Odkryj swój proces cold calling na nowo dzięki

Predictive dialer

Predictive dialer call center to inteligentny system automatycznego wybierania numerów telefonicznych do zarządzania połączeniami wychodzącymi.
Zaloguj się, filtruj leady według dowolnych kryteriów, stwórz kampanię w kilka minut i przetwarzaj ogromne bazy danych z najwyższą wydajnością. Najlepiej predictive dialing sprawdza się w przypadku zespołów składających się z 5+ agentów.

Jak dziala Predictive dialer?

Algorytm wybierania predykcyjnego oblicza liczbę zgłoszeń, które należy zebrać dla grupy operatorów w automatycznej obsłudze połączeń, na podstawie wielu wskaźników statystycznych (m.in. średniego czasu trwania rozmowy, czasu trwania post-processingu połączenia (Working Time) oraz procentu callbacków na podstawie bazy telemarketingowej). W trybie predykcyjnym system automatycznie przewiduje przedziały czasowe, w których operator będzie dostępny i wykonuje połączenie wychodzące, gdy jest szansa, że za kilka sekund pojawi się dostępny operator.

Zacznij dzwonić natychmiast!

  • Wzrost czasu w rozmowie przez agenta do 300%
  • Do 20 równoczesnych prób połączeń na agenta
  • Elastyczne zarządzanie kampaniami i kompleksowe raportowanie
  • Wbudowany CRM i integracja poprzez API z innymi narzędziami
  • Intuicyjny interfejs dialer call center, który nie wymaga specjalnego szkolenia
  • Stały przepływ połączeń i skrócony czas bezczynności agenta między połączeniami
  • Łatwy start bez konieczności instalacji dodatkowego sprzętu lub oprogramowania
  • Najwyższa jakość VOIP
  • Wybieranie numerów do ponad 200 krajów
POPROŚ O OFERTĘ
Niezbędne rozwiązania dla bezproblemowej pracy
Twojego call center w chmurze
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Zarządzanie kampaniami telefonicznymi

Zapewnia menedżerom kampanii bieżący status aktywności agentów, raport postępu każdej kampanii trybu Predictive (status każdego połączenia, liczba zakończonych połączeń, data ostatniego połączenia) oraz pełne podsumowanie produktywności call center w czasie rzeczywistym. Jest to niezbędna funkcja do zarządzania, monitorowania i kontroli w chmurowym call center, i jest obsługiwana przez Predictive dialer.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Zaawansowane raportowanie połączeń

Oprogramowanie Predictive dialing oferuje kompleksowe raporty kampanii wychodzących, które zawierają szczegółowe informacje na temat każdej próby połączenia, czas trwania i status, agenta, który pracował z połączeniem, itp. Zaawansowane raportowanie zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o każdym połączeniu punkt po punkcie.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Nagrywanie rozmów głosowych

Aplikacja nagrywa każdą pojedynczą rozmowę, co jest ważną cechą zapewnienia jakości w oprogramowaniu cloud contact center. Predictive dialer umożliwia odsłuchanie każdej rozmowy między agentami a klientami, monitorowanie aktywności agentów i kontrolowanie ich wydajności, sprawdzanie, czy spełniają oni najwyższe standardy jakości i czy przestrzegają przepisów zgodności.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Elastyczne reguły ponownego wybierania numerów

Podczas pracy z zimną bazą niezwykle ważne jest, aby dotrzeć do jak największej liczby kontaktów. System Cloud Predictive dialer pozwala na skonfigurowanie interwałów ponownego wybierania numeru w przypadku nieudanych prób połączenia. Dzięki temu operatorzy będą w stanie przetworzyć do 100% kontaktów z listy.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Automatyczne oddzwanianie

Ta funkcja trybu Predictive umożliwia przedstawicielom handlowym tworzenie automatycznych oddzwonień podczas kampanii wychodzącej. Dialer predyktywny wygeneruje oddzwonienie i przekieruje połączenie do agenta, który w danej chwili nie jest zajęty.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Łatwe przełączanie pomiędzy trybami wybierania

Oprogramowanie contact center Voiptime Cloud udostępnia kilka trybów wybierania numerów. W zależności od Twoich potrzeb w danym momencie, pozwala na łatwe przełączanie się pomiędzy systemami Predictive dialer, Preview dialer, Power dialer (Progressive).

