Odkryj swój proces cold calling na nowo dzięki
Predictive Dialer
Predictive dialer call center to inteligentny system automatycznego wybierania numerów telefonicznych do zarządzania połączeniami wychodzącymi.
Zaloguj się, filtruj leady według dowolnych kryteriów, stwórz kampanię w kilka minut i przetwarzaj ogromne bazy danych z najwyższą wydajnością. Najlepiej predictive dialing sprawdza się w przypadku zespołów składających się z 5+ agentów.
Jak dziala Predictive Dialer?
Algorytm wybierania predykcyjnego oblicza liczbę zgłoszeń, które należy zebrać dla grupy operatorów w automatycznej obsłudze połączeń, na podstawie wielu wskaźników statystycznych (m.in. średniego czasu trwania rozmowy, czasu trwania post-processingu połączenia (Working Time) oraz procentu callbacków na podstawie bazy telemarketingowej). W trybie predykcyjnym system automatycznie przewiduje przedziały czasowe, w których operator będzie dostępny i wykonuje połączenie wychodzące, gdy jest szansa, że za kilka sekund pojawi się dostępny operator.
Niezbędne rozwiązania dla bezproblemowej pracy
Twojego call center w chmurze
Zarządzanie kampaniami telefonicznymi
Zapewnia menedżerom kampanii bieżący status aktywności agentów, raport postępu każdej kampanii trybu Predictive (status każdego połączenia, liczba zakończonych połączeń, data ostatniego połączenia) oraz pełne podsumowanie produktywności call center w czasie rzeczywistym. Jest to niezbędna funkcja do zarządzania, monitorowania i kontroli w chmurowym call center, i jest obsługiwana przez Predictive dialer.
Zaawansowane raportowanie połączeń
Oprogramowanie Predictive dialing oferuje kompleksowe raporty kampanii wychodzących, które zawierają szczegółowe informacje na temat każdej próby połączenia, czas trwania i status, agenta, który pracował z połączeniem, itp. Zaawansowane raportowanie zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o każdym połączeniu punkt po punkcie.
Nagrywanie rozmów głosowych
Aplikacja nagrywa każdą pojedynczą rozmowę, co jest ważną cechą zapewnienia jakości w oprogramowaniu cloud contact center. Predictive dialer umożliwia odsłuchanie każdej rozmowy między agentami a klientami, monitorowanie aktywności agentów i kontrolowanie ich wydajności, sprawdzanie, czy spełniają oni najwyższe standardy jakości i czy przestrzegają przepisów zgodności.
Elastyczne reguły ponownego wybierania numerów
Podczas pracy z zimną bazą niezwykle ważne jest, aby dotrzeć do jak największej liczby kontaktów. System Cloud Predictive dialer pozwala na skonfigurowanie interwałów ponownego wybierania numeru w przypadku nieudanych prób połączenia. Dzięki temu operatorzy będą w stanie przetworzyć do 100% kontaktów z listy.
Automatyczne oddzwanianie
Ta funkcja trybu Predictive umożliwia przedstawicielom handlowym tworzenie automatycznych oddzwonień podczas kampanii wychodzącej. Dialer predyktywny wygeneruje oddzwonienie i przekieruje połączenie do agenta, który w danej chwili nie jest zajęty.
Łatwe przełączanie pomiędzy trybami wybierania
Oprogramowanie contact center Voiptime Cloud udostępnia kilka trybów wybierania numerów. W zależności od Twoich potrzeb w danym momencie, pozwala na łatwe przełączanie się pomiędzy systemami Predictive dialer, Preview dialer, Power dialer (Progressive).
Zgodność z DNC
Wychodzące kampanie telefoniczne podlegają poważnym regulacjom prawnym i jest niezwykle ważne, aby call center był zgodny z polityką DNC. Predictive dialer został zaprojektowany, aby pomóc Twoim agentom pozostać w ramach wyznaczonych limitów; blokuje kontakty z czarnej listy oraz te, które wyraźnie poprosiły o nienawiązywanie kontaktu.
Wbudowany CRM
Nasze oprogramowanie call center posiada wbudowany CRM, więc nie ma potrzeby przechodzenia przez skomplikowaną i czasochłonną procedurę integracji. Ponadto, agenci mogą łatwo pobrać informacje o kliencie i wszystkie rekordy połączeń z CRM do późniejszego przeglądu.
