeb w danym momencie, pozwala na łatwe przełączanie się pomiędzy systemami Predictive dialer, Preview dialer, Power dialer (Progressive).

Zgodność z DNC

Wychodzące kampanie telefoniczne podlegają poważnym regulacjom prawnym i jest niezwykle ważne, aby call center był zgodny z polityką DNC. Predictive dialer został zaprojektowany, aby pomóc Twoim agentom pozostać w ramach wyznaczonych limitów; blokuje kontakty z czarnej listy oraz te, które wyraźnie poprosiły o nienawiązywanie kontaktu.

Wbudowany CRM

Nasze oprogramowanie call center posiada wbudowany CRM, więc nie ma potrzeby przechodzenia przez skomplikowaną i czasochłonną procedurę integracji. Ponadto, agenci mogą łatwo pobrać informacje o kliencie i wszystkie rekordy połączeń z CRM do późniejszego przeglądu.

Lokalne i międzynarodowe numery

Potencjalni klienci są mniej skłonni do odpowiadania na połączenia, jeśli numer jest zupełnie nieznany. Funkcja Local Caller ID w predictive dialer umożliwia Twojemu outbound call center zwiększenie wskaźników kontaktu. Dzięki platformie Voiptime Cloud możesz kupić numer DID z różnych regionów i łączyć się z większą liczbą leadów.

Skrypty

Nasz system call center konstruuje elastyczne skrypty, które będą wyświetlane na ekranie agenta obok karty klienta. Predictive dialer call center stworzy pomocne środowisko pracy dla operatorów, aby byli gotowi do radzenia sobie z trudnymi zapytaniami od swoich klientów i pomoże im w przestrzeganiu standardów komunikacji firmy i zapewnieniu najlepszej obsługi klienta.

Strefy czasowe

Ta funkcja wybierania w trybie Predictive pomoże Ci znaleźć najlepszy czas na komunikację w różnych regionach. Nasza aplikacja contact center wyświetli strefy czasowe klientów, dzięki czemu agenci będą mogli zaplanować swoją komunikację z wyprzedzeniem, nie martwiąc się, że mogą spowodować niedogodności dla swoich klientów, dzwoniąc późno w nocy.

Integracja API

Przyjazny dla użytkownika, pełnozakresowy interfejs programu aplikacyjnego (API) w Predictive dialer to świetne narzędzie, które umożliwia integrację rozwiązania Voiptime contact center z innymi aplikacjami biznesowymi, których używasz w swojej pracy.

Dlaczego warto z nami pracować
W pełni oparte
na chmurze rozwiązanie
Ta cecha umożliwia szybką i łatwą konfigurację automatycznego dialera oraz pozwala zaoszczędzić czas na organizowaniu pracy Twoich agentów niezależnie od ich lokalizacji.
Intuicyjny interfejs
Nie potrzebujesz dodatkowych szkoleń ani personelu IT, aby zainstalować i utrzymać naszą platformę call center. Zacznij dzwonić natychmiast!
Skalowalność
Usuń lub dodaj liczbę agentów w zależności od potrzeb. Ta funkcja jest szczególnie doskonała dla sezonowych call center.
Przejrzysty cennik
Nie wymagamy żadnych ukrytych opłat ani dodatkowych opłat za kanały wychodzące. Zawsze dostajesz to, za co płacisz.
Niezawodna strona i profesjonalne usługi
Gwarantujemy 99,9% czasu pracy, doskonałą obsługę klienta i wsparcie techniczne, aby pomóc Ci rozwiązać wszystkie problemy związane z aplikacją contact center.
Pełne bezpieczeństwo
Twoje dane są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez zapory sieciowe, dzięki czemu możesz być pewien najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Potrój swoje rozmowy sprzedażowe z Predictive dialing!

POPROŚ O WYCENĘ

Korzystanie z oprogramowania Predictive dialer
jest proste jak raz-dwa-trzy
1
Importuj lub filtruj kontakty do wybierania
2
Sprawdź ustawienia kampanii
3
Spraw, aby agenci byli GOTOWI do obsługi połączeń
Wystarczy monitorować proces, a dialer automatyczny zrobi resztę.
Rozwiązania programowe Predictive Dialer
są niezwykle skuteczne w przypadku:
  • Wielokrotnych kampanii wychodzących
  • Kampanii sprzedażowych i telemarketingowych
  • Windykacja należności
  • Usługi profesjonalne w BPO
  • Dzwonienie w sprawach hipotecznych i ubezpieczeniowych
  • HR i rekrutacja
  • Pozyskiwanie funduszy dla organizacji non-profit
  • Predictive dialer dla celów polityki
Czy chcesz zobaczyć Predictive dialer w akcji?
Skontaktuj się z działem sprzedaży teraz i poproś o spersonalizowaną wycenę.

POPROŚ O WYCENĘ SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Privacy Notice.