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Zgodność z DNC

Wychodzące kampanie telefoniczne podlegają poważnym regulacjom prawnym i jest niezwykle ważne, aby call center był zgodny z polityką DNC. Predictive dialer został zaprojektowany, aby pomóc Twoim agentom pozostać w ramach wyznaczonych limitów; blokuje kontakty z czarnej listy oraz te, które wyraźnie poprosiły o nienawiązywanie kontaktu.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Wbudowany CRM

Nasze oprogramowanie call center posiada wbudowany CRM, więc nie ma potrzeby przechodzenia przez skomplikowaną i czasochłonną procedurę integracji. Ponadto, agenci mogą łatwo pobrać informacje o kliencie i wszystkie rekordy połączeń z CRM do późniejszego przeglądu.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Lokalne i międzynarodowe numery

Potencjalni klienci są mniej skłonni do odpowiadania na połączenia, jeśli numer jest zupełnie nieznany. Funkcja Local Caller ID w predictive dialer umożliwia Twojemu outbound call center zwiększenie wskaźników kontaktu. Dzięki platformie Voiptime Cloud możesz kupić numer DID z różnych regionów i łączyć się z większą liczbą leadów.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Skrypty

Nasz system call center konstruuje elastyczne skrypty, które będą wyświetlane na ekranie agenta obok karty klienta. Predictive dialer call center stworzy pomocne środowisko pracy dla operatorów, aby byli gotowi do radzenia sobie z trudnymi zapytaniami od swoich klientów i pomoże im w przestrzeganiu standardów komunikacji firmy i zapewnieniu najlepszej obsługi klienta.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Strefy czasowe

Ta funkcja wybierania w trybie Predictive pomoże Ci znaleźć najlepszy czas na komunikację w różnych regionach. Nasza aplikacja contact center wyświetli strefy czasowe klientów, dzięki czemu agenci będą mogli zaplanować swoją komunikację z wyprzedzeniem, nie martwiąc się, że mogą spowodować niedogodności dla swoich klientów, dzwoniąc późno w nocy.

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Integracja API

Przyjazny dla użytkownika, pełnozakresowy interfejs programu aplikacyjnego (API) w Predictive dialer to świetne narzędzie, które umożliwia integrację rozwiązania Voiptime contact center z innymi aplikacjami biznesowymi, których używasz w swojej pracy.

Dlaczego warto z nami pracować
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
W pełni oparte
na chmurze rozwiązanie
Ta cecha umożliwia szybką i łatwą konfigurację automatycznego dialera oraz pozwala zaoszczędzić czas na organizowaniu pracy Twoich agentów niezależnie od lokalizacji ich pracy zdalnej. Konfiguracja naszego rozwiązania w chmurze trwa 24 godziny po dostarczeniu niezbędnych informacji.
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Intuicyjny interfejs
Nie potrzebujesz dodatkowych szkoleń ani personelu IT, aby zainstalować i utrzymać naszą platformę call center. Zacznij dzwonić natychmiast!
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Skalowalność
Usuń lub dodaj liczbę agentów w zależności od potrzeb. Ta funkcja jest szczególnie doskonała dla sezonowych call center.
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Przejrzysty cennik
Nie wymagamy żadnych ukrytych opłat ani dodatkowych opłat za kanały wychodzące. Zawsze dostajesz to, za co płacisz.
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Niezawodna strona i profesjonalne usługi
Gwarantujemy 99,9% czasu działania, doskonałą obsługę klienta i wsparcie techniczne, aby pomóc Ci rozwiązać wszystkie problemy związane z aplikacją contact center.
Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud
Pełne bezpieczeństwo
Twoje dane są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez zapory sieciowe, dzięki czemu możesz być pewien najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Potrój swoje rozmowy sprzedażowe z Predictive dialing!

POPROŚ O WYCENĘ

Korzystanie z oprogramowania Predictive dialer
jest proste jak raz-dwa-trzy
1
Importuj lub filtruj kontakty do wybierania
2
Sprawdź ustawienia kampanii
3
Spraw, aby agenci byli GOTOWI do obsługi połączeń
Wystarczy monitorować proces, a dialer automatyczny zrobi resztę.
Rozwiązania programowe Predictive Dialer
są niezwykle skuteczne w przypadku:
  • Wielokrotnych kampanii wychodzących
  • Kampanii sprzedażowych i telemarketingowych
  • Windykacja należności
  • Usługi profesjonalne w BPO
  • Dzwonienie w sprawach hipotecznych i ubezpieczeniowych
  • HR i rekrutacja
  • Pozyskiwanie funduszy dla organizacji non-profit
  • Predictive dialer dla celów polityki

Kluczowe cechy
naszego rozwiązania contact center

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime Cloud Zunifikowany interfejs agenta (głos, czat, e-mail)

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudAutomatyczna dystrybucja połączeń (ACD)

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudIntegracja telefonii komputerowej (CTI)

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudCTI Screen Pop

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudInteligentne kierowanie połączeń

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudSystem interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR system)

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudSkrypty rozmów

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudPredictive, Progressive i Preview dialery

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudNarzędzia do zarządzania centrum telefonicznym

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudCzarna lista numerów

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudNagrywanie rozmów

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudPulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i monitorowanie połączeń na żywo

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudRaportowanie historyczne

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudIntegracje CRM

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudZarządzanie jakością

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudZarządzanie pracownikami

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudNumery lokalne i bezpłatne

Cloud predictive dialer. Rozwiązanie Predictive dialer automatyczny dla firm | Voiptime CloudOpcja BYOC (przynieś własnego operatora)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

+Co to jest cloud predictive dialer i dlaczego potrójnie zwiększa produktywność?

+Jakie są metryki KPI oprogramowania cloud predictive dialer, które musisz śledzić, aby stale osiągać zyski?

Abandon rate (AR) jest jedną z najbardziej krytycznych metryk KPI, ponieważ jest regulowana i monitorowana przez agencje federalne w USA, Ofcom w Wielkiej Brytanii i większość krajów rozwiniętych. FCC i Ofcom ograniczają tę metrykę o 3%.
A większość agencji na całym świecie ma od 3% do 5%. Dlatego w oprogramowaniu do wybierania predykcyjnego Voiptime Сloud skoki AR są identyfikowane natychmiast i w razie potrzeby system zwalnia tempo wybierania.
Średnie opóźnienie odpowiedzi (AAD) to kolejna metryka, którą powinieneś stale przeglądać. Pokazuje ona w sekundach, ile czasu Twoi potencjalni klienci czekają na połączenie z żywym agentem, zanim się rozłączą.
Obłożenie agentów. Obłożenie agenta to rzeczywisty czas rozmów, jaki agenci spędzają (w minutach i sekundach) podczas całej zmiany roboczej.
Czas bezczynności agenta. Czas bezczynności to bezproduktywne czynności, takie jak oczekiwanie na rozpoczęcie kampanii, połączenia przychodzące, poszukiwanie dodatkowych informacji o potencjalnych klientach itp.
Średni wskaźnik zajętości (ASR). Metryka ta wskazuje procent kontaktów z żywymi leadami i klientami w stosunku do nieudanych prób wybierania numeru.

+Jaka jest kluczowa różnica pomiędzy dialerami predykcyjnymi, power (progresywnymi) i preview?

Istnieją znaczące różnice między trybami Predictive i Power, które musisz zrozumieć. Celem systemu wybierania predykcyjnego jest jednoczesne wybieranie kolejnego numeru telefonu z listy, gdy oczekuje się zakończenia rozmowy. Z drugiej strony, power dialer łączy agentów z jednym konsumentem na raz, dopóki nie będą gotowi na kolejne połączenie.
A Preview dialer deleguje agentowi możliwość wyboru odpowiednich numerów z listy. Po ocenie i rozważeniu, agent podejmuje decyzję o zadzwonieniu lub nie. Dodatkowo dostarcza informacji o każdym konsumencie. Na przykład, dostępne szczegóły konta, nazwisko, adres, karta kredytowa, aktywność zakupowa, itp.

Czy chcesz zobaczyć Predictive dialer w akcji?
Skontaktuj się z działem sprzedaży teraz i poproś o spersonalizowaną wycenę.

POPROŚ O WYCENĘ SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepsze wrażenia z przeglądania, analizować ruch w witrynie, personalizować zawartość i wyświetlać ukierunkowane reklamy. Przeczytaj o tym, jak używamy plików cookie w naszej Polityce prywatności. Polityka prywatności.