Lokalne i międzynarodowe numery
Potencjalni klienci są mniej skłonni do odpowiadania na połączenia, jeśli numer jest zupełnie nieznany. Funkcja Local Caller ID w predictive dialer umożliwia Twojemu outbound call center zwiększenie wskaźników kontaktu. Dzięki platformie Voiptime Cloud możesz kupić numer DID z różnych regionów i łączyć się z większą liczbą leadów.
Skrypty rozmów
Nasz system call center konstruuje elastyczne skrypty rozmów, które będą wyświetlane na ekranie agenta obok karty klienta. Predictive dialer call center stworzy pomocne środowisko pracy dla operatorów, aby byli gotowi do radzenia sobie z trudnymi zapytaniami od swoich klientów i pomoże im w przestrzeganiu standardów komunikacji firmy i zapewnieniu najlepszej obsługi klienta.
Strefy czasowe
Ta funkcja wybierania w trybie Predictive pomoże Ci znaleźć najlepszy czas na komunikację w różnych regionach. Nasza aplikacja contact center wyświetli strefy czasowe klientów, dzięki czemu agenci będą mogli zaplanować swoją komunikację z wyprzedzeniem, nie martwiąc się, że mogą spowodować niedogodności dla swoich klientów, dzwoniąc późno w nocy.
Integracja API
Przyjazny dla użytkownika, pełnozakresowy interfejs programu aplikacyjnego (API) w Predictive dialer to świetne narzędzie, które umożliwia integrację rozwiązania Voiptime contact center z innymi aplikacjami biznesowymi, których używasz w swojej pracy.
Zacznij dzwonić natychmiast!
- Wzrost czasu w rozmowie przez agenta do 300%
- Do 20 równoczesnych prób połączeń na agenta
- Elastyczne zarządzanie kampaniami i kompleksowe raportowanie
- Wbudowany CRM i integracja poprzez API z innymi narzędziami
- Intuicyjny interfejs dialer call center, który nie wymaga specjalnego szkolenia
- Stały przepływ połączeń i skrócony czas bezczynności agenta między połączeniami
- Łatwy start bez konieczności instalacji dodatkowego sprzętu lub oprogramowania
- Najwyższa jakość VOIP
- Wybieranie numerów do ponad 200 krajów
Czy chcesz zobaczyć Predictive dialer w akcji?
Skontaktuj się z działem sprzedaży teraz i poproś o spersonalizowaną wycenę.
Potrój swoje rozmowy sprzedażowe z Predictive dialing!
POPROŚ O WYCENĘKorzystanie z oprogramowania Predictive dialer
jest proste jak raz-dwa-trzy
1 Importuj lub filtruj kontakty do wybierania
2 Sprawdź ustawienia kampanii
3 Spraw, aby agenci byli GOTOWI do obsługi połączeń
Wystarczy monitorować proces, a dialer automatyczny zrobi resztę.
Rozwiązania programowe Predictive Dialer
są niezwykle skuteczne w przypadku:
- Wielokrotnych kampanii wychodzących
- Kampanii sprzedażowych i telemarketingowych
- Windykacja należności
- Usługi profesjonalne w BPO
- Dzwonienie w sprawach hipotecznych i ubezpieczeniowych
- HR i rekrutacja
- Pozyskiwanie funduszy dla organizacji non-profit
- Predictive dialer dla celów polityki
Dlaczego warto z nami pracować
na chmurze rozwiązanie
Ta cecha umożliwia szybką i łatwą konfigurację automatycznego dialera oraz pozwala zaoszczędzić czas na organizowaniu pracy Twoich agentów niezależnie od lokalizacji ich pracy zdalnej. Konfiguracja naszego rozwiązania w chmurze trwa 24 godziny po dostarczeniu niezbędnych informacji.
Nie potrzebujesz dodatkowych szkoleń ani personelu IT, aby zainstalować i utrzymać naszą platformę call center. Zacznij dzwonić natychmiast!
Usuń lub dodaj liczbę agentów w zależności od potrzeb. Ta funkcja jest szczególnie doskonała dla sezonowych call center.
