Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak tylko możliwe.
Kliknij tutaj, aby ponownie wyświetlić formularz.
Wypełnij poniższy formularz:
dla wysokowydajnych zespołów sprzedaży i telemarketingu od Voiptime Cloud
SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM SPRZEDAŻYZwiększenie poszukiwań i sprzedaży
Przejdź od czasochłonnego klikania na wybieranie do inteligentnych dialerów Power i Predictive i potrojenie liczby rozmów na żywo dziennie. Zwiększ aktualny czas rozmów i popraw produktywność zespołu. Wszystkie nieudane próby nawiązania połączenia zostaną automatycznie ponownie wybrane za pomocą naszego systemu do telemarketingu.
Zwiększyć wydajność agenta
Zapewnij stabilny przepływ połączeń i utrzymaj koncentrację każdego agenta. Potrzebują tylko jednego rozwiązania, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta. Twoi agenci pozostaną zmotywowani, ponieważ nasz system do telemarketingu łączy ich tylko z połączeniami na żywo.
Rozwijaj proaktywną komunikację
z Twoimi klientami
Bądź proaktywny. Informuj swoich klientów za pomocą automatycznych połączeń o wszystkim, co muszą wiedzieć bez udziału agentów. Nasze zautomatyzowane oprogramowanie telemarketingowe zrobi to szybko i sprawnie za pomocą konwertera tekstu na mowę i automatycznego wybierania numerów.
Skalowanie liczby miejsc w dniach
Skaluj kiedy tego potrzebujesz i dodawaj nowe telesales mniej niż w ciągu 1 dnia. Oprogramowanie do telemarketingu ma intuicyjny interfejs, co skraca czas procesu adaptacyjnego. Po prostu zaloguj się i zacznij sprzedawać dzięki dialer call center.
Dotrzyj do swoich potencjalnych klientów z całego świata
Pozostań w kontakcie z klientami na całym świecie dzięki ponad 100 międzynarodowym numerom i najbardziej przystępnym cenom połączeń. Zwiększ wskaźnik zasięgu, wyświetlając ten sam numer kierunkowy co i u Twojego klienta. Nie ma znaczenia, gdzie znajduje się Twój zespół telemarketingowy.
Upraszczaj coaching agentów
Monitoruj w czasie rzeczywistym aktywność swojego zespołu agentów, aby zobaczyć, kto jest teraz na dyżurze. Dołącz doz aktywnej rozmowy za pomocą funkcjonalności „cichego podpowiadania”, gdy nowy członek zespołu potrzebuje pomocy. Zbierz jeszcze więcej informacji na temat interakcji między agentem a klientem, korzystając z nagrań rozmów.
Uzyskaj kompleksowe rozwiązanie
dla różnych typów połączeń
Obsługuj zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące za pomocą naszego rozwiązania call center. Zapewnij doskonałą interakcję z klientami podczas przychodzących kampanii telemarketingowych.
Zarządzaj pracą zespołu
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności pracy call center (czas logowania, czas rozmów, czas niegotowości, zajętość użytkowników, itp.) w naszemu program do telemarketingu. Zobacz efektywność wszystkich swoich działań przychodzących i wychodzących na tablicach rozdzielczych w czasie rzeczywistym.
3 tryby wybierania numeru (Preview, Power and Predictive dialers)
Skup się na kliencie, a nie na wybieraniu numeru z naszym dialer call center. Wybierz tryb, który najbardziej Ci odpowiada i pozwól swoim agentom prowadzić rozmowy na żywo, zamiast słuchać sygnały zajętości, bipów czy poczty głosowej.
Elastyczne i łatwe
ustawienia kampanii
Nie marnuj czasu, prowadząc kampanie wychodzące ręcznie. Ustal datę i godzinę rozpoczęcia każdej kampanii, a nasze rozwiązanie będzie kontrolować jej przebieg. Uruchom bezagentowe kampanie telemarketingowe za pomocą naszego oprogramowania do automatycznego wybierania numerów.
Monitorowanie online
i szczegółowe statystyki
Bądź poinformowany. Kontroluj rozmowy na żywo swoich agentów. Uzyskaj szczegółową analizę w czasie rzeczywistym wszystkich interakcji w twoim call center, jak również raportowanie podsumowujące w program do telemarketingu.
Zarządzanie DNC
Wykonuj połączenia wychodzące zgodnie z wszystkimi zasadami "Do Not Call" i przepisami prawa. Nasz system do telemarketingu blokuje numery osób, którzy prosili, aby się z nimi nie kontaktowali lub zostały wpisane na czarną listę przez firmę.
Zespoły agentów i priorytet zadań
Bądź elastyczny. Organizuj zespoły agentów dla różnych typów kampanii. Twórz zespoły mieszane do obsługi wszystkich zadań i ustalaj priorytety dla danego zadania lub agenta.
Łatwa budowa skryptu
Ustaw skrypty połączeń dla każdej potrzeby i każdego produktu. Korzystaj z kwestionariuszy, baz wiedzy i ofert w interfejsie systemu do telemarketingu, aby poprawić wydajność agenta.
Auto Callback
Nie przegap ani jednej okazji z naszym rozwiązaniem system do telemarketingu. Stwórz wywołania zwrotne dla tych leadów, które w tej chwili są zajęte. Śledź te oddzwonienia lub przypisz je do każdego agenta.
Automatyczne wykrywanie
automatu zgłoszeniowego
Unikaj poczty głosowej od samego początku dzięki naszemu oprogramowaniu kampanii wychodzących. System wykrywa automatyczne sekretarki i łączy Twoich agentów tylko z prawdziwymi ludźmi.
WSPARCIE
Profesjonalny zespół z ogromnym doświadczeniem w VoIP i telekomunikacji. Gwarantujemy 99,5% czasu bezawaryjnej pracy, doskonałą obsługę klienta oraz wsparcie techniczne w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian w razie potrzeby.
BEZPIECZEŃSTWO
Twoje dane klientów są przechowywane w certyfikowanym centrum danych. Są one w pełni zaszyfrowane i chronione przez firewalle, więc możesz być pewny, że wszystko jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
SKALABILOWOŚĆ
Zaspokajanie popytu sezonowego bez zbędnego zgiełku. Aktywuj zdalnych agentów w rozwiązaniu program do telemarketingu mniej niż w ciągu dnia.
CIĄGŁE DOSKONALENIE
Stale rozwijamy nowe funkcjonalności i wprowadzamy różne ulepszenia do naszego rozwiązania contact center. Co miesiąc otrzymujemy automatyczne aktualizacje oprogramowania contact center bez dodatkowych kosztów.
ROZWIĄZANIE W PEŁNI OPARTE NA CHMURZE
Przejście z przestarzałej centrali telefonicznej do rozwiązania contact center w chmurze. Organizuj pracę swoich zdalnych agentów niezależnie od ich położenia geograficznego. Po prostu podłącz i graj!
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ VOIPA
Współpracujemy z najwyższej klasy operatorami VoIP w celu zapewnienia najwyższej jakości połączeń. Jesteśmy również gotowi udzielić Ci profesjonalnych konsultacji dotyczących Twojej infrastruktury IT, aby pomóc Ci w jak najlepszym wykorzystaniu Twojego contact center.
INTUICYJNY INTERFEJS
Do konfiguracji naszego oprogramowania telemarketingowego call center nie jest wymagany żaden personel IT. Interfejs jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Nowicjusze z call center mogą polegać na ustawieniach domyślnych, natomiast doświadczeni eksperci mogą korzystać z bardziej zaawansowanych ustawień kampanii.
Skontaktuj się z nami i poproś o demo!
Skontaktuj się z nami