Nie wymagamy żadnych ukrytych opłat ani dodatkowych opłat za kanały wychodzące. Zawsze dostajesz to, za co płacisz.
Gwarantujemy 99,9% czasu działania, doskonała efektywność wykazana przez system obsługi klienta i wsparcie techniczne, aby pomóc Ci rozwiązać wszystkie problemy związane z aplikacją contact center.
Twoje dane są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez zapory sieciowe, dzięki czemu możesz być pewien najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Kluczowe cechy
naszego rozwiązania contact center
- Zunifikowany interfejs agenta (głos, czat, e-mail)
- Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
- Integracja telefonii komputerowej (CTI)
- CTI Screen Pop
- Inteligentne kierowanie połączeń
- System interaktywnych odpowiedzi głosowych (połączenie IVR system)
- Skrypty rozmów
- Predictive, Progressive i Preview dialery
- Narzędzia do zarządzania centrum telefonicznym
- Czarna lista numerów
- Nagrywanie rozmów
- Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i monitorowanie połączeń na żywo
- Raportowanie historyczne
- Integracje CRM
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie pracownikami
- Numery lokalne i bezpłatne
- Opcja BYOC (przynieś własnego operatora)
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Co to jest cloud predictive dialer i dlaczego potrójnie zwiększa produktywność?
Jest to jeden z rodzajów oprogramowania do automatycznego wybierania numerów, naturalnie zaprojektowany dla każdego biurowego lub zdalnego outbound call center, którego celem jest maksymalny kontakt w minimalnym czasie. Nadaje się do działań telemarketingowych i docierania do leadów i klientów zimnej bazy. On jest w pełni funkcjonalny, gdy masz co najmniej pięciu agentów dostępnych dla kampanii telefonicznej.
Jakie są metryki KPI oprogramowania cloud predictive dialer, które musisz śledzić, aby stale osiągać zyski?
Abandon rate (AR) jest jedną z najbardziej krytycznych metryk KPI, ponieważ jest regulowana i monitorowana przez agencje federalne w USA, Ofcom w Wielkiej Brytanii i większość krajów rozwiniętych. FCC i Ofcom ograniczają tę metrykę o 3%.
A większość agencji na całym świecie ma od 3% do 5%. Dlatego w oprogramowaniu do wybierania predykcyjnego Voiptime Сloud skoki AR są identyfikowane natychmiast i w razie potrzeby system zwalnia tempo wybierania.
Średnie opóźnienie odpowiedzi (AAD) to kolejna metryka, którą powinieneś stale przeglądać. Pokazuje ona w sekundach, ile czasu Twoi potencjalni klienci czekają na połączenie z żywym agentem, zanim się rozłączą.
Obłożenie agentów. Obłożenie agenta to rzeczywisty czas rozmów, jaki agenci spędzają (w minutach i sekundach) podczas całej zmiany roboczej.
Czas bezczynności agenta. Czas bezczynności to bezproduktywne czynności, takie jak oczekiwanie na rozpoczęcie kampanii, połączenia przychodzące, poszukiwanie dodatkowych informacji o potencjalnych klientach itp.
Średni wskaźnik zajętości (ASR). Metryka ta wskazuje procent kontaktów z żywymi leadami i klientami w stosunku do nieudanych prób wybierania numeru.
Jaka jest kluczowa różnica pomiędzy dialerami predykcyjnymi, power (progresywnymi) i preview?
Istnieją znaczące różnice między trybami Predictive i Power, które musisz zrozumieć. Celem systemu wybierania predykcyjnego jest jednoczesne wybieranie kolejnego numeru telefonu z listy, gdy oczekuje się zakończenia rozmowy. Z drugiej strony, power dialer łączy agentów z jednym konsumentem na raz, dopóki nie będą gotowi na kolejne połączenie.
A Preview dialer deleguje agentowi możliwość wyboru odpowiednich numerów z listy. Po ocenie i rozważeniu, agent podejmuje decyzję o zadzwonieniu lub nie. Dodatkowo dostarcza informacji o każdym konsumencie. Na przykład, dostępne szczegóły konta, nazwisko, adres, karta kredytowa, aktywność zakupowa, itp.
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz: